Auteur |
Bericht |
Micdee
|
Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic
ik ben begonnen met zilveren knipperlampjes om het front wat mooier te maken, vervolgens een ander honderrek achterin, ipv het netje waar mijn honden gewoon dwars door heen gaan. vervolgens wat rubber ter bescherming gekocht, je wil niet dat het beestje van binnen vervuild raakt en om het af te maken een grote spa-kuur bij waalgarage.... dus beestje zit voorlopig weer goed in het velletje en voelt zich ook goed.... Om de andere niet jaloers te maken heb ik hen ook maar een spa-kuurtje gegeven, maar dan wel bij een ander oord..
_________________________________________ To Porsche or not to Porsche, that is thé question...
|
01 apr 2013 21:56 |
|
|
mivali
|
Een 80.000 beurt voor mijn 993 en dat is prima gedaan door de heren van Waalgarage! Rammelend geluid van dynamo bleek toch wat meer dan alleen 1 lager, dus ruildynamo erin. Blij dat ik dat tijdig hoorde want anders had het wel eens prijzig af kunnen lopen. Verdelerkappen en rotors vervangen, nieuwe Michelins achter. Klaar om mee te rijden en dat was ook het advies van Martijn: 'ga er nou 's wat vaker mee rijden' . Dat advies neem ik me maar 's ter harte na 10 maanden stalling!
|
06 apr 2013 9:35 |
|
|
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
10 maanden stalling Bij een luchtkoeler regelmatig luchtverversen is het devies
|
06 apr 2013 10:31 |
|
|
MarkGT3
|
Rolkooi,Philips Extreme Vision H7, binnenverlichting Led, knipperlichten silvervision, Voorbumper, achtervleugel gespoten ivm steenslag, over drie weken alle bestickering vervangen van blauw naar Rood, en als kersje op de taart over twee een HLS set zodat ik tenmiste een drempel overkom.... gelijk alle rubbers en onderlip vervangen voor nieuwe....... net op tijd klaar voor de meeting de 28e Laat de zomer maar komen.... Greetzzzzz
_________________________________________ Drive it like you stole it
|
07 apr 2013 19:25 |
|
|
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Dat is pas echt cool. Als je de achterspoiler vanwege steenslag moet laten spuiten. Is voor mij een beetje in de categorie van een ruitenwisser op je zijruit laten plaatsen omdat je zo vaak dwars gaat.
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
07 apr 2013 20:00 |
|
|
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniekharlingen
|
Heb gisteren een GT uitlaat laten monteren bij Carnewal mooi geluid hij klinkt veel voller en niet overdreven. ongeveer 2 uurtjes wachten en weer terug naar Friesland
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
|
07 apr 2013 22:23 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Laat het YouTube filmpje maar komen.
|
07 apr 2013 22:57 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Een instructie boekje voor de compleetheid daar mijn Japans niet zo goed is
|
13 apr 2013 10:16 |
|
|
Clemento
|
De S2 gaat een poosje op stal.
|
15 apr 2013 22:15 |
|
|
dodootje
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo.
TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio.
Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
|
Ik heb een Wielklem gekocht. De auto staat redelijk veilig weggeborgen,maar het is toch weer een stukje extra tijd die het rapaille nodig heeft nietwaar? Hij past op de 19"wielen en is op de klem lekker zacht bekleed. Léon
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
|
16 apr 2013 20:26 |
|
|
dodootje
|
Ik heb een wielklem teruggebracht . Past met geen mogelijkheid om 290 breed!!! Dan maar een sterk (ART5) kettingslot door de velg leggen. Elk beetje vertraging helpt.
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
|
19 apr 2013 10:17 |
|
|
Master Ken
|
Leg je deze alleen door de velg, of ook ergens aan vast?
|
19 apr 2013 10:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. ik heb altijd een hekel aan vertraging als ik met de Porsche op pad wil (of ben). Wat je verder nog zou kunnen doen is de bobine kabels wegnemen - dan kunnen ze 'm onmogelijk starten .. zo'n slot krijgt het dievengilde nog wel open, maar bobine-kabels heeft niemand op zak - behalve jij dan
|
19 apr 2013 10:51 |
|
|
Master Ken
|
Dan duwen ze de auto toch gewoon de garage uit?
|
19 apr 2013 10:54 |
|
|
Olaf
|
... om 'n vervolgens op 'n trailer te slepen De inrit naar mijn garage verloopt 2 meter in hoogte ... en er zit 'n bocht in ... Succes met omhoog duwen - en sturen De bobine-kabel truuk werkt ook (makkelijk) als je elders dan thuis parkeert
|
19 apr 2013 11:42 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Nieuwe condensors en slot.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 apr 2013 13:09 |
|
|
Olaf
|
... zou nu ook maar een fleece kopen dan
|
19 apr 2013 13:12 |
|
|
Delnoy
|
Afgelopen week bij PCE al gedaan
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
19 apr 2013 13:18 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Er is een nog veel makkelijker trucje . . . . de massakabel van de brandstofpomp onderbreken. Geheel risicovrij en de schakelaar op een onopvallende plek moteren . . . werkt perfect . . . uitstappen schakelaar om
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
19 apr 2013 19:51 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 apr 2013 21:36 |
|
|
dodootje
|
Nou nou...... Heel wat tips weer! Er zit uiteraard het originele alarm op + een track & trace. Hij staat op een plek waar ik eigenlijk nooit met iemand over praat. Daar staat ie dan weer in een extra (afgesloten) deel, dus het loopt (hoop ik) niet zo'n vaart, maar alle beetjes helpen. Dat lange ART5 slot door de velg, kan ik eventueel ook nog met een ring in het beton vastzetten, maar dan moet die ring tussen de achterwielen worden geplaatst, omdat ik aan de zijkanten net genoeg plek heb om de deuren een beetje te openen. Dan ligt ie onder de auto en zou ik 'm kunnen vergeten. Als ik 'm alleen door een velg haal, kun je er niet mee rijden en leg ik 'm in zicht. Ik zal 'm toch niet zo gauw vergeten. Ik rijd ook motor en die ligt, wanneer ik ergens heen ga, ook altijd aan de ketting. Maar goed.......zeg nooit, nooit! Léon
|
19 apr 2013 22:20 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Nieuwe BERU bougiekabel set en rotor/verdeelkapjes. Tevens goed gepoetst voor komende zondag en PorscheForum sticker geplakt met dank aan Rob..
|
22 apr 2013 8:45 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Grappig, deed ik 25 jaar geleden met mn pas gerestaureerde Spitfire ook altijd, gewoon een dikke ketting door het linker voorwiel, nooit vergeten bij wegrijden. En trouwens ook altijd de rotor van de ontsteking eruit, kost 10 seconden en je komt echt nooit weg.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
22 apr 2013 9:54 |
|
|
Delnoy
|
En met dank aan Pascal
|
22 apr 2013 10:03 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Ok.... Pascal bedankt !
|
22 apr 2013 10:04 |
|