Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 16:55

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Asus maakt ook een mooie variant horn. Afhankelijk of je met OSX kunt leven (lees: als je zakelijk/prive niets nodig hebt wat alleen onder Windows draait), zou ik zeker die Air aanraden... Zou overigens gewoon de 128GB 13" Air kopen. Briljant apparaat, kan bijna niets tegenop voor dat geld, 128GB SSD is prima... (wel even sleepmode uitzetten, anders duurt het opstarten 5-6 seconden de volgende dag ;) )

@barolo: Jammere geluidjes, sneue argumenten en als altijd niets steekhoudend... Het overgrote deel van de mensen die ik ken hebben een iPhone. Een paar een Windows of Blackberry... Het ligt ongetwijfeld aan de mensen in je omgeving, maar ken maar een paar Android liefhebbers... En dat zijn "tweakers", dus wellicht zit het hem daar...

Maar goed, de top-3 smartfoons die in 2013 uitgekomen zijn dus, duidelijk. Alhoewel, geen Windows foons? Weet van een paar mensen die zo'n ding hebben, dat ze er wel tevreden over zijn...

10 mei 2013 22:27
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
horn schreef:
volgende aankoop wordt een macbook air. ben nog geen kekkere laptop tegengekomen... 8) :shock:

Enigste argument die haters hiertegen kunnen hebben is dat hij mac osx draait. Maar zelfs dat kan makkelijk opgelost worden.
Er zijn eigenlijk niet echt goedkopere alternatieven als je rekening houdt met de troeven van de air : licht, superdun en batterijduur. (Die 3 samen vind je niet terug bij andere merken met dezelfde prestaties).

En last but not least, hij is ook nog eens een streling voor het oog, voor zover een laptop dat kan zijn :D.

11 mei 2013 10:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Iedereen hier met al z'n dure Macbooks e.d.
Ik was het zat om geld uit te geven aan het dikste van het dikste dat binnen no time verouderd was en werk nu sinds een jaartje dagelijks op een Acer Aspire One 522 netbookje. Dit is dus mijn dagelijkse PC, heb geen laptop en/of desktop o.i.d. er naast :mrgreen: .

- Gloednieuw gekocht voor 177,- bij Staples/Office Centre (was een van de laatste exemplaren in NL, had al contact gehad met Acer NL waar ze nog voorradig waren want het model ging er uit)
- AMD C60 (kan er qua Games GTA San Andreas prima op draaien en zelfs GTA IV start hij op maar is door de lags niet speelbaar maar wat ik toch knap vind voor een 10" netbookje)
- 1280x720 resolutie (erg hoog voor 10" wat normaal irritante 1024x600 resolutie heeft in netbook land)
- Windows 7 Ultimate 64-Bits er op draaien (home was ook prima geweest)
- 4GB intern er in gepropt
- HDMI poort (hebben 10" netbooks vrijwel niet)
- Lekker compact en daardoor makkelijk mee te nemen in rugzak tussen schoolboeken e.d. (was het hele idee van een laptop niet juist dat hij mobiel was :scratch: )

Afbeelding
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

11 mei 2013 14:33
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
THE MUD schreef:
Ik was het zat om geld uit te geven aan het dikste van het dikste dat binnen no time verouderd was

Daarom kies ik dus ook het dunste van het dunste. En een Apple is voorlopig niet verouderd. Vandaar. :salut: (jouw eigen keus is overigens qua prijs/prestatie ook geen draak :lol: )

11 mei 2013 14:53
Profiel
‘64 Kever
Een Air is een bewuste keuze. Overigens is een MacBook niet duur. Het is veel geld, maar als je gelijke specs wilt van een ander merk, ben je ongeveer evenveel geld kwijt. De kwaliteit van de laptop (robuustheid) en van het scherm (wauw) zijn twee dingen die bij laptops heel gauw vergeten worden. "Voor veel minder heb ik een merk-x"... Klopt, met een bagger scherm ;)....

Maar ach, ieder zijn eigen gebrek, ik heb de "meerprijs" voor een Apple laptop er wel voor over... ;)

11 mei 2013 18:58
Profiel Facebook 
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Ik heb naast mijn MacBook Pro 2012 ook nog een MBP 2007 model en inmiddels ondervonden dat ook een Apple kapot kan. Twee jaar geleden is het logicboard ( Apple's benaming voor een ordinair moederboard) kapot gegaan. Bekend euvel bij de 2007 modellen en werd dus na 4 jaar kosteloos vervangen door Apple. Drie weken later klapte ik m'n MacBook dicht terwijl m'n t-shirt er nog tussenzat en trok zo dat ding van tafel op de grond. Verzekering gebeld maar kreeg natuurlijk niets vergoed want de laptop was ouder dan drie jaar. Ik vertelde dat ik ontzettend baalde want drie weken terug was het totale logicboard nog vervangen. 'Ah, meneer heeft een MacBook?' vroeg de verzekeringsman. Ja, antwoordde ik. Maar dan krijgt u nog € 780,- terug want een Apple schrijft over 5 jaar af ipv 3 jaar. Macbook mocht ik houden en kreeg netjes de centjes uitgekeerd. Omdat de Macbook niets meer deed wilde ik 'm weggooien maar een klant van me tipte mij de site http://www.ifixit.com Een avondje prutsen leverde mij weer een werkende laptop op. Er bleek een stekkertje los te zitten van de voeding en dat was alles. Inmiddels een SSD en het geheugen uitgebreid en het machientje werkt weer naar behoren en draait netjes Photoshop en ProTools. Dus verouderd is zo'n MacBook ook na 6 jaar nog niet.
Mijn schoonouders kochten twee jaar geleden een HP laptop twv € 699,- en dat ding heeft maar weinig plezier opgeleverd. Inmiddels is, naast een krakende speaker en brakke accu, de hd gecrasht en zijn alle foto's van de kleinkinderen verloren gegaan. 'Sja meneer, dan had u ook een back-up moeten maken', kreeg hij als antwoord bij de plaatselijke dozenschuiver. Inmiddels zijn ze een duur contract aangegaan en wordt er automatisch om de zoveel tijd een back-up gemaakt + de kosten van het inbouwen van een nieuwe hd want......geen garantie onder het mom van 'je kunt niet alles verwachten voor die centen'. Vorige week kwam ik erachter dat die automatische back-up helemaal niet gemaakt wordt want het juiste venstertje stond helemaal niet aangevinkt. Heb voor de zekerheid de nieuwe foto's op een stickie gezet en inmiddels op mijn MacBook Pro 2012 waar ik helemaal gratis TimeMachine heb draaien.......voor het geval dat ik er weer met mijn t-shirt tussen kom te zitten. :lol:
Mijn schoonouders hebben inmiddels met alle kosten een kleine duizend euro uitgegeven en overwegen nu een nieuwe laptop 'want deze is zo langzaam geworden'. Voor dat geld hadden ze ook een MacBook gehad en er nog jaren plezier van gehad. Zal binnenkort de boel maar weer opschonen voor ze want om ze nu om te praten naar een Apple is wel heel gemakkelijk en daarbij vermaak ik me wel met dat gevloek en getier van ze. :mrgreen:

11 mei 2013 19:05
Profiel
‘64 Kever
Terzijde, die 780 Euro wel terug gestort naar de verzekering neem ik aan? (minus wellicht een stukje voor het avondje prutsen)

11 mei 2013 19:10
Profiel Facebook 
Noord-Brabant
Nee, want buiten het probleem dat ie het niet meer deed zat hij onder de deuken en krassen. Ben nog steeds op zoek naar een nette body.

11 mei 2013 19:15
Profiel
Moderator
PF #57
Dit vind ik nou wel een goede ontwikkeling en een bijzonder USP voor een telefoon.

Afbeelding

11 mei 2013 19:57
Profiel
Noord-Brabant
Wederom nageaapt van de Sony Xperia. Je kon er op wachten natuurlijk :mrgreen:

11 mei 2013 20:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Heb vandaag onderstaand exemplaar opgehaald, de zwarte variant was vandaag binnengekomen (vorige week alleen de witte voorradig) en ja zo'n leuke verkoopster waar ik gewoon geen "nee" tegen kon zeggen :mrgreen: .

Afbeelding

Het hoesje dat ik erbij kreeg (vorige week niet in een ander filiaal) slinger ik gelijk Marktplaats op want niks voor mij. Misschien maar zo'n Otterbox geval kopen zodat mijne ook stof/water/shockproof is en mooi bij m'n G-shock matcht :mrgreen: .
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

11 mei 2013 23:57
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Franz schreef:
Wederom nageaapt van de Sony Xperia. Je kon er op wachten natuurlijk :mrgreen:

Of van de Motorola M35i van weleer... :mrgreen:
Afbeelding
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

12 mei 2013 0:00
Profiel Facebook 
3.2S
010
Goede koop Mud en hoesje heb je niet nodig. Tis geen iphone of Sony, die van glas gemaakt zijn. Wel mooi, maar heel kwetsbaar.

12 mei 2013 9:17
Profiel WWW
Noord-Brabant
Beetje de Arjen Robben onder de telefoons dus.

12 mei 2013 11:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex: 996 TT MK2 Cabrio, Ex: 996C2 Cabrio. Now: Donkervoort D8 180/R Cup version
Brabant
barolo schreef:
Goede koop Mud en hoesje heb je niet nodig. Tis geen iphone of Sony, die van glas gemaakt zijn. Wel mooi, maar heel kwetsbaar.

wat een kul opmerking.
worden mensen rijk van het repareren van de behuizing, scherm oid , ook bij een Samsung.
wel of geen hoesje mag mud zelf weten echter ga nou niet zeggen dat t niet nodig is. :bang:
laat jou feun maar eens stuiteren zonder hoesje..... tenzij je een sonim hebt :shock:

gebruik er overigens zelf geen omdat ik te vaak carkit in - carkit uit handeling vericht en alle
beschadigingen voor lief neem. hahaha

12 mei 2013 11:59
Profiel
3.2S
010
Hey Apple fanboy...

Dat frame beschermt ook de glasplaten, waardoor die niet zoals bij de iPhone 4 direct aan de zijkant liggen. Dat zorgt ervoor dat ze in ieder geval minder snel breken bij een val, maar we zijn nog steeds een beetje bang dat het toestel met zijn vele glas snel zal barsten als je hem laat vallen. Overigens beweert Sony dat het toestel een val van 1,5 meter makkelijk kan hebben en enkele filmpjes op internet lijken dat te bevestigen. Toch zouden wij het toestel niet graag tegen de vlakte laten gaan.

12 mei 2013 12:50
Profiel WWW
Noord-Brabant
Laat trouwens maar, ik ga deze keer niet reageren ook :mrgreen:

12 mei 2013 13:08
Profiel
3.2S
010
Laat mij raden. Je ouders hadden een Android toestel en die ging kapot. Ze hadden geen backup gemaakt en nu hebben ze een iPhone en nooit meer problemen gehad.

12 mei 2013 13:31
Profiel WWW
Moderator
PF #57
mijn schoonmoeder heeft een iphone 4S, een macbook pro en een Ipad mini. Maar wel problemen.

Voornamelijk met mij. :^:

12 mei 2013 17:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
barolo schreef:
Goede koop Mud en hoesje heb je niet nodig.

Thnx Edwin,

Vind het zelf wel een heel leuk speledingetje (zijn ze altijd in het begin) en is een stuk sneller dan mijn HTC Sensation.
Ik wil wel op z'n minst weer zo'n siliconen hoesje er omheen hebben, goed voor de gemoedsrust en gebruik die dingen al een aantal toestellen.

Mudje was overigens zojuist weer eens ongeduldig (geen zin om tot morgen te wachten en de KPN winkel/telefoonturken open zijn). Dus zojuist de keukenschaar erbij gepakt en even uit het losse handje m'n oude KPN simkaart verknipt tot Microsim. Past perfect en klikt ook mooi in/uit de vergrendeling. Kan natuurlijk ook voor dat laatste maandje een microsim aanvragen bij KPN alleen dan krijg ik ook een ander simkaartnummer en ik zie daarmee weer een gevaar voor fouten met de nummerportatie die op dit simkaartnummer aangevraagd is (zelf vroegah ooit in de telecom gezeten en weet wat er zoal fout gaat).
Afbeelding
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

12 mei 2013 19:04
Profiel Facebook 
3.2S
010
Door jouw aankoop is het marktaandeel Android weer hoger geworden. Ik verwacht dat Windows Feun de positie van iOS binnenkort gaat overnemen.
Afbeelding

18 mei 2013 9:06
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Ik denk dat Windows phone juist het aandeel van android gaat inpakken.
Android zal waarschijnlijk nog heel lange tijd de grootste blijven, maar iOS gaat waarschijnlijk maar een klein deeltje verliezen aan windows.

18 mei 2013 10:15
Profiel
3.2S
010
Al mijn voorspellingen die ik hier gedaan heb zijn uitgekomen. Ik verwacht binnen 2 jaar dat windows de NR 2 plek inneemt. Ik had overigens ook voorspelt dat Android de NR 1 positie in zou gaan nemen op de Tablet markt. Dat is vorig kwartaal gebeurd. De voorspelling was dit kwartaal. Dus zelfs iets eerder dan voorspelt.

18 mei 2013 11:44
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
barolo schreef:
Al mijn voorspellingen die ik hier gedaan heb zijn uitgekomen.

:roll:

Heb je ook een voorspelling gedaan over de (rest)waarde van telefoons?
Onderzoek iPhone houdt langer waarde dan Samsung Galaxy Afbeelding

18 mei 2013 13:49
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Dat laatste heeft te maken met vraag en aanbod veel s4 in de omloop zie het markt aandeel en bekijk het maar net zoals vanaf de 996 modellen ze zijn ook geen drol meer waard. En apple is langzaam de strijd aan het verliezen en persoonlijk hoop ik dat windows het stokje overneemt.

18 mei 2013 14:10
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 100  Volgende