Porsche Cayman 981, BMW 520 F10 en een Harley Fatboy
Belgisch Limburg
Deurverlichting Cayman 981
Weet er iemand hoe je de verlichting onderaan de portieren van een Cayman type 981 kan activeren ? Ik veronderstel dat er toch een lampje gaat branden als het portier wordt geopend als de lichten ontstoken zijn. Moet ik dat activeren ergens via een instelling in mijn boordcomputer ? Mijn DUITSTALIGE (-: handleiding kan me niet wijzer maken. Graag info aub !
18 nov 2016 22:32
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Re: Deurverlichting Cayman 981
Ik neem aan gewoon met de knop 'in het dak'. Volgens mij gaat het bij een 981 ook gewoon mee met het licht in het dak
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
18 nov 2016 23:00
Caymanneke
Porsche Cayman 981, BMW 520 F10 en een Harley Fatboy
Belgisch Limburg
Blijkbaar is de portierverlichting niet meer standaard in een Cayman 981. Het zou deel uitmaken van het design interieurpakket ( 325 euro ).
21 nov 2016 17:33
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
O echt Jeezes wat een armoe. Nou ja nu weet je tenminste waarom ze het niet doen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum