Gisteren werkte de afstandsbediening op de sleutel niet meer. Na een half uur baterij vervangen, afstandsbediening werkt niet meer. ledje knipperd wel weer. andere sleutel werk nog wel. Zijn er nog foefjes om hem weer aan de gang te krijgen? Porsche Boxster S van 2000
Wat ik al geprobeerd heb: Sleutel in de deur en knop drukken. In contact en knop drukken. Iemamd nog een andere oplossing.
Dikke kans dat je sleutel defect is. Nieuwe kost ca 160 euro inclusief inleren bij de dealer. Seen it done it.
19 jul 2014 11:00
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en II
Amsterdam
Re: baterij afstandsbediening vervangen
Ik ben het met Jeroensc eens. 3 maanden terug bij allebei de sleutels de batterijen vervangen omdat 1 van de 2 het bijna niet meer deed. Na vervangen werkten ze allebei weer feilloos.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
19 jul 2014 12:15
barolo
3.2S
010
Ik heb de batterij zelf ook wel eens vervangen en dat ging zonder problemen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Ik heb dit ook eens gehad, en heb toen nieuwe microswitsches besteld en erin gesoldeerd, sleutel werkt weer prima en een stuk goedkoper dan een nieuwe bij de dealer. http://www.ebay.nl/itm/PORSCHE-996-BOXS ... 9f2&_uhb=1
_________________________________________ Porsche Boxster S BMW 535i
15 aug 2014 10:09
Olaf
911 Carrera S
ver boven de 200 schreef:
bij allebei de sleutels de batterijen vervangen omdat 1 van de 2 het bijna niet meer deed. Na vervangen werkten ze allebei weer feilloos.
barolo schreef:
Ik heb de batterij zelf ook wel eens vervangen en dat ging zonder problemen.
Hier ook - een week of 2 geleden - batterijtje van de AB van de Boxster S vervangen ...en Tadaaa!
.. zonder problemen/moeilijk doen - functioneerde direct
15 aug 2014 12:09
Hensink
Porsche Boxster 986
Oldenzaal
Re: baterij afstandsbediening vervangen 986
Hallo,
Ik ben sinds kort in bezit van een Porsche Boxster van 2002 en er werk nog 1 sleutel met de afstandsbediening. Ik heb de batterij vervangen maar nog geen oplossing.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum