964-> Over- of onderdruk in de slangen naar de achterlich
Auteur
Bericht
MyFirst964
964C4
Amsterdam
964-> Over- of onderdruk in de slangen naar de achterlich
Is het nou de bedoeling dat er lucht geblazen of gezogen wordt in de achterlichtunits/verdelers???
Door het venturi principe zou je zeggen dat er lucht weggezogen wordt maar volgens mij komt er juist lucht uit de slang.
22 sep 2005 13:04
Van den Berg
Specialist In Porsche
911 3.0 RSR
993 GT2
Apeldoorn
Beluchting naar mijn mening, gezien deze aan de verwarmingsbuis gekoppeld is en die weer in verbinding staat met de aanjaag motor op de motor zelf.
Kan me wel voorstellen bij de max stand van de kachel en een hoog toerental van de motor er hier een onderdruk zou kunnen ontstaan
Door de maximale verplaatsing van de lucht kan er venturi werking optreden.
22 sep 2005 13:12
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Verwarmde achterlichten op een 964 ....!!??
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
22 sep 2005 16:17
MyFirst964
964C4
Amsterdam
Sinds ik het slangetje weer aangesloten heb, heb ik juist last van condens in de achterbalk ...
Maar wat is de bedoeling nou? Zit er nog een gat in de balk en zijlichten???
04 okt 2005 16:14
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
MyFirst964 schreef:
Maar wat is de bedoeling nou?
.... de bedoeling van die slangerij is dat er juist GEEN condens in de lampen (en of reflector-unit) blijft zitten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum