Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Off topic: heb je hem al besteld?
|
12 apr 2013 11:30 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
nee joh, veel te duur in de lease.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 apr 2013 12:05 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Mercedes plaatst al 4-cilinders in de ooit heilige S-klasse. Vindt het nog aan de late kant dat Porsche met 4-cilinders begint, de concurrentie is er al lang mee bezig.
|
12 apr 2013 12:48 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Volgende stap is die briljante TFSI-motoren
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 apr 2013 13:22 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
BMW heeft al drie-cilinder auto's...
|
12 apr 2013 13:24 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
@CSV: Daarvan was al lang bekend dat die in de Macan komt te liggen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 apr 2013 13:26 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Als hij in mn oude 911 zou passen dan lever ik graag 2 cilinders in voor 120 pk extra ...
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
12 apr 2013 13:44 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Als het je om dat vermogen te doen was dan heb je de verkeerde auto gekocht.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 apr 2013 14:27 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
die snap ik ook niet. Als je vermogen wilt koop je toch n 997 oid. Staan al vanaf 29K op Mobile.de Een 911 3.2 met een vier cilinder waterkoker erin, moet niet gekker worden. (maar Porsche kennende is dat slechts een kwestie van tijd)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 apr 2013 14:54 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Oeps, wist niet dat P al zover gezonken is... Triest. Is pure badge-engineering, deden de engelsen vroeger ook met MG's/Wolseley's etc. En zie wat daarvan terecht gekomen is. Welke gek is straks nog bereid de meerprijs tov een Skoda te betalen??? De volgende 911 met een 1,2 tri-turbo TFSI-tje voorin??? Zeg niet dat het niet gaat gebeuren, kijk naar de Beetle
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 apr 2013 14:57 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Ik denk dat een 4- boxer in elk geval super klinkt....Sud Sprint deed dat in elk geval wel, maar vindt de Subaru's wat brommig klinken. Ach wat! : voor de veiligheid een motor voorin en voorwielaandrijving in de 911, ruimte genoeg, en een grote bagageruimte
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
12 apr 2013 15:07 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Doe mij dan de Skoda911, met de lekker lage bijtelling
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 apr 2013 15:10 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Een 911 met A-label lijkt me dan leuker. Als Kia de Picanto op A-label krijgt (verbruik 1 op 12!), dan moet dat Porsche ook lukken. Of zou onze overheid dan toch selectief te werk gaan? Over die Kia: die is zwaar ondergemotoriseerd, dus trappen maar om hem op gang te krijgen en te houden. Windkracht 6Bft tegen, bij constante snelheid 100km/h: verbruik 1 op 10! Tijd dus om eens een knap gemotoriseerde auto op A-label te krijgen. Een 911, kleiner dan de huidige, met 4- cilinder boxer mét turbo, uiteraard voor de zuinigheid, met start-stop-en-go knopje, en een corrupt aangetoond verbruik van 1 op 100, met een CO2 uitstoot (wat dat is interessert mij in elk geval geen verrek, mijn combiketel stoot meer uit per etmaal....) van ook een corrupte 30gram per iets ( de Kia precies 98 gram per iets, knáp hè?), steekpenninkje hier, flessie wijn daar en voilá: Men hebbe een 911 met A-label
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
12 apr 2013 15:31 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Zou zomaar kunnen, bij Porsche deinsen ze tegenwoordig nergens meer voor terug
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
12 apr 2013 15:51 |
|
|
erwin996
M140i
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Ik vind de prijspolitiek van Porsche wel symphatiek. Een Boxster kost anno 2013 bijna hetzelfde als een Boxster anno 1997. In 16 jaar bijna niks in prijs gestegen. Symphatiek!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
12 apr 2013 23:01 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Viercilinderboxer Porsche officieel
Voor dat geld zijn ze ze zo kwijt denk ik
|
12 apr 2013 23:05 |
|
|