Hmzz ... als je de "ventkit" bedoeld die op de buizen na de achterblower zitten moeten er 2 slangetjes uitkomen ... 1 tje voor de ozon op de verdelers en 1tje voor de achterlichten.
JA das nie gezond ... heeft ook als functie de motor te koelen. en heel je verwarmingssysteem draaid in de soep.
Vergeten ??? of stuk ???
Is op zich maar 1 stekkertje (links vd blower) ....
Meeste storingen hieromtrent zijn de voorschakelweerstand die stuk is (links op de buizen na de blower, tegen het zekeringkastje aan) of de temperatuursensor juist na de blower pal bovenop de buis.
Zou je inprincipe goed moeten merken of daar wat mis is ...
trek even een stekker van je bobine los ... (zitten links in het motorcompartiment schuin boven de zekeringkast)
Doe dit beurtelings met beide bobines ... kan je duidelijk horen of er verschil is als er een bougies-lijn uitvalt.
Dus als beide stekkers erop zitten moet ze anders "klinken" dan telkens met 1 stekker eraf.
Is een snel truukje om te zien of dat riempje nog ok is.
Als dat riempje in het slechtste geval moest stuk gaan tijdens je rit ... is geen superramp hoor ... kans op motorschade is echt klein ... wel niet met blijven rijden natuurlijk
!
Is een "lekker" klusje hoor die riem vervangen ... als je dan toch bezig bent ... doe gelijk je verdeelkappen en rotors mee ...
Op je andere vragen is idd niet te antwoorden zoals Olaf zegt ... fotookes
Hier wat over pics over jou vragen
suc6
Dirk