Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 6:35

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Vraag: Alarm met comfortschakeling 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht Vraag: Alarm met comfortschakeling
Alarm: Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een zogenaamde comfortschakelaar op het alarm. Vanzelf de ramen en het schuifdak dicht laten gaan bij het aanzetten van het alarm zou weer een mooie toevoeging aan het autootje zijn.

11 mei 2006 22:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Niet zozeer bij een Porsche, maar wel ervaring met een Saab met zo'n alarm. Toch lastig als het enigszins van streek is... Wagen op alarm -> schuifdak open... Wagen van alarm -> schuifdak blijft open.... Schuifdak dicht -> wagen op alarm -> schuifdak weer open.... (bleek achteraf iets met het schuifdak te zijn overigens, maar toch lastig parkeren ;) )

12 mei 2006 10:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Comfort sluiting zit iig al jaren op producten uit de VW/Audi groep. Knopje van op slot ingedrukt houden en na een paar seconden gaan alle ramen netjes mee dicht. Werkt ook met de sleutel door deze in het portierslot een paar seconden in de op slot stand te houden.

Volgens mij moet dit al wel op de auto zitten om het via het alarm te laten verlopen. Anders moeten er speciale regelunits tussen denk ik :scratch:

12 mei 2006 11:13
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Double G schreef:
Comfort sluiting zit iig al jaren op producten uit de VW/Audi groep. Knopje van op slot ingedrukt houden en na een paar seconden gaan alle ramen netjes mee dicht. Werkt ook met de sleutel door deze in het portierslot een paar seconden in de op slot stand te houden.
Niet de hele groep, bij Seat kon het niet :( (wel met het portierslot, niet met de afstandsbediening).... Is het enige wat ik mis aan mijn Leon :cry:

12 mei 2006 11:17
Profiel Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Double G schreef:

Volgens mij moet dit al wel op de auto zitten om het via het alarm te laten verlopen. Anders moeten er speciale regelunits tussen denk ik :scratch:

Klopt inderdaad. Op de Golf IV die ik had werkte dat ook zo. Zelfs ramen openen ging op een soortgelijke manier.

12 mei 2006 14:47
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Mijn laatste 964 had dat op de ramen ook. Schuifdak nooit geprobeerd. :?
Alles via de ab op slot, ingedrukt houden, bzzzzzt ramen dicht.

Mini kan zo zelfs het dak open en dicht doen. Duurt alleen gevoelsmatig 5 minuten.
Sta je toch redelijk voor l*l, 5 meter van je auto te richten met je abje... doe dat dus nooit. 8)

12 mei 2006 15:07
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
.... starten op afstand :idea: :?:

13 mei 2006 2:15
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
wiens auto was ook alweer via starten op afstand van de brug gelazerd? :roll: :evil:

13 mei 2006 10:15
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]