Hallo allemaal,
Hier en daar heb ik wel al eens een berichtje gepost, maar het leek me wel zo netjes me even kort voor te stellen.
Mijn naam is Nick en ben een twintigjarige student. In mijn vrije tijd ben ik (natuurlijk Porschegek, maar ook) coureur in opleiding bij een studenten-raceteam
(elektrische racewagen, 0-100 in 2,8s,
http://www.universityracing.nl), maar dat is een bijzaak. In tegenstelling tot de vorige Nick die zich hier voorstelde, heb ik (nog) geen Porsche, maar ben wil inmiddels serieus op zoek naar een leuke P om mee te beginnen. Mijn garage is nu immers veel te leeg
.
Porsche-fan ben ik vanaf mijn eerste uur; het is er met de paplepel ingegoten. Het schijnt zelfs zo dat mijn eerste woordje Posch (Porsche, jawel) was. Dank daar mijn vader maar voor
. Af en toe rij ik in zijn zo goed als nieuwe 944 (nog geen 80K kilometers op de teller) en dan steeds meer begint het te kriebelen om zelf een P aan te schaffen. Vooral met dit weer van vandaag
Zoals ik net al zei ben ik een student en zal ik dus ook alleen met m'n P in het weekend rijden. Verzekeringtechnisch valt het alleen allemaal wat tegen. Ik weiger om veel geld per maand af te gaan tikken voor een auto die ik amper gebruik, ook al is het mijn enige auto en ook al bevind ik mijzelf in de risicoklasse. Vandaar dat ik nu het net af struin op zoek naar een betaalbare verzekering. Porscheverzekering via PolisPartner komt voorbij, maar die geven wel heel lage premies (op het verdachte af, iemand ervaring?). Klassiekerverzekeringen zijn ook nogal moeilijk met mijn profiel. Iemand tips op dit gebied?
Kortom nog een heel verhaal, maar één ding is zeker; Die Porsche komt er. Wanneer, alleen dat is nog de vraag.