Re: Porsche Scene Live Treffen, zondag 28 april - Aquabest
Targa911S1967 schreef:
mbembe schreef:
Ik lees hier alle positieve reacties over de meeting maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wat minder enthousiast ben... Vorig jaar maakte alle aanwezige Porsches de meeting, nu stonden er veel buiten het terrein. Daarbij vond ik het veel commerciëler ingestoken dan vorig jaar.
Inderdaad, had vorig jaar ook meer het idee van; een enthousiaste menigte die allen/spontaan zijn komen opdagen met een paar "ondernemende Porsche-pioniers" en maar eens zien wat het is/voorstelt... Maar goed het kan meer een keer de eerste keer zijn en gelukkig wordt het (veel kans) voortgezet en hopelijk niet te commercieel (bijv. entree betalen volgende keer.... )....
Betalen ja, zoals Dinslaken. Praktisch hetzelfde als PSL. Maar daar moet € 20 dokken om het evenement te maken. Omgekeerde wereld in mijn ogen.
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
29 apr 2013 12:15
Pascal
‘64 Kever
sarsrich schreef:
Geert (Grogos) en ik waren er al vroeg bij om onze banner te plaatsen.
Hahaha, ik dacht dat ik alle stickers eraf had gehaald... Had al wel die Jubi-Rit nog zien zitten (op de eerdere foto), maar blijkbaar ook nog een paar van de oude sponsoren .... *grappig*.... Maar hij hangt er goed bij. Jammer dat ik niet langs kon komen, maar ziet er allemaal uit als een geslaagd event! (en het weer zat ook mee toch?)
29 apr 2013 12:30
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Herformulering: Was een mooi georganiseerd event op een prachtige locatie. Zeker toen het zonnetje doorkwam en schitterde in het water op de achtergrond, helemaal top Helaas waren wij zelf aan de late kant (uiteindelijk pas om 11:45 rijden en 40min later daar ) waardoor ik veel van het moois heb moeten missen .
Enige wat ik jammer vond is dat alles erg verspreid stond en er ook een aantal hoekjes en veldjes waren die minder goed toegankelijk waren of waar je zo voorbij liep maar waar best veel moois stond.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
Laatst bijgewerkt door THE MUD op 29 apr 2013 19:03, in totaal 1 keer bewerkt.
29 apr 2013 13:15
Dial_888
911 3.2 Carrera
Voor een gratis evenement vond ik leuk...maar stel dat ik 25 euro moet betalen dan kom ik niet, rij toch liever een halve tank benzine op hier over de grens.... Is super in vergelijking met dat krampachtige gedoe hier...ben die controle op de A2 ook voorbij gekomen maar ik reed lekker rustig.
Zo'n aquabest mag blij zijn dat ik kom en daar ter plekke 15 euro uitgeef....
Overigens zou ik geen moeite hebben voor een tientje entree en dat aan een goede doel geven.....
Voor de rest ben ik kritisch tav evenementen..bijv met bagger weer ga ik niet weg......
Met 435 km op de dagteller reed de 911 super......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
29 apr 2013 13:31
Jeroen914
foxtrot / oscar
Gratis evenement en dan hebben ze nog wat te zeiken... Ik vind het knap! Ik heb me in ieder geval prima vermaakt
Voor een gratis evenement kunnen betalende evenementen nog veel leren. Het mijn inziens idd iets beter over het gangbare terein verdeelt kunnen worden in plaats van op de buitenparkeerplaatsen,( communicatie crew???) maar laten we wel wezen als het heel compact weggezet word staat iedereen te blaten dat er deukjes van andere portieren enz enz in zijn/haar auto komen... is er een keer lekker veel plek is het ook weer niet goed...
_________________________________________ zijn er andere merken dan??
29 apr 2013 13:58
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Als je weet wat een energie, tijd en geld dergelijke organisatie kost ! Voor niets gaat de zon op. Uiteindelijk moet iemand toch de rekening betalen. Vind het maar logisch dat de sponsors er wat willen uithalen.
Wat een wereld, pfff !
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Gezien het feit dat het evenement "gratis" was en de daaruit voortvloeiende "beperkte" middelen voor de organisatie, vind ik het een meer dan geslaagd evenement.
(Vergeet niet, voor de azijnzeikers onder ons, dat voor het komende evenement in D een behoorlijke entree betaald moet worden . . . en of dat evenement dan zoveel beter is )
Afijn, ik vond Best een best geslaagd evenement en ik heb mij prima vermaakt . . . op naar 2014
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
29 apr 2013 15:03
993S
911 turbo
Het lijkt me dat de mensen die op de weide rond het meer stonden tevreden zijn en de anderen niet ??
Ik was ook later (zo rond 13H) en bijgevolg 'vloog' ik met de andere late aankomers op de vieste parking van het complex vlak aan de ingang. Onverhard met putten en zand, stoffig en vuil. Mijn eerste indruk was er dan ook één van 'is dit het ?'
Maar dan wandel je naar de weide en zie je dat prachtig panorama van meer, groene gazon en onnoemelijk veel prachtige Porsche's en dan werd ik helemaal warm van binnen. Ik was alleen , kende niemand , heb met niemand gesproken en toch heb ik een prachtige dag beleefd !!
Locatie TOP !!! Auto's TOP !! Ambiance TOP !!
Heb toch al heel wat events meegemaakt, zowel in Europa als in de USA en dit kan met de beste mee !
In de taverne stonden een boel standjes opgesteld met kleinigheden. Niets gekocht (heb zelf al een hele winkel) maar ook dat was mooi om te zien.
Ik heb me regelmatig de vraag gesteld hoe zoiets helemaal gratis kan voor de deelnemers wel wetende dat 'Dinslaken' een woekerprijs vraagt om even een paar uur te mogen parkeren. Echt top van PSL !!!
Volgend jaar kom ik terug en dat neem ik vrouw en de kroost ook mee. Zie er nu al naar uit !
Aan Rescue911 : oprecht dank voor het mooie compliment, ik ben een beginneling, is mijn allereerste 'photoshoot'. Heb pas de 2de hands Nikon camera en lens gekocht en heb erg mijn best gedaan om er iets moois van te maken. Dus toen ik je comments las heb ik even gezweefd. Dank !
29 apr 2013 15:53
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
_________________________________________ Nie janken.
29 apr 2013 16:21
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Heerlijke geluiden!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
29 apr 2013 16:23
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Leuk filmpje, vooral het geluid van dat VW-busje
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Jeroen914 schreef:
Gratis evenement en dan hebben ze nog wat te zeiken... Ik vind het knap! Ik heb me in ieder geval prima vermaakt
+1. Holland op zijn smalst, altijd wat te zeuren hebben.
29 apr 2013 17:06
pa951
Gelderland
Ja wij waren ook wat laat pas rond elf uur daar en stonden op een weggetje langs de zijkant, niks mis mee alhoewel op het terrein leuker was geweest. Maar je kon wel mooi ruim parkeren alhoewel een enorme eikel het toch presteerde z'n 944 vol met deuken en krassen zo ongeveer in de mijne te parkeren sommige lui snappen het ook gewoon niet.
_________________________________________ Blue Beast Porsche 951-ls376/550 widebody 1986 there is no substitute for cubic inches
29 apr 2013 19:08
aher
911 2.2e targa 1971
noord brabant
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
29 apr 2013 20:33
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Jasper bedankt
_________________________________________ Nie janken.
29 apr 2013 22:56
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Het was allemaal prima geregeld......behalve de bediening in het restaurant. Duurde bijna een uur om een broodje te maken....en dat is niet echt rap! Verder gewoon gezellig. Konden om kwart over elf gewoon het terrein op en stonden op een prima veldje. Stands waren leuk!
Citaat:
behalve de bediening in het restaurant.
Maar kan de PCL niks aan doen. We zijn met een groepje een Hamburger gaan verorberen bij de lokale Mac. Dat ging wel snel.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
29 apr 2013 23:48
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Hé, waren er ook weer kleffe broodjes
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
30 apr 2013 8:25
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972
Achterhoek
Delnoy schreef:
Citaat:
behalve de bediening in het restaurant.
Maar kan de PCL niks aan doen. We zijn met een groepje een Hamburger gaan verorberen bij de lokale Mac. Dat ging wel snel.
Zou wel een plaatje waard zijn , rij van stuk of wat Porsches door de McDrive
30 apr 2013 10:00
Tijn96
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum