Heeft iemand hier ervaring met het demonteren van de cupspiegels? Ik zie aan de binnenkant tegen het raam aan een gaatje maar heb geen idee hoe ze eraf te krijgen.
Iemand?
_________________________________________ Porsche 964 Carrera 2
11 okt 2019 18:15
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Re: Cupspiegels demonteren 964
Aan de onderzijde van de voet zit een groter gat met een inbusbout erin. Deze losdraaien en je kan de spiegels er zo afpakken. De bedrading kan je d.m.v. een ronde connector in de deur loskoppelen
11 okt 2019 18:32
horn
PF #57
pb me even je emailadres. ik heb een pdf uit een oude 911 & Porsche World waarin dat wordt beschreven. Mzzl Horn
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
11 okt 2019 19:24
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Citaat:
Aan de onderzijde van de voet
Correctie, het kan ook de bovenzijde zijn, weet het even niet zeker meer, heb de 964 nu niet hier staan om het te controleren
11 okt 2019 19:52
JD 911
Gelukt hoor!
Er zat inderdaad een inbus achter een zwart dopje. Super, mijn weekend begint al goed!
Fijne avond.
_________________________________________ Porsche 964 Carrera 2
11 okt 2019 21:44
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Imbus aan de bovenzijde ....
Inderdaad onder een zwart dopje, als het dopje niet weg is
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum