Tja
Maar gelukkig waren die prachtige dochters van je er ook dus met z'n
vieren moet het toch wel gezellig zijn geweest.
Anyway, back on topic. Waag er gerust een pittige brief aan. Heb ik laatst ook gedaan voor een parkeerovertreding. Mijn moeder moest naar het ziekenhuis voor onderzoek en ze is niet al te best ter been. Had de Benz voor de ingang van het appartementen complex gezet en ben haar gaan halen op de 4e verdieping. Duurde nog geen vijf minuten. Kwam beneden met moeders, zie de dame in kwestie de bon onder de ruitenwisser stoppen en riep haar nog...... wist niet hoe snel ze in de wagen moest stappen en ze reden weg.
Kan natuurlijk dat er een noodoproep was ofzo... weet ik veel. I.i.g. dezelfde dag nog een brief gestuurd met daarin mijn verklaring. Nette brief terug gehad dat ik even moest wachten op de beschikking en dan formeel bezwaar zou kunnen aantekenen. Paar weken later inderdaad de beschikking binnen en bezwaar aangetekend met bovenstaand verhaal. Inmiddels wel betaald, je weet niet hoelang zoiets gaat duren en om nou allemaal administratie kosten te moeten gaan betalen in afwachting van is natuurlijk ook niks.
Nette brief terug ontvangen, begrip voor de situatie blablabla, zouden het recht trekken in binnen 6 weken inderdaad de poen weer terug op de rekening. Netjes.
Wel een iets ander verhaal als dat van jou maar niks doen is volgens mij niet slim.
Enkele maanden geleden nog bezwaar gemaakt tegen een aanslag van de belastingdienst. Wel gewoon betaald. Wat brieven en wat telefoontjes verder deze week een keurige brief ontvangen met excuses van de Belastingdienst (ik stond te glimmen toen ik het las). Geld idem in dezelfde week terug gestort met een paar cent rente. Het kan dus wel.