Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Goedenavond vrienden. Sigrid, sterkte met de tandjes Hans, leuke dag gehad? Een beetje in de watten gelegd hoop ik. De wagen staat al lekker fris en fruitig in de garage klaar voor zondag. Heb er zin in. En de weerverwachtingen zijn subliem. Tot dan
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
11 apr 2013 23:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Geniet van de dag. Ik ga eens op m'n werken kijken. Ben benieuwd of de sleutel nog past en de alarmcode nog werkt. Heren, tot.....
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 apr 2013 5:42 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Ben je al terug? Mogguh Ben een beetje vroeg geloof ik, zo maar spontaan... Zit enorm te smachten naar het mooiere lenteweer! Met een beetje zon en wat hogere temperaturen leeft het toch aanzienlijker beter hier in ons kikkerlandje.... Fijn (f1race) weekend alvast voor eenieder
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
12 apr 2013 7:39 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nee, gewoon gewerkt. Heb op vrijdag groep 8, zit dan beneden en kom bepaalde mensen dan niet tegen En in een groot schoolgebouw kan je elkaar heel makkelijk ontlopen, mocht je dat willen. Er werd mij alleen vriendelijk verzocht mijn excuses aan iemand aan te bieden en dat heb ik niet gedaan. Ik verwacht het eerder andersom. En nu weekend. Morgen P weer ophalen in die uithoek. Net stukje RS gelezen. Paar weken terug waren we in Stuttgart en zagen al een bijzonder rijtje P's voorbij komen. Staat nu een verslag over in. Wat is de wereld toch klein.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 apr 2013 19:09 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Zo das vroeg, nog geen eens een bakkie thee op En dat allemaal voor een daggie Essen FF kijken of Sjors uit zijn mand wil en een rondje om Tot later en mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 apr 2013 5:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
13 apr 2013 7:17 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu,
Geen Essen voor mij, in Stuttgart op de beurs genoeg gezien. Je hebt een echt Porsche weekend Hans, geniet er van!! Nu maar weer een rit om de P op te halen.
Goed weekend allen.
|
13 apr 2013 7:30 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ook goed weekend allemaal, denk dat ik morgen toch maar naar de lentemeeting ga. Moet gewoon even lekker rijden dit weekend! Nu aan de koffie!
|
13 apr 2013 8:45 |
|
|
Delnoy
|
+1, 3e bak inmiddels. Morgen ook naar de Lente Meeting. Gezellig. Iemand enig idee wat er met PF.be aan de hand is. Kom er (alweer) niet op
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
13 apr 2013 9:00 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Cyberaanval.
|
13 apr 2013 9:09 |
|
|
Delnoy
|
Ti's de ING / NS niet Als ik een ping of trace doe dan gebeurt er niks. Overigens, als ik een trace doe naar http://www.porscheforum.nl kom ik uit bij : http://bakje5.kevertje.org/
|
13 apr 2013 9:10 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Logisch toch - als je ziet wie de man achter kevertje.org is Die hebben een limiet ingesteld om in te loggen met en Nederlands IP adres ... heb er net nog een regeltje gepost i.v.m. Het Camp
|
13 apr 2013 9:24 |
|
|
Delnoy
|
Check. (wist ik overigens niet, weer wat geleerd)
|
13 apr 2013 9:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Rob heeft gewoon een ban gekregen. De eerste 400 km zitten er weer op vandaag. Het genot staat weer glimmend op de oprit Erg veel P's onderweg, vergissen mensen zich een dag? Ook een aantal op ring Antwerpen, met NL kentekenplaat hunters? De zilveren P van Johann??.......wel zelfde type, maar ja, bestuurder kon ik niet herkennen.
|
13 apr 2013 11:21 |
|
|
Delnoy
|
Morguhhhhhh. Tot zo.
|
14 apr 2013 5:59 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Niet eens een pannenkoek met spek Voor de Lentemeeting gangers: veel plezier.
|
14 apr 2013 6:04 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, Bij vertrek van Porsche centrum eindhoven kan de kap lekker open vandaag Eindelijk 's zomerse temperaturen Wijsluiten de dag af met een BBQ in de tuin.
|
14 apr 2013 7:05 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Mogguh, Ik heb er zin in hier is het nat hoop maar dat de zichzelf snel laten zien Tot zo
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
14 apr 2013 7:38 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Ook hier is het wegdek nog kletsnat. Met het weer komt het vast goed vandaag. Nog een bak koffie een broodje en dan op naar Groningen voor de krokusrit. Een ieder veel plezier gewenst met 1 der ritten vandaag.
|
14 apr 2013 8:40 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Weer wat rust in de tent De Messe in Essen, Lentemeeting, gaat op werken lijken Nu maar weer de gewone zaken, maar heb wel lekker wat forummers live kunnen spreken Geen ontbijtservice van Sigrid , neem maar vast een bakkie. Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
15 apr 2013 7:58 |
|
|
Delnoy
|
Was super leuk gisteren. Enorme opkomst. Heb me uitstekend vermaakt. Weertje was ook goed. 23 graden, lekker. Maar in een zwarte wagen loopt het dan nogal snel op met die temperatuur dus de airco aan. Helaas, niks daar. Druk te laag. Wordt morgen bijgevuld.
|
15 apr 2013 9:18 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Lekker uitgewaaid in de cabrio, nooit aircoproblemen in mijn 964
|
15 apr 2013 12:40 |
|
|
Delnoy
|
Inmiddels nog wat zaken op het lijstje erbij Ewout Maar goed jammer maar kan altijd erger, zit net naar de live beelden van Boston te kijken. Heftig zeg. K.t terroristen. Toeschouwers opblazen tijdens een Marathon. Laag volk die dit doen.
|
15 apr 2013 23:56 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ja vreselijk,het kan tegenwoordig overal gebeuren lijkt het! En dan hier nog het bericht vandaag,dat er 8(multi)miljonairs in de LINKSE regering zitten
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
16 apr 2013 0:31 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
|
16 apr 2013 0:34 |
|
|