Ik ben even benieuwd of het noodzakelijk is de kabels of de rotor van het schakelmechanisme voor de 987 (regelmatig) te smeren. Heb gemerkt dat als ik de versnelling met uitgeschakelde motor verschakel, ik een metaalachtig geluid hoor aan de (boven)buitenkant van de bak.
Ik heb nog niet precies ontdekt hoe het werkt, maar volgens zitten er 2 schakelkabels die naar achteren lopen en gekoppeld zitten aan een rotor.
De P schakelt verder met opgewarmde motor prima, maar heb het idee dat het nog niet iets soepeler kan...
Geen porsche meer rijden of over stappen op een automaat. Het moet toch allemaal een beetje zwaar gaan, je rijdt niet in een fiat 500, al weet ik niet hoe deze schakeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum