Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
 Re: Plasti Dip, help me choose...
@ DHB, gelukkig staat het zwart op wit gaat niet meer lukken, zaterdagochtend vroeg mag het vakantie autootje 1200 km af gaan leggen...
_________________________________________ Got coffee?
|
24 apr 2013 22:45 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Vandaag onderstaand pakketje mogen ontvangen...Blaze Blue it will be Bandjes liggen ook al klaar, nu nog afwachten wanneer de velgen weer terugkomen met een aangepaste naafgatdiameter en dan kunnen we aan de slag... 
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
25 apr 2013 20:26 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
Mat soeart is uitverkocht....ga mijn gouden velgjes soeart maken....... 
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
25 apr 2013 20:30 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
BLAUW! (die je al gekozen hebt!) 
|
25 apr 2013 22:35 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
28 apr 2013 3:16 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Zomaar even in je huis? Laten ze dan geen speciale geur achter?
|
28 apr 2013 9:08 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Sterker nog, in de slaapkamer Resultaat ziet er goed uit  Lijkt op de foto alleen iets aan de donkere kant?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
28 apr 2013 9:38 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
slaapkamer? Gezellie met die stenen vloer en kale .muur. Lijkt wel een detentiecentrum of een of andere instelling. Of is t center parcs velgjes zien er mooi uit  geen blauwe taxikentekenplaten maar velgen 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
28 apr 2013 13:04 |
|
 |
patrickb
|
Denk dat ik deze wieltjes vandaag op Porsche Scene Live gezien heb?
|
28 apr 2013 16:30 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Ik dacht dat er iemand een taxi besteld had?!
|
28 apr 2013 16:45 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Die TAXI stond 's middags meteen na de ingang(bij PSL) als eerste auto geparkeerd, rechts. Hoe krijg je het voor elkaar. Werden alleen maar Porsches toegelaten en jij rijdt daar gewoon rond.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
28 apr 2013 17:03 |
|
 |
porschefabian
Projectleider
|
Ik zie wel dat je thuis ook zo een wijsneus op 4 poten hebt die ALLES inspecteert..
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
|
28 apr 2013 19:22 |
|
 |
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Mis nog wel wat andere blauwe accenten, misschien nog doorgaan met de oortjes (spiegeltjes) en handgrepen???? 
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
28 apr 2013 19:34 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Sorry, ik zou er geen euro meer aan uitgeven 
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
28 apr 2013 19:43 |
|
 |
horn
PF #57
|
da's nou niet aardig  . ik vind dat thuisgefreubel prima gelukt 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 apr 2013 19:59 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Jij snapt het Florian Kan goed kloppen Dat klopt, we (reed iemand met me mee met een SLK) werden ook weggestuurd en na verdere navraag van iemand die heel vervelend deed idem dito. Nahja SLK parkeerde netjes op de daarvoor bestemde parking maar ik heb gewoon de andere ingang gepakt, daar beetje babbelen, brutale mensen hebben tenslotte de halve wereld en ik wilde hem wel op het terrein zelf hebben staan (niet op de parking) maar ook weer niet heel aso tussen de standhouders dus geloof dat ik hem zo wel netjes geparkeerd had. Had wel redelijk wat bekijks en reacties en dat voor een fractie van het geld van een zwarte/grijze/blauwe 911 nummertje zoveel Klopt, Beau heet onze Maine Coon en ze moet zich overal even mee bemoeien. Denk dat ze het in dit geval op de doos had voorzien maar helaas was die nog gevuld. Want  ? Idee is wel om het low-budget te houden dus vandaar bijv ook plastidip (29,- voor 2 bussen Blaze Blue) i.p.v. poedercoaten. Ben veel te gierig om bergen met geld die ik nooit terug zie in een goedkoop autotje te investeren. Thnx Harald, vind het zelf tot dusver ook wel geinig. Feutau's:Vanmogge ff snel auto gewassen en wielen gemonteerd. Helaas had ik geen konische bouten in juiste lengte voor m'n 15mm spacers op de achteras liggen dus vandaar dat ze wat ver naar binnen vallen. Ff snel 2 foto's gemaakt.  Zullen vandaag ook vast wel wat fototjes gemaakt zijn. Kwam in ieder geval op de facebook van een vriendin onderstaande foto al tegen met het bijschrift "Ja hoor die Mud moet weer zn Taxi tussen de Porsches kwijt.... " 
Laatst bijgewerkt door THE MUD op 29 apr 2013 13:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 apr 2013 21:50 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Sorry, Mud, niet persoonlijk bedoeld en ook niet richting het plastic dippen  , maar ik vind de Seat Arosa gewoon een erg lelijke auto  . Dus ondanks je goede initiatief om de auto in ieder geval te personaliseren, blijf ik de auto lelijk vinden.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
28 apr 2013 21:55 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Haha dat geeft ook helemaal niet hoor. Is ook niet mijn droomauto maar heb hem/haar 2.5mnd terug o.i.d. in een opwelling gekocht omdat ik een dieseltje naast de (1:7 benzineslurper) wel makkelijk vond en ik vond hem wel geinig. Ding is er nog steeds en soms eens van dit soort gekke dingen. Heb er wel schik mee, op een andere manier dan met een mooie Porsche maar heb er toch wel lol mee. 
|
28 apr 2013 22:26 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ik vind zo'n Arosa / Lupo wel geinig hoor. Ben een aantal jaren terug, puur voor woon/werk auto, nog op zoek geweest naar een Lupo GTI maar die vind je niet zo snel. Dat is uiteindelijk een Polo GTI geworden. Ik zou het trouwens verder zo laten en niet met meerdere blauwe accenten gaan werken. Dat ziet er meteen zo tupperware-achtig uit.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
29 apr 2013 0:40 |
|
 |
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Voordeel van die plastidip is dat je het er makkelijk kan aftrekken hé. Imo ben je al beetje in de richting van tupperware gedoe gegaan  , dus kan het mss wel nog eens mooier worden met blauwe spiegels en handvaten 
|
29 apr 2013 8:50 |
|
 |
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Leuk geworden  Democratisch blauw of vond je dit zelf ook beter dan pink 
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
29 apr 2013 9:13 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Lupo GTI is wel te vinden maar vind ze zwaar overpriced. Blokjes zijn ook niet al te beste (Polo GTI met de 1.6 16V idem). Veel mensen geven aan dat ik spiegelkappen e.d. ook blauw moet dippen maar ikzelf vind dit persoonlijk niet mooi. Misschien een rij blauwe stickers op m'n achterruit maar daar ben ik nog niet uit. Bah wil geen tupperware/plastic fantastic op m'n auto maar nu zit het toch in coating vorm op m'n velgen  . Spiegelkappen en handgrepen laat ik zo en wil ik niet blauw dippen, vaker dat advies gekregen maar vind ik persoonlijk niet mooi. Combo blauw/wit stond eigenlijk al in de planning toen ik deze kleur blauw zag. Bussen waren ook al besteld toen ik polletje plaatste maar uitkomst op dit forum kwam mooi uit  .
|
29 apr 2013 12:56 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Blok is wel oké van een 6N2 GTI hoor, het zijn alleen de versnellingsbakken die wel eens vroegtijdig vervangen moeten worden.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
29 apr 2013 13:03 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Kwam laatst in Auto Motor und Sport een advertentie tegen van een Lupo met Golf GTI blok, 200PK. Ook leuk 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
29 apr 2013 13:16 |
|
 |
Melvin19
|
Nog een foto van de Arosa, kwam ik tegen op Autojunk.  Ik moet zeggen dat ik het wel een Originele combinatie vind. Wit-Blauw. Zag trouwens zaterdag een Arosa in Zilvergrijs met Donkerrode velgen. Die combinatie vond ik wat minder geslaagd.
|
29 apr 2013 15:49 |
|
|