Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic
Ik zag die eerste twee foto's en ik dacht: "die Rob, die gaat gesponsord door Porsche de ruimte in met Michiel Mol..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 maart 2013 19:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... da's wel een bling-hoes Niet om je te ontmoedigen, maar wel even die zilveren laag in de gaten houden ... heb zo'n (soort?) hoes gehad waarvan de zilveren laag ging bladderen . een soort minuscule verfsnippers die dan weer op de auto plakte - en er niet al te makkelijk vanaf gingen
|
29 maart 2013 19:21 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Valt best mee, ik zie geen gouden schroefjes.....
|
29 maart 2013 19:23 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Zoiets ja Bedankt voor de felicitatie Harald Olaf, volgende keer graag melden vóórdat ik 'm koop. Hoes zal sowieso niet buiten gebruikt gaan worden maar in de garage. Met de Audi erbij staat de Porsche wat vaker stil en aangezien de kat nogal eens de garage in glipt en het nodig vindt om op de auto te gaan liggen (wat kleine krasjes veroorzaakt) gooi ik er liever een hoes overheen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
29 maart 2013 19:26 |
|
|
Olaf
|
Tja, rob, ik wist toch niet dat je deze hoes ging kopen .. en die van mij was al op leeftijd ... ook voor binnengebruik overigens ... tegen van die @#$%!^*! katten die denken dat het dak van je 911 een speeltuin is - en de kofferbak een glijbaan ...En gelukkig ook geen zilveren spikkels meer op je lak
|
29 maart 2013 19:29 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Helpt ook goed tegen katten:
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
29 maart 2013 19:43 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Mag ik m eens lenen? Die %#*@katten hier in de buurt gebruiken onze voor- en achtertuin als openbaar toilet
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
29 maart 2013 20:33 |
|
|
JeroenSC
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2CAmersfoort
|
Een nieuwe sleutelkop met afstandbediening inclusief inleren voor circa 200 eurootjes Heb de oude kop eens goed van binnen bekeken, maar meer dan een paar euro aan materiaalkosten zit er niet in.
|
29 maart 2013 20:41 |
|
|
horn
PF #57
|
ik dacht dat die Porsche wel meer zou rijden nu die Audi zo vaak bij de schadehersteller staat...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 maart 2013 20:47 |
|
|
Delnoy
|
1x en vandaag weer opgehaald met een nieuwe deur erin
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
29 maart 2013 20:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Nou las ik toch echt ... met een nieuwe deuk erin ...
|
29 maart 2013 21:07 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
In mijn kop zit ook maar voor een paar dubbeltjes aan materiaal, maar de kennis die erin zit: onbetaalbaar
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
29 maart 2013 21:53 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Na het starten van de C2 vanmorgen... (klonk precies als een Jura koffiebonenmaler in volle actie!) wordt het als eerste een nieuwe kachelblower motor! (linksboven in de motorruimte) Helemaal gaar, wat een herrie zeg... Die heeft de "Manuel Pelzer Sneeuw Challenge" van vorige week niet overleefd...
_________________________________________ Take the long way home....
|
29 maart 2013 23:02 |
|
|
Olaf
|
Je zou ook de RS optie kunnen overwegen
|
29 maart 2013 23:07 |
|
|
Delnoy
|
Blijf je bezig pitbull
|
30 maart 2013 1:22 |
|
|
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniekharlingen
|
een nieuwe set ruitenwissers 1 spoorstang achter 1 ltr olie Mobil 1 cruise control schakelaar
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
|
30 maart 2013 14:59 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Nieuwe accu (preventief), oude zat er al weer ruim 5 jaar in.
|
30 maart 2013 15:47 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Derde remlicht (spoiler 993) ziet er strak en subtiel uit. En een bypass. Lang gezocht en getwijfeld hoe dit aan te pakken. Nieuwe dempers, bypass met of zonder klep???? etc. Toch gekozen voor een bypass zonder klem, na ook diverse verhalen te hebben gelezen hier op het forum. Deze is super gelukt. Uitgevoerd door Micheal in Peize. Na drie variatie uit getest te hebben om de juiste sound te verkrijgen (juiste verhouding) Bleek de derde variant super te zijn. Het geluids niveau is niet echt harder geworden alleen een zwaardere brom. Ook in de auto tijdens het rijden niet een hoger geluidsniveau. Waar ik bang voor was dat het geluidsniveau van de uitlaat de motor zou overtreffen dit zou ik ongelooflijk spijtig vinden want het motor geluid achter je als je hem de sporen geeft is voor mij juist de kik van de 993. Echter hier is niets aan veranderd in de auto staat de motor sound nog steeds boven alles voorop en merk ik geen vershil als voor de bypass. Echter de kwalitiet van de sound is veel mooier geworden. Ik ben erg tevreden en loop met een van oor tot oor.
|
31 maart 2013 11:11 |
|
|
Glas_911
nu 996 MK2 C2, ex 2.7 Boxster & 2.5 BoxsterLeeuwarden
|
| | | | Aline42 schreef: Derde remlicht (spoiler 993) ziet er strak en subtiel uit. En een bypass. Lang gezocht en getwijfeld hoe dit aan te pakken. Nieuwe dempers, bypass met of zonder klep???? etc. Toch gekozen voor een bypass zonder klem, na ook diverse verhalen te hebben gelezen hier op het forum. Deze is super gelukt. Uitgevoerd door Micheal in Peize. Na drie variatie uit getest te hebben om de juiste sound te verkrijgen (juiste verhouding) Bleek de derde variant super te zijn. Het geluids niveau is niet echt harder geworden alleen een zwaardere brom. Ook in de auto tijdens het rijden niet een hoger geluidsniveau. Waar ik bang voor was dat het geluidsniveau van de uitlaat de motor zou overtreffen dit zou ik ongelooflijk spijtig vinden want het motor geluid achter je als je hem de sporen geeft is voor mij juist de kik van de 993. Echter hier is niets aan veranderd in de auto staat de motor sound nog steeds boven alles voorop en merk ik geen vershil als voor de bypass. Echter de kwalitiet van de sound is veel mooier geworden. Ik ben erg tevreden en loop met een van oor tot oor. | | | | |
Top! Fijne mod die bypass! Die van mij is toevallig aankomende dinsdag aan de beurt ga precies hetzelfde doen! Weet je toevallig hoe dik de buis is die je hebt gebruikt voor de bypass? (FOTO? )
_________________________________________ Windows Down, Downshift and.... Enjoy the Music
|
31 maart 2013 11:55 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Glas911, Ik heb je een PB-tje gestuurd.
|
31 maart 2013 12:13 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Hoi wiets, zet ff een foto van het 3e achterlicht en een filmpje van the sound op forum ben benieuwd !!!
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
31 maart 2013 17:45 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Hey hallo Rene, Hierbij een foto van het derde remlicht. Inmiddels is ook mijn airbag lichtje uit. Het was in dit geval niet de massa echter het airbag kastje icm met het lampje van de gordel die defect was. Alles dus weer in orde
|
01 apr 2013 13:55 |
|
|
Erwin C2
ex 964 C2 coupe, ex 996 C2, ex 964 cabriolet C2, ex Cayenne 4.5S, Cayenne 3.2S, ex Cayenne 4.5S, ex 993 C2 en huidige Porsche 997 4SDenHaag
|
Nice ...ik heb er ook één moet alleen ergens een lichtstrip op de kop zien te tikken. heb nu een zwarte strip in geplakt maar met lichtstrip staat veel mooier
_________________________________________ RESPECT 2 ALL
|
01 apr 2013 14:02 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Dank je. Ik ben er ook erg content mee. Als ik jou was zou ik het idd ook afmaken met het remlicht, staat echt super. De extra demensie van de achterkant naast de inklappende spoiler als er geremd wordt
|
01 apr 2013 15:15 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Zo ziet er strak uit ! Top.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
01 apr 2013 17:51 |
|
|