Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 02 dec 2024 1:01

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Benzinemeter & Motormanagement 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
964
Utrecht
Bericht Benzinemeter & Motormanagement
Beste allemaal,

Komende week lekker een paar dagen vrij maar auto gaat pas de weg op als het droog, wat warmer is en al het zout van de weg is. Dan maar sleutelen! Ik heb de volgende vragen:

1)
Mijn bezinemeter blijft altijd op max staan ondanks dat mijn tank bijna leeg is. Als de 964 uit '89 enkele dagen stil heeft gestaan en ik doen mijn contact weer "aan" dan geeft hij wel de correcte meting aan. Waar kan dit aan liggen? Hoe kan ik dit zelf oplossen?

2)
Als ik de accu enkele maanden los heb gehad wat voor een effect heeft dit op de "computer" van het motor management. Is deze gereset? zo ja stelt deze zich weer op nieuw in of moet hij door de dealer weer worden ingesteld om optimaal te kunnen werken?

3)
Ik heb een nieuwe Becker traffic pro maar nog de originele boxen in de auto. Deze boxen zijn na 16 jaar niet echt "state of the art" meer. Ik weet het... Mooier geluid dan wat er onder de motorkap vandaan komt is er niet! Maar.. ik kan ook genieten van een lekker muziekje.. Welk merk boxen passen in de auto en geven een mooi, vol en zuiver geluid? €200,- is zo'n beetje het plafond wat ik daar voor over heb.

Alvast bedankt mensen!!

Groetjes,

Bob

26 jan 2006 22:44
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
1) kijk eens hier denk de vlotter. ( :idea: klik op de oranje lettertjes)

2) Nee, hoef je niet voor naar de dealer. Accu aansluiten en rijden. (zie ook Enthousiast's Companion van Adrian Streather - 964 bijbel)

3) Lees dit eens, of anders dit of dit.

:salut:

27 jan 2006 0:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]