Vandaag het eindstuk (sierstuk) van de uitlaat (origineel) vervangen door een nieuwe. De oude zat stevig vast, maar ging er na wat draaien en er tegenaan tikken met een stuk hout en een hamer toch redelijk makkelijk af. Uiteinde van de pijp zat vrijwel gelijk aan uiteinde van het sierstuk. De nieuwe schoof ik zo over de pijp van de uitlaat heen, maar klemt voor géén meter. Klemt alléén maar iets als ik hem er voor de helft overheen schuif. Mis ik iets?
_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself.
05 nov 2017 19:29
Dunkelblau
911 carrera coupe (1985)
Omg. Utrecht
Re: Eindstuk uitlaat 911 3.2
Wie heeft er een originele uitlaat onder z'n 911 3.2 en wil kijken hoever het uitlaatsierstuk over de pijp is geschoven Bijvoorbeeld: in z'n geheel of maar voor de helft. Dank!
_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself.
12 nov 2017 19:32
Dial_888
911 3.2 Carrera
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
12 nov 2017 21:23
Dunkelblau
911 carrera coupe (1985)
Omg. Utrecht
Dank je wel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum