De reden dat ik mij heb aangemeld voor het forum is natuurlijk dat ik een Porsche liefhebber ben, ik heb er helaas nog geen in bezit. Daarom ben ik begonnen met de zoektocht naar de voor mij perfecte 911. Deze zoektocht was eerst gericht op een moderne gebruikte (997) 911, maar ik kwam er vrij snel achter dat ik de 911 3.2 toch ook wel heel erg gaaf vind door de uitstraling en luchtgekoelde motor. Zeker omdat de auto gebruikt gaat worden als hobby. Zodoende ben ik op dit moment dus opzoek naar een 911 3.2 (Cabriolet of Targa) in een goede (top) conditie, zowel technisch als optisch.
Ik hoop het forum dan ook te kunnen gebruiken als hulplijn gedurende mijn zoektocht en ik vind het nu al erg leuk om het forum door te spitten naar info over de 911!!
Mvg,
Milano
26 maart 2013 15:50
SjorsPorsche
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
Re: Even voorstellen; Milano
he Tuinder,
Westland of Oostland?
welkom op het forum, succes met je zoektocht, een 3.2 is een goede keuze, heb er zelf ook 1
_________________________________________ Besmet met het Flat Six virus
26 maart 2013 18:21
de911gek
Welkom hier. Succes met je zoektocht naar een mooie 3.2!
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
26 maart 2013 19:58
A-Line
LEEUWARDEN
Welkom Milano, Wij kijken graag mee met je zoek tocht. Veel sterkte gewenst met het vinden van jouw P.
26 maart 2013 20:33
Dial_888
911 3.2 Carrera
Welkom en succes met je zoektocht.....
Ik ben 2 jaar bezig geweest voor eentje dat binnen mijn budget paste en in goede technische staat verkeerde
Kortom, wees voorzichtig en een akk laten uitvoeren
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
26 maart 2013 21:20
Milano
911 (993) Carrera - 1996
911 3.2 Targa - 1988
Zuid Holland
SjorsPorsche schreef:
he Tuinder,
Westland of Oostland?
welkom op het forum, succes met je zoektocht, een 3.2 is een goede keuze, heb er zelf ook 1
Uit het Oostland!
26 maart 2013 21:35
912
Milano.....
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
26 maart 2013 22:06
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Welkom! Veel plezier met de zoektocht
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum