Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: 964 restauratie
mooi man!! Nog een nieuw gasveertje erin voor, zodat die stok weg kan. Zwart alcantara; wat mooi zeg! Alleen de cargraphic regenpijp is niet aan mij besteed. Maar het is ook niet mijn auto, dus ga vooral je gang Ik vind hem erg mooi!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 apr 2013 3:12 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Re: 964 restauratie
schitterend resultaat tot nu toe. De auto is beter dan nieuw toen lijkt mij. !
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
01 apr 2013 6:53 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: 964 restauratie
Erg mooi! Maar wat is nou het verschil tussen een normaal achterbumper en RS bumper?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
01 apr 2013 9:18 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 964 restauratie
middengedeelte om het nummerbord loopt niet vlak/recht maar in 2 bobbels. DrKnauf heeft ook een RS bumper middengedeelte op zijn witte reus.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 apr 2013 10:12 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: 964 restauratie
Ah, bedankt Harald! Dus het is gewoon een andere look? of is er meer?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
01 apr 2013 10:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 964 restauratie
voor zover ik weet alleen een andere look. misschien lichter? zal vast wel iemand zijn die dat hier weet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 apr 2013 10:30 |
|
|
morriz74
964 C4 Coupé 1990
911 Carrera 1975
NPC #1972
|
Re: 964 restauratie
Die gasveertjes die heb ik liggen maar ik krijg ze er niet in. Iemand tips?
_________________________________________ Tach in the middle, key on the left.
|
01 apr 2013 12:02 |
|
|
Gert Nagtegaal
964 C4alphen a/d rijn
|
Re: 964 restauratie
Wat is het probleem,ik heb ze toevallig gisteren vervangen,schoof ze er zo op.
gr Gert
|
01 apr 2013 12:09 |
|
|
morriz74
964 C4 Coupé 1990
911 Carrera 1975
NPC #1972
|
Re: 964 restauratie
Zover ben ik nog niet gekomen. De bovenkant gaat makkelijk los, maar beneden lukt niet. De borgclip kwam eraf maar viel. Ben vervolgens een uur bezig geweest om deze weer te pakken te krijgen.
_________________________________________ Tach in the middle, key on the left.
|
01 apr 2013 12:13 |
|
|
ccr-timo
Heikant (zws-vl)
|
Re: 964 restauratie
Uitschuifbaar knikarm magneet en je hebt hem zo te pakken. En voor opzetten klip, ertegen houden en met lange platte schroevendraaier erop duwen.
_________________________________________ http://www.ccr-vanleuven.nl
|
01 apr 2013 12:38 |
|
|
Gert Nagtegaal
964 C4alphen a/d rijn
|
Re: 964 restauratie
Clip hoeft er niet helemaal af,klein schroevendraaiertje er tussen in de uitsparing kwartslag draaien en dan van de kogel af wippen.
|
01 apr 2013 12:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 964 restauratie
.. lichter lijkt mij niet ... is tenslotte meer materiaal
|
01 apr 2013 13:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 964 restauratie
zit toch iets van een stalen strip in het standaard middendeel?
vervangen van gasveertje heeft Renntech destijds voor mij gedaan. Had je dunne vingers voor nodig begreep ik van ze. En die had ik er niet bij gekregen... Heb ze wel op de vingers gekeken en het was binnen 5 minuten gepiept aan twee kanten...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 apr 2013 15:48 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 964 restauratie
.. zit een blikken randje aan de onderkant - maar dat hebben volgens mij de RS en US middenstukken ook ...
|
01 apr 2013 15:50 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Re: 964 restauratie
De kentekenplaatverlichting is anders. Standaard komt de verlichting van boven, bij de rs vanaf de zijkant.
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
01 apr 2013 17:18 |
|
|
Knudde
924
|
Re: 964 restauratie
Heeel erg gaaf gedaan, duidelijk veel liefde tijd en een zware zak geld in gegaan.
Ik ben vooral gecharmeerd van dat hemeltje. Mag ik je vragen waar je dat heb laten doen? Moesten je ruiten er uit zijn voor montage?
Alvast bedankt voor je reactie!
_________________________________________ Het stuurt zwaar, het stinkt, het start soms en het vreet al me weekenden... Een oude Porsche is het vetste wat er is!!
|
02 apr 2013 22:54 |
|
|
morriz74
964 C4 Coupé 1990
911 Carrera 1975
NPC #1972
|
Re: 964 restauratie
Dat hemeltje heb ik in Woerden laten doen. http://www.vanstraatenenzn.nl De ruiten moeten er idd uit. De stof wordt namelijk om de rand, waar later het rubber overheen komt, geplakt.
_________________________________________ Tach in the middle, key on the left.
|
03 apr 2013 23:22 |
|
|
Ummie
|
Re: 964 restauratie
Mooi dat uitlaatstukje! Is dat nummer 3 of nummer 4 op de foto van cargraphic? Is dit makkelijk te verwisselen?
Groet, Ruben
|
10 apr 2013 17:24 |
|
|
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Re: 964 restauratie
@morriz74 Ziet er erg strak uit. Waar heb je de RS rembeluchtiging gekocht?
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
23 maart 2014 20:58 |
|
|