Weet iemand hoe je de airbags van de bijrijder kan uitschakelen?
Dit ivm het plaatsen van de kleine meid! (maxicosi)
12 feb 2006 16:18
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
Ik neem aan dat dit (zoals bijna alle auto's) bij de dealer dient te gebeuren m.b.v. Uitleescomputer (Bosch Hammer?) ?
Dit overigens nĂ¡ het ondertekenen van document van bevestiging van ?
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
13 feb 2006 21:16
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Soms kan dat ook met een sleutel aan de zijkant van het dashboard aan de passagierskant, maar bij een Boxster?
14 feb 2006 16:50
joost123
boxster
Helaas ik kan de airbag niet met een sleutel uitzetten!
20 feb 2006 22:51
Frankie
2003 cabrio 996 3,6
Dat kan alleen softwarematig of indien je de speciale Porsche-babystoeltje gebruikt die de bijrijders airbag automatisch uitschakelt. (switch zit in de stoel )
Dit is ook alleen nodig bij zitje waarvan de baby met het hoofdje in de rij richting zit.
Later bij een stoeltje rechtop hoeft de airbag niet te worden uitgeschakeld.
_________________________________________ * verstand komt met de jaren *
27 feb 2006 13:31
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
Frankie schreef:
Dat kan alleen softwarematig of indien je de speciale Porsche-babystoeltje gebruikt die de bijrijders airbag automatisch uitschakelt. (switch zit in de stoel )
Dit is ook alleen nodig bij zitje waarvan de baby met het hoofdje in de rij richting zit. Later bij een stoeltje rechtop hoeft de airbag niet te worden uitgeschakeld.
Switch in de stoel ? Daar is over nagedacht !
p.s. Frank: Aandrijving is met een V....
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
27 feb 2006 16:10
Frankie
2003 cabrio 996 3,6
je hebt helemaal gelijk mijn dyslectie speelt weer ob.
_________________________________________ * verstand komt met de jaren *
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum