Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 22:02

Antwoord op onderwerp  [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Welke actioncamera in de auto 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Welke actioncamera in de auto
Ja, klopt, alleen een zuignap, maar wat voor een. Over de 200 km mee gereden, geen enkel probleem :thumleft:

05 apr 2013 14:46
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Black Betty schreef:
Citaat:
Bij de consumentenbond word alleen de white versie getest van de gopro en deze is in feite gewoon hetzelfde als de hero 2 kwa beeld, maar heeft wel de nieuwe behuizing en wifi. De black editie heeft een veel betere beeldkwaliteit, ook beter als de sony. De black is het beste wat je kan krijgen, maar daar betaal je ook voor.

Volgens mij zijn er van de Gopro inmiddels 3 versies: de 'white', de 'black' en de 'silver'.

Ik heb begrepen dat het aantal 'frames per second' de kwaliteit bepaalt: de white maakt maximaal 60/fsec, de black 80/fsec en de silver 100/fsec.

Bij normaal filmen is de beeldkwaliteit niet zo verschillend tussen de 3 varianten, maar het verschil merk je vooral bij het eventuele editen van het beeldmateriaal (met de white is het niet/nauwelijks mogelijk om mooie/scherpe slowmotionbeelden te maken en ook de 'stills' zijn niet zo scherp als bij de duurdere exemplaren. De black doet dat alweer wat beter en de silver doet het het best).

Get your facts straight.

Aantal frames per seconde zegt iets over de beeldkwaliteit maar er zijn nog wel andere parameters zoals resolutie.

Verder filmt de black bij 1080p tot maximaal 60 fps. De white en de silver doen dat tot max 30 fps.

Check de specs op de gopro site.

White is de basic variant, silver de middelste en black is het topmodel, met dus de beste specs.

05 apr 2013 16:59
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo. TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio. Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
Ik heb al een hele tijd een Skytronic HD DVR in de kast liggen.
Die moet ik in de nieuwe 997 maar een standaard plekje geven, anders wordt ie nooit gebruikt.
Heeft een opklapbaar 2.5" TFT LCD scherm. Voor 32GB SD/MMC. 120 degree view angle. Infra red night vision.
Heel compact apparaat moet ik zeggen.
Het is door dit topic dat ik er weer aan dacht. Dank u. :salut:

Gr. Léon

05 apr 2013 22:18
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Delnoy schreef:
Ja, klopt, alleen een zuignap, maar wat voor een. Over de 200 km mee gereden, geen enkel probleem :thumleft:

Laat zo'n krachtige zuignap dan geen sporen achter ofzo?

06 apr 2013 0:45
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Nee, maar je moet het oppervlak wel even schoonmaken. Mocht er stof opzitten heb je kans op krassen en dat wil je natuurlijk niet. Daarnaast heeft de camera weinig zin tijdens regen of winterse omstandigheden. De lens zo vol met troep.

Leuk voor droog weer, regent 't of ligt er veel pekel, niet inzetten, heeft geen nut.

06 apr 2013 1:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
Ik zit op het ogenblik op St. Maarten. Kan hier een GoPro Black kopen voor $ 375 met een 8Gb kaart erbij.
Is 8 Gb genoeg of moet ik een grotere kaart hebben?
Is een LCD achterscherm echt nodig ($99) of kan het net zo goed zonder en zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
Graag jullie reacties.

16 mei 2013 1:46
Profiel
PorscheForum Rakker
911 carrera 3.2 targa 1984
hoeven
dat is een mooie prijs en 8 gig is opzich wel voldoende, je kan altijd nog een extra kaartje bijkopen. Het lcd scherm is alleen handig als je echt wil zien wat je filmt, niet als je hem op een helm plakt, plus is er een app waarmee je op je telefoon ook kan zien wat je filmt.

16 mei 2013 2:13
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Die go pro black, welke is dat dan? De 3? Dan heb je daar wifi in zitten en is een lcd backpac niet nodig, aangezien je jouw smartphone kan gebruiken als scherm. Vind je het niet goed, kan je het later nog altijd aanschaffen.

En ik heb momenteel eentje met 4GB, na nog geen uur ofzo zit hij al vol. Dus met 8GB kan je wel eventjes weg, maar toch zou ik je aanraden om 16 of zelfs 32GB te nemen. (Hangt er ook van af hoe je hem gebruikt, ik zet hem altijd op de hoogste settings)

16 mei 2013 7:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
Het is de Hero 3.
Heb gisteren wat review gelezen. De batterij schijnt wat snel op te gaan, zeker met de wifi en app.
Misschien ipv het achterscherm maar beter een batterypack kopen.

16 mei 2013 15:21
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Dit filmpje heb ik zelf gemaakt met een contour .
Oordeel zelf , en geef je mening .
Is van camera naar you tube , zonder knippen en plakken .
Weet iemand daar een programma voor :?:

http://www.youtube.com/watch?v=5jDAOJvhuK8

28 mei 2013 21:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Sinds een aantal weken aan het oriënteren naar een GoPro, gisteren besloten er een te kopen. Laat de GoPro Black edition vandaag in de aanbieding te zijn voor 359,95 (excl verzendkosten), direct maar een besteld. Aanbieding loopt tot morgen op www.1dayfly.com/nl/nl Scheelt toch een kleine 85 euro.

Doe er je voordeel mee.

11 jun 2013 14:11
Profiel
PorscheForum Rakker
GoPro Hero 1, Hero 2, Hero 3 Silver gehad en morgen wordt de Hero 3 Black bezorgd. Tussendoor nog eens een JVC en een Sony geprobeerd. GoPro is overpriced spul, maar doordat het marktleider is zijn er wel het meeste accesoires voor. Support is ronduit om te huilen, net als hun stiptheid met release van beloofde producten. Quality control is ook belabberd. En TOCH blijf ik ze kopen, want ze hebben toch een stapje voor op de concurrentie mbt accesoires en montagemogelijkheden.

Hero 3 White is een Hero 1 en Hero 3 Silver is een Hero 2, maar dan beide met wifi ingebouwd en iets betere onderwaterbehuizing. Hero 3 Black is de enige nieuwe camera met nieuwe sensor (= betere beeldkwaliteit, vooral bij weinig licht, ik noem een LTP rit...).

14 jun 2013 13:14
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
dobbelsteen schreef:
Delnoy schreef:

Laat zo'n krachtige zuignap dan geen sporen achter ofzo?

Jawel, een spoor van vernieling als ie loslaat. :mrgreen:

14 jun 2013 19:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig op de motor :). ex: Cayman S - 987
Den Haag
beetje aansluitend op dit onderwerp: wat is een goede dashcam? Zo'n cameratje wat al die russen gebruiken :wink: .

Ik wil gewoon dat ie de laatste minuten logt igv crash en ook als er iets gebeurt en ik op knopje druk oid. Ik zoek dus niet de HDqualiteit van de GoPro's.

15 jun 2013 12:42
Profiel
PorscheForum Rookie
Wij hebben Een Drift HD Ghost waar ik zeer tevreden over ben.

Een goede vriend van mij heeft een Isaw A2.
Moet zeggen dat de isaw echt verbaasde kwa beeldkwaliteit. Doet absoluut niets onder voor een gopro. In situaties met minder licht schijnt hij zelfs beter te zijn

16 jun 2013 2:07
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Blackvue is goed merk heb ik gehoord en ze zien er ook wel deftig uit. En er zit ook GPS bij, kan ook handig zijn :)

16 jun 2013 7:36
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ziet er inderdaad deftig uit. Tis maar net wat je zoekt. Wil je een actioncam of een dashcam. Wil je een dashcam zou je inderdaad die Blackvue kunnen overwegen.

16 jun 2013 8:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S
Landgraaf
Die gebruik ik in mijn werkbus als trafic cam...

voor het geld geen slechte camera , maar het is geen action camera...

In de Porsche en met skien gebruik ik een drift HD , met externe mic goed helder geluid ... interne mic een beetje dof omdat de drift HD standaard een waterdichte behuizing heeft ..... omdat ik niet van plan was met mijn porsche de zee in te rijden heb ik een gaatje in het membraam van de behuizing gemaakt wat voor de mic zit ... nu dus mooi helder geluid ook met interne mic...

ps, neem een driftHD1080 of de nieuwe Ghost , ik heb een drift HD 720 en heb er zelf een externe mic aansluiting in moeten solderen, de Drift HD1080 heeft dit standaard

Hier een filmpje van de Drift HD720

http://www.youtube.com/watch?v=nW4CBfmUsjU

"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )

18 jun 2013 18:53
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
In jou geval had ik geen gaatjes in het membraam gemaakt. Wat een k.t muziek zeg :mrgreen:

Voor de rest wel cool geluid al slaat de microfoon dicht als het net wat te heftig wordt. :(

Zag trouwens dat jij je keurig aan de maximum snelheid hield :thumleft: :mrgreen: :res: :popcorn:

18 jun 2013 23:41
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Persoonlijk geen directe ervaring met de GoPro's, maar ze zijn alleen vandaag (16 juli) in de aanbieding bij Groupon.

€ 269 voor de GoPro Hero 3 SILVER Edition
€ 369 voor de GoPro Hero 3 BLACK Edition

link

16 jul 2013 10:35
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Go Pro Clone € 159,95

.. aanbieding loopt tot Morgen, 25 Juni 12:00 :!:

ISAW A3 ADVANCE FULL HD WATERDICHTE ACTION CAMERA

Afbeelding

Ideaal voor alle sporten,duiken,etc
Schokbestendig en supercompact
Inclusief meerdere bevestigingen
1080p, 30fps Full HD opnames
Scherpe en kleurrijke opnames
Aqua-modus voor onder water filmen
Burst modus 12 foto's per sec
Time-Lapse foto modus
3,5 Megapixel sensor
142° groothoeklens
FULL HD 1080p Video
2304 x 1536 pixel foto's
1,200 mA oplaadbare batterij
Ca. 2 uur continu opnemen
IP68 - tot 60m waterdicht

24 jun 2014 13:09
Profiel WWW Facebook 
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Aanbieding op Ibood vandaag:

GoPro Hero3 + Silver Edition HD Actiecamera €239,95
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/produc ... tiecamera/

12 jul 2014 8:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrecht
Gopro clone, voor ongeveer een 5e v/d prijs.

http://tweakers.net/productreview/98299 ... j4000.html

Via eBay al voor +/- 70 euro bij je thuis.

12 jul 2014 12:05
Profiel
911 3.2 Carrera
Binnenkort komt de gopro 4 uit, derhalve worden nieuwe gopro's 3 gedumpt.

En daarom heb ik de gopro2 met ruim voldoende accessoires (lcd,wifi etc.) tweedehands op MP gekocht.... :thumleft:

Gadgets koop ik nooit nieuw....net als nieuwe auto's...je schrijft enorm veel op af en na een paar jaar zijn dingen ook tweedehands.... :mrgreen:

12 jul 2014 16:59
Profiel
PorscheForum Junkie
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Het grote manco van de mooie kleine dashcams vind ik de vervorming in de hoeken van het beeld. Dat heeft natuurlijk te maken met de groothoeklens, maar toch. Je ziet bomen en lantaarnpalen ombuigen alsof je naar de Thunderbirds zit te kijken. Welke dashcam heeft dat het minste? Iemand daar ervaring mee?

13 jul 2014 9:37
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 108 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende