Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 21:05

Antwoord op onderwerp  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
BOETE 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
Bericht Re: BOETE
heb het even nagezien maar ze kwam uit op 27 km te hard dus heb ik geen X achter mn naam ??

31 maart 2013 0:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Lada
Helemaal in het zuiden.
Tja :roll:

Maar gelukkig waren die prachtige dochters van je er ook dus met z'n vieren moet het toch wel gezellig zijn geweest. :wink:

Anyway, back on topic. Waag er gerust een pittige brief aan. Heb ik laatst ook gedaan voor een parkeerovertreding. Mijn moeder moest naar het ziekenhuis voor onderzoek en ze is niet al te best ter been. Had de Benz voor de ingang van het appartementen complex gezet en ben haar gaan halen op de 4e verdieping. Duurde nog geen vijf minuten. Kwam beneden met moeders, zie de dame in kwestie de bon onder de ruitenwisser stoppen en riep haar nog...... wist niet hoe snel ze in de wagen moest stappen en ze reden weg. :shock:

Kan natuurlijk dat er een noodoproep was ofzo... weet ik veel. I.i.g. dezelfde dag nog een brief gestuurd met daarin mijn verklaring. Nette brief terug gehad dat ik even moest wachten op de beschikking en dan formeel bezwaar zou kunnen aantekenen. Paar weken later inderdaad de beschikking binnen en bezwaar aangetekend met bovenstaand verhaal. Inmiddels wel betaald, je weet niet hoelang zoiets gaat duren en om nou allemaal administratie kosten te moeten gaan betalen in afwachting van is natuurlijk ook niks.

Nette brief terug ontvangen, begrip voor de situatie blablabla, zouden het recht trekken in binnen 6 weken inderdaad de poen weer terug op de rekening. Netjes.

Wel een iets ander verhaal als dat van jou maar niks doen is volgens mij niet slim.

Enkele maanden geleden nog bezwaar gemaakt tegen een aanslag van de belastingdienst. Wel gewoon betaald. Wat brieven en wat telefoontjes verder deze week een keurige brief ontvangen met excuses van de Belastingdienst (ik stond te glimmen toen ik het las). Geld idem in dezelfde week terug gestort met een paar cent rente. Het kan dus wel. :mrgreen:

31 maart 2013 0:27
Profiel
PorscheForum Rakker
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
Ja Rob maar ik denk als je voor moet komen (als het zover zou komen ) dan krijgt toch de ambtenaar gelijk en misschien heb ik dan € 400 an mn kont
ik heb altijd een slecht gevoel als het met politiemensen te maken heeft.
maar goed als het voorkomen er nooit van komt kan ik natuurlijk altijd bezwaar maken
wat ik ook vreemd vind dat ze gezegd heeft dat ik werd (aangeslagen) voor 40 km te hard en nu achteraf is het gemeten snelheid 162 km en gecorrigeerde snelheid 157 km en je mocht er 130 km

31 maart 2013 0:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Lada
Helemaal in het zuiden.
Niet zeker van haar zaak dus. :wink:

31 maart 2013 0:36
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 129 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6