Auteur |
Bericht |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
 Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin
Was ook absoluut geen verwijt! Denk dat het forum veel te groot is om deze mogelijkheid te ondersteunen. Ben dan ook erg tevreden met mijn iPad 1 in combinatie met Photobucket. 
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
18 maart 2013 23:49 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Had het ook absoluut niet zo ervaren hoor  .... iPad-1... Oef, even denken hoor 
|
20 maart 2013 23:26 |
|
 |
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Niet van levensbelang maar wel onhandig.... De tijd op het forum staat nog op wintertijd. Nu voelt het buiten wel als winter aan, maar toch...
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
31 maart 2013 12:54 |
|
 |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Zie "gebruikerspaneel"  "Foruminstellingen"  vinkje aan zetten bij zomertijd 
|
31 maart 2013 13:12 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Je bent me voor, Willem 
|
31 maart 2013 13:13 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
En omdat iedereen te lui is, maar gelijk even voor iedereen die in GMT+1 leeft aangepast  (incluis mezelf, haha).... Thanks voor de tip, loop altijd het hele huis door, maar vergeet altijd het PF 
|
31 maart 2013 23:33 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Sinds gisteren moet ik steeds weer inloggen op het forum ondanks ik het hokje 'automatisch inloggen' aanvink. Dit heb ik ineens op mijn iPhone en iPad.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
10 apr 2013 12:05 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dat heb ik ook soms. Waarschijnlijk iets met cookies.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 apr 2013 12:18 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat zal best maar nu heb ik het haast iedere keer als ik de site open. Dat is nooit zo geweest.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
10 apr 2013 12:31 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik herken het 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 apr 2013 13:33 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Mooi, dan ligt het aan het forum. Of aan ons tweeën 
|
10 apr 2013 13:57 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Rechtsonder, iets van Donatie 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 apr 2013 14:11 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
10 apr 2013 14:15 |
|
 |
horn
PF #57
|
nergens last van.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 apr 2013 14:39 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Grappig natuurlijk maar ik begrijp je boodschap Hans. Als admin van een autogerelateerd forum weet ik maar al te goed hoeveel tijd er in zo'n forum gestoken wordt. Dat moet allemaal belangeloos en snel en een bedankje kan er haast nooit vanaf.
|
10 apr 2013 15:04 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb geen enkel belang in deze 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 apr 2013 16:01 |
|
 |
MarcoB
ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS
|
probeer anders eens om de forum cookies te verwijderen. Dan opnieuw inloggen.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
10 apr 2013 16:16 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat weet ik maar je kwam nu ook niet echt met een oplossing. @Marc , dat had ik inderdaad al meteen gedaan maar hielp niet. Toch bedankt.
|
10 apr 2013 17:03 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Echt 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
10 apr 2013 17:55 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Idem hier, nergens last van... Wel raar, meestal is het met het verwijderen van de forum cookies opgelost....
|
10 apr 2013 19:29 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik ben er nu achter dat het met mijn mobiele internet te maken moet hebben. Zodra ik personal hotspot gebruik op m'n iPhone icm mijn iPad dan moet ik inloggen, evenals op mijn iPhone. Nu ik hier thuis op mijn eigen netwerk zit werkt alles naar behoren. Ook als ik internet via het mobiele internet. Alleen niet op mijn werk, dan gaat het steeds fout. Dat is eigenlijk heel vreemd.
|
10 apr 2013 19:44 |
|
 |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Op je werk moet je ook werken 
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
10 apr 2013 19:54 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Je klinkt als mijn baas. 
|
10 apr 2013 20:02 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Misschien had je android moeten nemen?! 
|
10 apr 2013 20:02 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Thanks, zal er eens naar zoeken in de AppStore.
|
10 apr 2013 20:26 |
|
|