Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:28

Antwoord op onderwerp  [ 350 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Voetbalcafe seizoen 2012/2013 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Voetbalcafe seizoen 2012/2013
Voetbal is een teamsport. Als het team niet functioneert, dan vallen de gebreken van de individuele spelers enorm op. Als het team functioneert, dan vallen de kwaliteiten van de individuele spelers enorm op. Slechts weinigen zijn in staat om ook in een slecht functionerend team goede prestaties te leveren. Het verschil is enorm. Je moet meer belopen, je krijgt ballen minder goed aangespeeld, op een minder goed moment, je hebt minder afspeelmogelijkheden, de tegenstander krijgt juist meer tijd, enz. enz.

Kortom: Van Bommel kon nog prima mee op het hoogste niveau. PSV daarentegen... Als los zand. En dat is het grote probleem, want an sich was er voldoende individuele kwaliteit, zeker aanvallend.

13 mei 2013 17:17
Profiel
Moderator
PF #57
ik zie best dat Van Bommel het alleen niet kan. Maar ik vind Van Bommel zeker niet een van de beste Nederlandse voetballers van de laatste 10 jaar. Bovengemiddelde middenvelder met een mooie carrière. Mooie clubs, veel prijzen. Maar ik heb hem door zijn hele carrière heen een zeikerd gevonden. Te overdreven verongelijkt, te gefrustreerd en te onberekenbaar. Heeft door zijn hele carrière veel nodeloze kaarten gepakt die zijn team in voorkomende gevallen ook echt benadeelden. Na de special met Johan Derksen recentelijk moet ik toegeven dat ik dacht 'hij valt me toch mee'. Echter, na die twee overtredingen gisteren (echt pure frustratie!) en zijn reactie daarop, denk ik er weer hetzelfde over. Had een grote kunnen zijn, mentaal niet compleet genoeg. Is mijn mening maar hoor. Je mag ook echt wat anders vinden. :wink:

13 mei 2013 18:29
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Wees maar niet bang... ;)

13 mei 2013 20:46
Profiel
Moderator
PF #57
De Gijpvogels is het met me eens.... Oja en btw, wat ziet die Thijs Slegers eruit zeg. "Opeens weet je het, je wordt conducteur...." :cheesy:

13 mei 2013 21:15
Profiel
Gijp heeft het niet op dragende spelers. Die had ook al een bloedhekel aan Gerets om maar eens iemand te noemen.

Toch zijn dat soort spelers degenen die een goede ploeg over een dood punt kunnen helpen. Het had ook maar weinig gescheeld en aan de hand van van bommel (ok, er liep toen meer rond, maar van bommel was een belangrijke schakel in die ploeg) had psv een tweede CL overwinning te pakken.

Maar ik koester spelers als ronaldo en romario meer hoor... Wat waren dat mooie tijden. Nilis ook. Prachtig.

13 mei 2013 21:59
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Beetje laat, maar nog iemand interesse in 2 kaarten voor de finale van vanavond? Zit ook een parkeerkaart bij. Loopt op het laatste moment even allemaal anders....

15 mei 2013 15:56
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Devils son schreef:
Kortom: Van Bommel kon nog prima mee op het hoogste niveau.

Dan heb jij toch echt andere wedstrijden gezien van hem dan ik dit jaar :scratch:
Waarom zoveel overtredingen? Omdat hij gewoonweg de snelheid niet had en de finesse. Hij heeft een paar kaarten te danken aan het feit dat hij aan de noodrem moest trekken, maar dat was nog geen 10% van alle kaarten die hij heeft verzameld. Ja, hij keek dan wel verongelijkt naar z'n collega's of schold er een uit, maar als je op het middenveld in de aanval bent dan is er geen sprake van de noodrem hanteren maar gewoon van ouderwets niet mee kunnen. In interviews na de wedstrijden was dan de ploeg die gefaald had, maar hij heeft zijn ploeg zo vaak benadeeld dat ie eens wat vaker in de spiegel had moeten kijken en zichzelf op de tribune had moeten zetten.

By the way: in het Nederlands elftal vond ik zijn actie net zo irritant als dat ie bij PSV liet zien. Dat oranje shirt maakte hem echt niet sympathieker.

15 mei 2013 19:33
Profiel
Veel van die kaarten krijg je in het buitenland niet en sinds hij wat gewend was aan het belabberde niveau van de arbitrage in NL pakte hij er helemaal niet meer zoveel.

Verder denk ik dat je teveel kijkt met in je achterhoofd dat je hem niet mag.

15 mei 2013 22:33
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Als de nederlands arbitrage echt zo slecht was, zou Kuiper gisteren de finale niet hebben gefloten.
Van Bommel is een symapthieke vent buiten het veld (schijnt) maar daarbinnen het laatste jaar traag en een kaartenverzamelaar.

Dat 4 van de 5 meest irritante spelers van Nederland bij PSV spelen is zeker ook toeval?

16 mei 2013 17:20
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Erick schreef:
Van Bommel is een symapthieke vent buiten het veld (schijnt)

Volgens de buren van bert waar ik tijdens een vakantie mee gesproken heb dus niet !

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

16 mei 2013 17:26
Profiel WWW
Lemmer (PF #48)
Oke. Ik kan daar echter niet over oordelen.
Dacht hetzelfde over Lurling, maar kan inmiddels zeggen dat het een sympathieke vent is.

16 mei 2013 17:36
Profiel Twitter 
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Erick schreef:
Dat 4 van de 5 meest irritante spelers van Nederland bij PSV spelen is zeker ook toeval?
Zou Maher prima bij passen :mrgreen:
Is een soort mini hamdoei :twisted:

16 mei 2013 22:37
Profiel
Erick schreef:
Als de nederlands arbitrage echt zo slecht was, zou Kuiper gisteren de finale niet hebben gefloten.

Hij fluit in NL opvallend veel slechter.

Citaat:
Van Bommel is een symapthieke vent buiten het veld (schijnt) maar daarbinnen het laatste jaar traag en een kaartenverzamelaar.

Hij is nooit snel geweest. Dus je bewijst mijn punt.

Citaat:

Nee een mening. In eindhoven denken de meesten dat 4 vd 5 meest irritante spelers in dienen-zuid spelen.

16 mei 2013 22:52
Profiel
Moderator
PF #57
da's een beetje 'iedereen is gek behalve ik'.... :mrgreen:

16 mei 2013 23:14
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Ik zag dat er vanavond nog gevoetbald is in de Eredivisie. Ajax is toch al kampioen? :scratch:

17 mei 2013 0:23
Profiel
Ps: dit roep ik al het hele jaar, nu door NRC onderzocht en idd de uitkomst: Ajax heeft by far de meeste arbitrale blunders tegen gehad. Lijkt haast geen toeval trouwens...

http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=27119

17 mei 2013 0:27
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Play offs voor plaatsing EL

17 mei 2013 9:10
Profiel
Lemmer (PF #48)
Devils son schreef:
Erick schreef:

1.) Hij fluit in NL opvallend veel slechter.

Citaat:

2.) Hij is nooit snel geweest. Dus je bewijst mijn punt.

Citaat:

3.) Nee een mening. In eindhoven denken de meesten dat 4 vd 5 meest irritante spelers in dienen-zuid spelen.

1.) typisch Calimero gedrag. Ajax heeft overduidelijk en bewezen de arbitrage het meest tegen zich gehad.
Scheidsrechterkorps is in Nederland prima.
De Belgische daarentegen zwaaiden met enige regelmaat met kaarten!

2.) Van Bommel was in zijn jongere jaren aanzienlijk sneller en minder smerig.
Het typische PSV geklaag bij de scheidsrechter is voor iedereen duidelijk te zien.
En laten we het maar niet over de schwalbes van Driesje hebben.

3.) Landelijke enquete door VI heeft dat duidelijk gemaakt.
Dat jij er met je rrod/wit gestreepte bril een andere kijk op hebt is overduidelijk.

Art Langeler naar PSV voor de jeugdopleiding is een gouden zet. Ze zien in Eindhoven eindelijk in dat het bij de jeugd begint en volgen het Feyenoord en Ajax model.

17 mei 2013 9:59
Profiel Twitter 
Erick schreef:

1.) typisch Calimero gedrag. Ajax heeft overduidelijk en bewezen de arbitrage het meest tegen zich gehad.

Over calimerogedrag gesproken!!! Echt, dit is wel heel erg lachwekkend.

Citaat:
Scheidsrechterkorps is in Nederland prima.
De Belgische daarentegen zwaaiden met enige regelmaat met kaarten!

Misschien is het in België wel slechter, ik constateer simpelweg dat ik het niet best vind en ik ben toch echt niet de enige die klaagt.

Citaat:
2.) Van Bommel was in zijn jongere jaren aanzienlijk sneller en minder smerig.
Het typische PSV geklaag bij de scheidsrechter is voor iedereen duidelijk te zien.
En laten we het maar niet over de schwalbes van Driesje hebben.

Piep-piep-hoi!

Citaat:
3.) Landelijke enquete door VI heeft dat duidelijk gemaakt.
Dat jij er met je rrod/wit gestreepte bril een andere kijk op hebt is overduidelijk.

Piep-piep-hallo!

:mrgreen:

17 mei 2013 15:52
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Devils son schreef:
Erick schreef:

Over calimerogedrag gesproken!!! Echt, dit is wel heel erg lachwekkend.

@Devils Son: Ajax is de kampioen en dus GROOT, de rest is klein dus calimerogedrag waar jij Erick van betaamt gaat niet op. Als Ajax geen kampioen was geworden had je mss nog gelijk kunnen hebben.

17 mei 2013 21:59
Profiel
Nee hoor want dan nog is Ajax een stuk groter dan PSV. Qua fans, titels, financien etc. Alleen niet qua staatssteun en gele en rode kaarten. :twisted:

18 mei 2013 9:48
Profiel
mbembe schreef:
@Devils Son: Ajax is de kampioen en dus GROOT, de rest is klein dus calimerogedrag waar jij Erick van betaamt gaat niet op. Als Ajax geen kampioen was geworden had je mss nog gelijk kunnen hebben.

Als je je zo laat kennen ben je KLEINzielig.

Piep-piep-nou!

18 mei 2013 11:55
Profiel
MS964 schreef:
Nee hoor want dan nog is Ajax een stuk groter dan PSV. Qua fans, titels, financien etc. Alleen niet qua staatssteun en gele en rode kaarten. :twisted:

Kennelijk is Eindhoven nog steeds de voetbalhoofdstad van Nederland, ondanks dat het succes even uit is gebleven, gelet op hoe men zich blijft afzetten tegen PSV.

Dank daarvoor. :mrgreen:

18 mei 2013 11:58
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
DS: De competitie is afgelopen en nu durf je hier weer te komen zuigen :wink: 8) ?

18 mei 2013 13:13
Profiel
Dat durf ik altijd wel, maar volgens mij ben ik niet degene die aan het zuigen is. Met alle respect hoor, maar dat ge-o-wee omdat ajax ook wel eens slachtoffer is geworden van een arbitrale blunder. Ze zijn kampioen geworden, dus lijkt mij het wat idioot om je daar nu nog over druk te maken.

Zal wel aan mij liggen. :wink:

18 mei 2013 14:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 350 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14