ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
Re: Formule 1, seizoen 2013
Denk dat we tegelijk aan het typen waren.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
14 apr 2013 21:24
horn
PF #57
en ik bedoelde dat mbembe niet zo gevoelig is dat hij door een 'domme opmerking' opmerking van Gizmo nu zit te grienen achter zijn toetsenbord....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
14 apr 2013 21:26
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Ik heb genoten, vond het weer een mooie race. Dit wordt een mooi seizoen, lijkt het! Veel rijders met redelijk gelijkwaardige auto's, juiste strategie bepaalt mede de uitslag. Jammer dat Vettel wat kleine foutjes maakte, was toch een erg interessant slot zo.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
14 apr 2013 21:32
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Ik vind het alleen steeds hinderlijker dat de banden een te grote rol spelen , evenals het verplichte rijden op 2 compounds . Geef ze gewoon allemaal een harde band die 1 uur mee gaat en doe het er maar mee . daarbij zijn die banden er al in de lange afstands racerij . Als ik na 24 uur over de baan in le mans loop zie ik bijna niets van banden troep op de baan liggen , dit in tegenstelling bij de f1 . En dan maar bléren dat het allemaal schoner en groener moet . vandaag troewens ook nog naar de WEC race gekeken op silverstone . De snelste ronde van de audi diesel was maar 12 sec langzamer dan 2 jaar geleden van Webber in de red bull .
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
weet ik en je punt was duidelijk (kon me er ook best in vinden). het ging vervolgens een aantal posts daarover, en dat vond ik jammer en ook weer niet nodig.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
14 apr 2013 21:54
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Danny schreef:
Vandaag troewens ook nog naar de WEC race gekeken op silverstone . De snelste ronde van de audi diesel was maar 12 sec langzamer dan 2 jaar geleden van Webber in de red bull .
Kicken heh
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
spannende race idd
jmmr dat vettel niet 1 rondje eerder z,n laatste stop deed
dan had die minder tijd verloren in z,n laatste rondje voor z,n laatste banden wissel en langer de tijd gehad om hamilton in te halen dat had pas echt wreed geweest
ik ben geen fan van alonso maar wat had die gast weer zoals altijd een wereld start
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
ik lees net op andere porsche fora dat mark webbah na dit seizoen voor porsche gaat rijden in endurence races !
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
15 apr 2013 11:53
Godspeed
PF #911
België
Porsche is inderdaad op zoek naar topcoureurs die ervaring hebben met snelheden als die van LMP1-monsters. De komende tijd zouden mogelijk nog meer topnamen (ex-F1 waarschijnlijk) lekken...
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
15 apr 2013 15:51
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
horn schreef:
en ik bedoelde dat mbembe niet zo gevoelig is dat hij door een 'domme opmerking' opmerking van Gizmo nu zit te grienen achter zijn toetsenbord....
Zo echt wel Dus.... Ze hebben idd een betere wagen, maar ik denk wel dat Hamilton daar zeker een aandeel in heeft! Hij heeft al eerder gezegd dat ze met een verkeerde wagen zijn begonnen en daarop voortgeborduurd hebben, hij heeft Mercedes hier wel in geholpen om op het goede pad te komen!
Eens kijken wie er nu weer een domme reactie geeft op mijn domme opmerkingen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
15 apr 2013 17:56
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
drknauf schreef:
ik lees net op andere porsche fora dat mark webbah na dit seizoen voor porsche gaat rijden in endurence races !
kzei toch al ik kijk alleen maar plaatjes
wat een gesjeik allemaal !
.
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
16 apr 2013 22:20
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Mooie race weer gezien vandaag. Vettel (na de startschermutselingen) met twee vingers in de neus naar P1. Lotus 2 en 3 goede prestatie. Opvallend goed Alonso die met een kapotte DRS toch nog knap 8ste wordt.
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
21 apr 2013 16:34
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Buiten dat het al snel duidelijk werd dat Vettel zou gaan winnen, was het een schitterende race. Prachtige gevechten, mooie inhaal acties in de bochten combinaties Button & Perez op het scherpst van de snede en Perez er iets overheen Mercedes heeft nog een serieus probleem in de race Die tweede keer dat Massa zijn band er aan ging Inderdaad knap van Alonso om toch nog punten mee te nemen vd garde zien we weinig van, buiten de unsafe release, maar goed een grid penalty zal hem geen pijn doen. ik ben benieuwd wat hij kan doen als hij ook de updates heeft tov pic maar vooral als het een keer regent Force India ook indrukwekkend en een top resultaat van Di Resta. Di Resta gaf na de race nog aan dat Grosean in het voordeel was doordat hij al in Q2 eruit lag hij 4 nieuwe setjes banden had. Di Resta maar 3 en een scrubbed set. Maar evengoed was hij erg tevreden en ik ook, heerlijke race.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
22 apr 2013 7:22
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
+1, kan het niet beter verwoorden dan Denis2 dus doe ook maar geen moeite
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum