Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 19:43

Antwoord op onderwerp  [ 555 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Volgende
Tunnel Challenge AMS - 10 Mei 2013 - La Targa Passaggio™ 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
LEEUWARDEN
Bericht Re: Tunnel Challenge Amsterdam - 10 Mei - La Targa Passaggio
Aaaaiii :pale:
Ik heb heel wat gemist. Had er graag bij willen zijn. :cry:

11 mei 2013 16:50
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 coupe '87
Flevoland
Dat is jammer die continue hoge snelheid observatie. Herken het zelf ook niet, vond t juist serieus heel netjes gaan! Viel mij en mijn bijrijder zelfs op zo keurig! Ook onderling ruimte geven en geen "kijk mij eens even en ik zet hem er voor". Tuurlijk even lekker gassen in de tunnels en af toe accelereren op stukje snelweg en weer gas los en weer verder in het treintje. En de volgende er voorbij :drive:
Heb ook niemand een u-turn zien driften bij de piet heijn of zwarte lijnen op t wegdek gezien.
Kan ook afgeleid zijn doordat ik mijn ramen open had en mijn hoofd volgebeukt werd met sfeervolle tonen in de ph :wink:
Het oorsuizen is eindelijk weg....wellicht toch de ramen in de ph volgend jaar dicht :?:

Het was oprecht helemaal top!! Ga mijn verworven sticker maar eens op de p plakken :D

11 mei 2013 16:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Vond dat ik zelfs met een 4 cilindertje goed kon meekomen, de gemiddelde snelheid lag wel iets hoger dan in Rotterdam....maar het is mij niet vaak te snel.

Wederom genoten, organisatie bedankt, een dikke duim omhoog.

Café Westpoort deed me wel iets beseffen...."if it's to loud, you're too old"!!!

11 mei 2013 16:59
Profiel
PorscheForum Junkie
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
felix bahama 912 schreef:
Vond dat ik zelfs met een 4 cilindertje goed kon meekomen, de gemiddelde snelheid lag wel iets hoger dan in Rotterdam....maar het is mij niet vaak te snel.

Nou Felix, die gele wagen van jou zag er in het treintje voorafgaand aan de rit in ieder geval prima uit! Maar als ik bovenstaande lees, zal je je wel verveeld hebben in het treintje :oops: Ik heb een hekel aan post uit Leeuwarden, vandaar dat ik in NL altijd heel saai rijd....

11 mei 2013 17:07
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 > 3.6 > 3.8 > 2.5
Noord-Brabant
Retep schreef:
Ook ik wil Leo, Olaf en PCA bedanken voor de organisatie, veel mooie auto's gezien en een prachtige rit gehad. Helaas had mijn navigator afgezegd waardoor ik alleen in de auto zat en niet kon navigeren. Zo kwam ik af en toe alleen te rijden, nam een verkeerde afslag en moest keren op een industrieterrein. Dan hopen dat ik weer ergens kon aanhaken. Bij de 2e stop (McDonalds) ben ik weer richting Amersfoort gereden, maar heb genoeg moois gezien en gehoord!

Ik heb meer foto's gemaakt, deze staan hier: Foto's Targa Passagio Amsterdam 2013

Groet, Peter.
(Ton jammer van de aanrijding, succes met de afwikkeling!)

Mooie plaatjes! :thumleft:

11 mei 2013 17:31
Profiel
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
felix bahama 912 schreef:
Café Westpoort deed me wel iets beseffen...."if it's too loud, you're too old"!!!

Nou dat lag niet aan jou hoor, ben je binnen geweest?, daar stond het volume nog 3x zo hoog tov buiten!!
Ging even naar het toilet maar kwam met piepende oren en de jas vol met rook weer terug naar buiten.
Zo luid heb ik het eigenlijk nog nooit gehoord, je loopt hier beslist gehoorschade op, heeft niets met "too old" te maken.

En ja dan die snelheid: op de trajectcontrole waar 80 mocht had de groep waarin ik reed een gemiddelde van...66! :?
Dat ging eigenlijk iets té voorzichtig zelfs.
Buiten de trajectcontrole kon ik geen "verkeershufters" ontdekken, op vrije stukken werden de teugels iets gevierd en dat klonk heerlijk (bij gebrek aan tunnels).
Massaal 160 rijden op stukken waar 100 mag dat herken ik echter niet.
Mijn roze papiertje is me veel waard..., daarom heb ik ook de Flitsmeister aan :mrgreen:

11 mei 2013 17:38
Profiel WWW Facebook 
Lada
Helemaal in het zuiden.
Tempo vond ik ook zeker niet te hoog. Stonden dan ook genoeg flitskasten. In de tunnels werd nogal eens het gas opengetrokken maar meer als dat was het zeker niet. Had ruim uur aan film materiaal moeten doorjakkeren om uiteindelijk aan een kwartiertje film te komen wat nog enigszins het bekijken waard was. Voor de rest aardig geestdodend beeld materiaal :mrgreen:

11 mei 2013 18:08
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Delnoy schreef:

Zeer knap opgenomen :thumleft: .. 't lijkt alsof je veeel harder dan met 70 km/uur door de Piet Heijn Tunnel gaat :wink:

11 mei 2013 18:12
Profiel WWW Facebook 
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Is iemand die Ford Transit van CarGlass :shock: nog opgevallen die in de Piet Porsche tunnel fanatiek rondjes mee draaide (ook met z'n ramen open) om maar niks van het spektakel te missen?

11 mei 2013 18:27
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Olaf schreef:
Delnoy schreef:

Zeer knap opgenomen :thumleft: .. 't lijkt alsof je veeel harder dan met 70 km/uur door de Piet Heijn Tunnel gaat :wink:

Op 2x de snelheid afgespeeld. 70 lijkt dan 140 :popcorn:

Andere weggebruikers reden 35 ofzo :mrgreen:

11 mei 2013 18:33
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
En daarom geen film van de snelheidsmeter gemaakt..... 8)

11 mei 2013 18:38
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
WillemB schreef:
Is iemand die Ford Transit van CarGlass :shock: nog opgevallen die in de Piet Porsche tunnel fanatiek rondjes mee draaide (ook met z'n ramen open) om maar niks van het spektakel te missen?

Idd, was grappig om te zien.
M'n bijrijder heeft ook nog een filmpje gemaakt,probeer die morgen hier te plaatsen. :shaking2: :shaking2: :shaking2: :drive:

11 mei 2013 18:41
Profiel WWW
964 C2
Delnoy schreef:

Tekst jatter :wink:

En die snelheid nogmaals: ik rijd altijd te hard, is mijn keus. Dus niet zoals Sylvia saai rijden, maar zorg wel dat ik het doe waar het kan. Volle snelweg met onbenullen is niet de meest ideale plek.
Maar doe dit juist niet met zo'n evenement. Mocht niet eens rijden gisteren :popcorn:

11 mei 2013 18:45
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Sigrid schreef:
Dus niet zoals Sylvia saai rijden ...

Die rijdt toch niet saai :?: ... kan best leuk gas-geven :wink:

11 mei 2013 18:49
Profiel WWW Facebook 
LEEUWARDEN
Sigrid schreef:
Delnoy schreef:

Tekst jatter :wink:

En die snelheid nogmaals: ik rijd altijd te hard, is mijn keus. Dus niet zoals Sylvia saai rijden, maar zorg wel dat ik het doe waar het kan. Volle snelweg met onbenullen is niet de meest ideale plek.
Maar doe dit juist niet met zo'n evenement. Mocht niet eens rijden gisteren :popcorn:

Sigrid, nog niks uit Leeuwarden ontvangen begrijp ik na het ritje Best :lol: :lol: :lol:

11 mei 2013 18:50
Profiel
PorscheForum Junkie
Olaf schreef:
Sigrid schreef:
Dus niet zoals Sylvia saai rijden ...

Die rijdt toch niet saai :?: ... kan best leuk gas-geven :wink:

Met een rooie kan je nooit saai rijden :wink:

11 mei 2013 18:53
Profiel
ex 993 ex 996
heb eigenlijk weinig toe te voegen aan alles wat er al gezegd is :thumleft:

organisatie bedankt ,perfect geregeld :thumleft:

ben er wel achter dat de tunnels veel te kort zijn (zeker op het filmpje van rob) :mrgreen:

11 mei 2013 19:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
In Sylvia's auto rij je zelfs niet saai als je stilstaat...

11 mei 2013 19:14
Profiel
964 C2
Aline42 schreef:

Sigrid, nog niks uit Leeuwarden ontvangen begrijp ik na het ritje Best :lol: :lol: :lol:

Klopt Wiets, nog geen envelop op de mat. Ben benieuwd.

@ Allen: Sylvia geeft zelf aan dat ze saai rijdt.
Ja, HAP HAP.

11 mei 2013 19:23
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
@Rob Delnoy:
Leuk filmpje man!
Dat gedoe in die tunnels en op snelwegen ken/kan in nou in iig geval wel na ruim 14 jaar bezit van een P....
Maar met name de opname van jullie twee.
Geweldig, genietend beide van het gebeuren en zeker van Mud, af en toe kijkend in de rechterspiegel. erg leuk om te zien 8)
Het is duidelijk. Hij is weer toe aan een P :wink:

11 mei 2013 19:52
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Citaat:
Geweldig, genietend beide van het gebeuren en zeker van Mud, af en toe kijkend in de rechterspiegel. erg leuk om te zien 8)

Het is dan ook iedere keer genieten als ik achter het stuur kruip. Mudje, denk niet dat het nog lang duurt voordat 'ie weer een P onder zijn bips heeft. Kreeg vanmorgen al een marktplaatslink van 'm via FB :wink:

Bloed kruipt waar het niet gaan kan :thumleft:

11 mei 2013 20:21
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 - zwart - MY1992
Wij hebben ons ook weer prima vermaakt. Het snelle rijden op de ring etc herken ik niet. Net als vorig jaar ging het meestal 90 ipv 110. in de tunnels is het goed opletten en voldoende afstand houden ivm remmen van voorliggers, maar dat ging ook allemaal veilig genoeg.

Omdat ik de A9 wel gezien had, en ik de weg via Halfweg klote vind, zijn wij vanuit Beverwijk naar de McDonalds via het kanaal en het havengebied Westerpoort gereden, via de Vopak opslag, fantastische compleet lege 4-baans wegen met mooie bochten daar, veel lol gehad en een paar keer heen en weer gereden.

Hier een klein youtube filmpje van de eerste schipholtunnel: http://www.youtube.com/watch?v=BYnCWaGWFqA

En hier wat van mijn foto's: https://plus.google.com/photos/10694624 ... _rGt1c_wBg

Waarbij ik deze mijn mooiste van de dag vind, alhoewel stilstaand in de showroom toch heel aantrekkelijk...
Afbeelding
Porsche 911 - 997 by frnkvizr, on Flickr

11 mei 2013 21:01
Profiel
964 C2
Afbeelding

Vind deze toch ook heel mooi :!: En een paar andere ook.
Geeft een goed beeld.
Heb er een paar "geleend".

11 mei 2013 21:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Delnoy schreef:
De Film :mrgreen:

Nogmaals bedankt voor een gezellige avond. Stefan, top navigator. Lekkere cheeseburgers ook :thumleft:

Hoi Rob,

Ik ben weer thuis en zie nu het filmpje pas. Toch nog een leuk filmpje geworden en natuurlijk 2 top commentators :mrgreen: .
Vond het gezellig en gaan we zeker nog een keer doen, nogmaals bedankt :thumleft: .

Retep schreef:
Ik heb meer foto's gemaakt, deze staan hier: Foto's Targa Passagio Amsterdam 2013

Groet,

Peter.

Haha Peter, waar heb ik deze geweldige shot aan te danken waarop ik zo te zien naar al het moois aan het kijken ben en het stiekem toch wel een beetje mis :mrgreen: ?
Delnoy schreef:
Tempo vond ik ook zeker niet te hoog. Stonden dan ook genoeg flitskasten. In de tunnels werd nogal eens het gas opengetrokken maar meer als dat was het zeker niet. Had ruim uur aan film materiaal moeten doorjakkeren om uiteindelijk aan een kwartiertje film te komen wat nog enigszins het bekijken waard was. Voor de rest aardig geestdodend beeld materiaal :mrgreen:

Dat je er nog een kwartier van hebt weten te maken tussen al dat gesukkel tijdens de "Targa la Trajectcontrole & el Flitskast" :mrgreen: . Voor wat ik gezien heb (maar de groep was natuurlijk behoorlijk verspreid) werd er netjes gereden en alleen in de tunnels ging het gas er even op. Geen extreme/gevaarlijke capriolen meegekregen maar heb natuurlijk maar zicht op een beperkt deel van de colonne waar ik een oordeel over kan vellen.
Sigrid schreef:
Dus niet zoals Sylvia saai rijden

Mwaoh heb Sylvia bochten met behoorlijk wat pit zien nemen hoor. Had het er nog over met Rob dat die dame best durft :wink: .
alvin01 schreef:
Maar met name de opname van jullie twee.

Ik zal het maandag gelijk voorleggen aan m'n Psycholoog en aan m'n Psychiater Alvin want met medicatie en gesprekken is het niet op te lossen vrees ik :mrgreen:
Delnoy schreef:
Het is dan ook iedere keer genieten als ik achter het stuur kruip. Mudje, denk niet dat het nog lang duurt voordat 'ie weer een P onder zijn bips heeft. Kreeg vanmorgen al een marktplaatslink van 'm via FB :wink:

Bloed kruipt waar het niet gaan kan :thumleft:

Vanmiddag toevallig ook nog gebeld voor een zekere 993 maar werd het niet eens met de verkoper :oops: .
Maar het heeft ook geen haast en met de Taxi ben ik veel beter herkenbaar tussen al die P's :mrgreen: .
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

12 mei 2013 3:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
718 Spyder '21 Gentian Blue Ex 987 Boxster Spyder '11 Black Audi TT 3.2 Roadster '05 SprintBlue Audi Etron 55 Quattro Navarra Blue
Leuk Filmpje Rob.
Op 0:58 stond een flitskast. Hoop dat je niet te hard reed :? .
-Audi Etron 55 Quattro Navarra blue

12 mei 2013 10:51
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 555 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 23  Volgende