Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 13:37

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Stoelverwarming 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht Stoelverwarming
Weet iemand of het mogelijk is in een 3.2 schakelaars te zetten voor regelbare stoelverwarming (zoals bij een 964? & 993)? Het lijkt mij dat de regelunit toch in de schakelaar zelf zit, en wat draadjes aan elkaar knopen mag geen probleem zijn. Want nu is het verschil tussen aan en uit nogal erg groot.

16 dec 2005 17:00
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Op zich lijkt mij dat de stroom te regelen zou moeten zijn met een variable weerstand.
Zijn de verwarmingsunits van hetezelfde vermogen als de 964 en 993 ?

17 dec 2005 12:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Lijkt me dat de voeler voor de regeling in de stoelen zit en niet in de schakelaar/regelaar, dus dat zou dan nogal ingrijpend ombouwen betekenen. :cry:

aanvulling:
... heb het nog even in het schema bekeken en ik zie geen voeler; of de regeling is op basis van tijd of mogelijk geeft de opgewarmde bedrading een kerkenbaar signaal terug aan de regeling.
Naast de andere schakelaar met regelwieltje is een electronicabox nodig voor de regeling, en dat dus eventueel 2 maal.
De weerstand van zitting en leuning is totaal 1,2 - 1,5 Ohm.

17 dec 2005 13:40
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Lijkt me dat de voeler voor de regeling in de stoelen zit en niet in de schakelaar/regelaar, dus dat zou dan nogal ingrijpend ombouwen betekenen. :cry:

aanvulling:
... heb het nog even in het schema bekeken en ik zie geen voeler; of de regeling is op basis van tijd of mogelijk geeft de opgewarmde bedrading een kerkenbaar signaal terug aan de regeling.
Naast de andere schakelaar met regelwieltje is een electronicabox nodig voor de regeling, en dat dus eventueel 2 maal.
De weerstand van zitting en leuning is totaal 1,2 - 1,5 Ohm.

Helder verhaal van mijn dorpsgenoot....

17 dec 2005 17:19
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Nou, bedankt voor de reacties. Dan denk ik dat ik eens op zoek ga naar een stoel uit een sloper om te zien of het haalbaar is dit in te bouwen. Wel weer een leuke uitdaging natuurlijk :D

17 dec 2005 18:41
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]