3e keer alweer
Ik had geen vermoeden dat er andere PF-ers op pad gingen omdat het erg rustig was met deelnemers, anders had ik wel
een potje meegenomen. Vandaar ook mijn vraag aan Michiel of hij op pad ging. Sterker nog, ik zal zorgen dat Johann (PB je adres even) alsnog een potje pindakaas krijgt
.
Ik had pas vanmiddag door dat de hunt 81 aan de gang was. Even gauw ingelezen, en al na 2 posten van mijn kant had Michiel de juiste locatie geraden. Doorn is maar een half uurtje vanaf de thuishaven, dus snel de 964 van de druppellader en op pad. Lucas ging voor de gezelligheid mee. Na een stukje A-1 en A-28 onderaan de afslag snel een foto
Vanuit daar binnendoor over de Utrechtse Heuvelrug en al snel kwam de bebouwde kom van Doorn in het vizier.
Ook de parkeerplaats was snel gevonden, wel erg druk ivm het paasweekeinde dus de P maar pal voor de inrit gezet.
De betonnen buis was makkelijk te vinden, ik kwam er toen eigenlijk pas achter dat ik niks mee had genomen om te graven, dus de PFT maar met blote handen uitgegraven
Vanuit Doorn even langs m'n oude schooltje gereden en daarna via Zeist binnendoor terug naar Baarn
.
Nu nog eens kijken waar we de PFT opnieuw zullen verstoppen en een paar listige hints verzinnen