Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 17:48

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 100  Volgende
GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet 
Auteur Bericht
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet
Gizmo schreef:
Dat laatste heeft te maken met vraag en aanbod veel s4 in de omloop zie het markt aandeel

Inderdaad. De vergelijking (rest)waarde iPhone / Galaxy is net zo veelzeggend als de vergelijking marktaandeel iOS / Android :wink:

18 mei 2013 14:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
EriC4C schreef:
barolo schreef:
Al mijn voorspellingen die ik hier gedaan heb zijn uitgekomen.

:roll:
Heb je ook een voorspelling gedaan over de (rest)waarde van telefoons?
Onderzoek iPhone houdt langer waarde dan Samsung Galaxy Afbeelding

Dit had ik zeker niet kunnen voorspellen. Het verbaast mij ook dat Apple 100 Mld op de bank heeft, voor het verkopen van veel te dure apparaten met beperkte functionaliteit. Gelukkig is Steve Jobs er niet meer en is er niemand bij Apple met een beetje visie. Ik moet er niet aan denken als ze straks alle voetbal TV uitzend rechten gaan kopen en met een goede TV - Tablet - iPhone integratie komen. Dan moet ik weer iTunes gaan installeren en daar heb ik echt geen zin in.

18 mei 2013 17:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
2x 964 C4 en 911 2.4 E
Waalre
Barolo schreef:
Gelukkig is Steve Jobs er niet meer en is er niemand bij Apple met een beetje visie.

Dit smaakt toch wel heel erg naar een persoonlijk hetze, ik zie niet hoe dit een voordeel (voor jou) kan zijn.

18 mei 2013 17:18
Profiel WWW
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Volgens mij was Steve Jobs toch zo een beetje de initiator van de smartphone......

18 mei 2013 17:55
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
barolo schreef:
Dit had ik zeker niet kunnen voorspellen. Het verbaast mij ook dat Apple 100 Mld op de bank heeft, voor het verkopen van veel te dure apparaten met beperkte functionaliteit. Gelukkig is Steve Jobs er niet meer en is er niemand bij Apple met een beetje visie. Ik moet er niet aan denken als ze straks alle voetbal TV uitzend rechten gaan kopen en met een goede TV - Tablet - iPhone integratie komen. Dan moet ik weer iTunes gaan installeren en daar heb ik echt geen zin in.

Heb je eigenlijk wel door dat iedereen jou zo'n beetje staat uit te lachen om je vreemde uitspraken? Normaal houd ik best wel van een discussie, zolang deze maar inhoudelijk gevoerd wordt en met goede argumenten. Maar ik krijg bijna medelijden met je en reageer daarom maar niet meer inhoudelijk op je uitspraken in dit topic. Moest ik even kwijt.

18 mei 2013 18:20
Profiel
3.2S
010
Deze keer geen zielig verhaal van je ouders?

18 mei 2013 19:32
Profiel WWW
Noord-Brabant
Ik zou wensen dat ik dat nog zou kunnen, maar helaas. Maar mijn schoonouders daarentegen. :wink:

18 mei 2013 19:46
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
barolo schreef:

ja belachelijk idd dat Porsche maar meer en meer auto's verkoopt en dat met steeds meer marge. Een duur apparaat zo'n P en kan niks meer dan een andere auto. Er zijn er zat die hetzelfde kunnen of zelfs nog meer/beter en stukken goedkoper. Onbegrijpelijk...

Ik heb het dan nog maar niet over audio-apparatuur waar men soms 40.000 euro voor betaald terwijl je bij de Mediamarkt een stereosetje koopt voor honderd euro en het doet hetzelfde! Sterker nog, hoe duurder de apparatuur hoe minder je er mee kunt! wat leven we toch in een gekke wereld he Barolo....

:popcorn:

18 mei 2013 20:38
Profiel
‘64 Kever
Maarja, Samsung verkoopt wel VEEL MEER stereo's dan NAD, dus is het een beter product :cheesy:
En Kia verkoopt veel meer auto's dan Porsche, dus is het een beter product....

Zo werkt de wereld, dat moge toch wel duidelijk zijn ondertussen! ;)

18 mei 2013 23:39
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Indisch rood :scratch:
Afbeelding
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

19 mei 2013 0:56
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
IMHO is de arrogantie van apple de oorzaak ervan dat ze een groot aandeel in de markt kwijt zijn . Ze verkopen alleen maar dure toestellen die niet of nauwelijks beter zijn dan android toestellen . Deze zijn te koop vanaf €150,- tot boven de apple prijs . Zo is er voor iedere beurs wel een android toestel te koop . Als apple met een budget telefoon op de markt zou komen zal hun marktaandeel vanzelf weer stijgen .
En apple gebruikers , ben nou allemaal eens eerlijk , is zo een iphone nou echt beter of heb je hem gekocht omdat het een iphone is .

Om even het verhaal van die NAD en samsung stereo aan te halen . Er zit een wezenlijk verschil in die apparaten wat geluids kwaliteit aangaat . Maar dat is alleen maar te horen door kinderen , voor zover ze hun oren niet verkloot hebben met hun mp3 spelers . Wij hier met z`n allen met een gemiddelde leeftijd van boven de 40 horen dat niet meer .

En een kia beter dan een porsche omdat ze er meer van verkopen . Misschien wel , en gaan ze ook net zo lang mee . Wel onder de voorwaarde dat er net zoveel geld ingestopt wordt aan onderhoud en reparaties , en op de zelfde manier gebruikt worden als de meeste porsches . Dus altijd in de garage , alleen rijden met mooi weer . En als kia een sportauto zou maken die hetzelfde kost als een porsche , zou er waarschijnlijk niet veel kwaliteits verschil inzitten .

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

19 mei 2013 2:03
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Dat is ook de filosofie van Apple, zij maken een statement met high-end producten die ook nog eens een heel mooi design hebben.
Ze zouden zichzelf verloochenen en hun fans als ze met goedkope producten beginnen.
Jij wilt toch ook niet dat Porsche auto's begint te maken die moet concurreren met Kia?

iPhone is niet te duur, net zoals de macbooks. (Over de imacs ga ik me niet uitspreken)
Maar op zich is die smartphone wel te duur voor veel mensen, bijna niemand gebruikt zijn peperdure smartphone naar waarde.
De meeste mensen doen even veel op hun smartphone als iemand die een smartphone van 200 euro heeft. Alleen gaat het wat sneller. Moet je hem daarom niet meer kopen? Dan moet je ook geen Porsche meer kopen, die doet ook wat een auto van 10k kan. Alleen sneller.
En daarbij komt nog eens dat hij veel mooier afgewerkt is.

PS: gelieve ook alleen appelen met appelen te vergelijken. Een android smartphone van 400 euro kan in de verste verte niet tippen aan de prestaties van een iphone van 700 euro.
Zelfs mijn 3,5 jaar oude iphone 3GS (van 500€) is nog heel wat sneller dan de meeste huidige smartphones van 300 euro.

19 mei 2013 6:59
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Ik wil niet jippie doen over Porsche maar ze doen aardig mee met de meute om voor iedereen een auto te maken. Dus de stelling over kia is dan ook redelijk gestaafd. En het is maar wat je high end noemt. En qua afwerking valt ook nog wel wat te zeggen.

Er zijn een aantal merken smartphones die wel degelijk mee kunnen komen met jouw € 700 Phone die veel lager geprijsd zijn. Het blijft een eindeloze discussie en zo is e rvoor iedere sjaak zijn smaak. En als jij je geld wil weggooien aan apple vooral doen dan doe ik het aan een smartphone.

19 mei 2013 9:04
Profiel WWW
Noord-Brabant
Danny schreef:
En apple gebruikers , ben nou allemaal eens eerlijk , is zo een iphone nou echt beter of heb je hem gekocht omdat het een iphone is .

Betere performance en integratie met OSX dan Android met Windows of OSX. Dat is wat voor mij telt. W8 zuigt enorm, net zoals KIES. Gmail account + adressen importeren in Live-mail werkt alleen als je een extra Live-account aanmaakt bij Microsoft en uiteindelijk lukt het dan nog niet want......Google. Apple heeft daarvan geleerd. Of een iPhone hardwarematig beter is? Ik denk het wel aangezien zo'n drie jaar oude iPhone nog € 150,- opleverd. Zegt wat over de kwaliteit van zo'n product.

19 mei 2013 10:36
Profiel
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Gizmo schreef:
Er zijn een aantal merken smartphones die wel degelijk mee kunnen komen met jouw € 700 Phone die veel lager geprijsd zijn.

En noem er eens 1? De enigste concurrenten zijn de superdure modellen zoals de galaxy S3 en S4 en nog de toppers van de andere merken. En 100 euro vind ik nu niet 'veel lager geprijsd'.
Of ga je zeggen dat een smartphone van 400 euro even goed is als de galaxy S4?

Je begint te klinken als een apple hater die niet weet waarover hij het eigenlijk heeft.

19 mei 2013 10:40
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Ik ben geen apple hater iedere sjaak zijn smaak, maar dit is een eindeloze discussie want apple lovers zijn niet te overtuigen dat er betere besturingssystemen zijn dan apple. En android liefhebbers denken dat android het beste is.

Persoonlijk heb ik niets met apple, maar ik denk dat apple de troeven in handen had en ze door volgers (consumenten) groot zijn geworden. Echter, door de kneuterigheid, je alles moet synchroniseren en betalen dat ze de strijd gaan verliezen.

De nieuwe oppo 5 en Huawei zijn tel. die goedkoper zijn en net zo goed presteren.

19 mei 2013 12:53
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Ik ben eigenlijk tegen apple lovers en android lovers en apple haters en android haters :D.
Ik ben gewoon een realist, sinds ik een macbook heb wil ik echt niet meer terug naar windows. Terwijl ik verplicht windows moet gebruiken als programmeur. Ook linux heb ik liever.
Idem met ios vs android, vandaag nog zitten sukkelen op mijn vader zijn android omdat hij niet meer kan bellen en ik het probleem maar niet vind. Op ios staat alles zo veel duidelijker.

Iedereen zegt dat het ligt aan wat je voorkeuren zijn, maar qua gebruiksgemak vind ik het eerder een feit dat apple daar beter in is.

Overigens die oppo en huawei eens bekeken. Het zijn inderdaad goedkopere gsm's en ze zijn dan ook goedkoper met reden.
Qua prestaties op zich kunnen ze idd mee met de toppers, maar ze blijken toch af en toe te crashen, snel leeg te lopen(oppo), ... toch net wat meer nadelen dan de toppers hebben. Ik ga niet zeggen dat het appelen en peren zijn, maar eerder appels van betere kwaliteit tov mindere kwaliteit.

19 mei 2013 20:49
Profiel
‘64 Kever
Gizmo schreef:
Persoonlijk heb ik niets met apple, maar ik denk dat apple de troeven in handen had en ze door volgers (consumenten) groot zijn geworden. Echter, door de kneuterigheid, je alles moet synchroniseren en betalen dat ze de strijd gaan verliezen.
Deze snap ik niet? Ik begrijp echt even niet wat je bedoelt...

Je moet alles synchroniseren? Hoe bedoel je dat? Het enige wat ik synchroniseer is Photostream, dat vind ik briljant eenvoudig en goed werken, maar verder?

En je moet alles betalen? Buiten de aanschaf van de telefoon heb ik wellicht voor 5-10 Euro aan apps gekocht. Vaak niet nodig, maar ach, soms wil je eens wat proberen... Echter, voor nagenoeg alles is wel een gratis app, dus ik begrijp serieus niet wat je moet betalen? Bij Google heb je toch ook stapels apps waar je voor moet betalen? Of bedoel je iets anders?

Terzijde, iPhone gekocht omdat hij in de winkel destijds (3G volgens mij) wat robuuster aanvoelde dan de andere toestellen er om heen. En dat heb ik tot en met de 4S nog steeds, kwaliteitsgevoel van het toestel is erg hoog. Dat het daarnaast een simpel OS is, helpt zeker wel ;)... Overigens vind ik de iPhone 5 wat goedkoper (niet het goede woord, eerder vreemder) aanvoelen, maar heb hem "gelukkig" niet nodig ;)....

19 mei 2013 22:03
Profiel Facebook 
Cayman S 2009, 924 1977
Het valt mij op dat veel mensen denken dat je voor elke app moet betalen bij Apple. Veel kennissen van mij kopen een ander toestel dan een IPhone 'want bij de IPhone moet je overal voor betalen toch?' Als ik dan zeg nee hoor, ik heb nog voor geen enkele app betaald dan is de reactie ' o dan had ik dus ook een IPhone kunnen kopen.... :( '

20 mei 2013 10:48
Profiel
PorscheForum Rakker
2x 964 C4 en 911 2.4 E
Waalre
Danny schreef:
Om even het verhaal van die NAD en samsung stereo aan te halen . Er zit een wezenlijk verschil in die apparaten wat geluids kwaliteit aangaat . Maar dat is alleen maar te horen door kinderen , voor zover ze hun oren niet verkloot hebben met hun mp3 spelers . Wij hier met z`n allen met een gemiddelde leeftijd van boven de 40 horen dat niet meer .

Beste Danny, dit kopt geheel niet.
Het is zo dat kinderen hogere frequenties (>16.000 hz) kunnen horen dan ouderen, dat is echter maar een gedeelte van het geluid dat je hoort.
Ouderen zijn perfect in staat om het verschil te horen tussen een high end set en een low budget setje.

20 mei 2013 11:24
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
West-Vlaanderen
Idd, na 3,5 jaar heeft die mij nog niets gekost behalve 2 nieuwe schermen :D. (Ik laat hem bijna elke week wel eens vallen :scratch: en aangezien design voor mij een groot punt is heb ik ook niets van covers ).
En hij is nog volledig origineel, niet gejailbreaked voor betalende apps gratis te hebben.

20 mei 2013 11:26
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Pepijn schreef:
Danny schreef:

Beste Danny, dit kopt geheel niet.
Het is zo dat kinderen hogere frequenties (>16.000 hz) kunnen horen dan ouderen, dat is echter maar een gedeelte van het geluid dat je hoort.
Ouderen zijn perfect in staat om het verschil te horen tussen een high end set en een low budget setje.

Ik dacht, ik ga er niet op in...... :mrgreen:

20 mei 2013 14:34
Profiel
Cayman S
dobbelsteen schreef:
Op ios staat alles zo veel duidelijker.

Iedereen zegt dat het ligt aan wat je voorkeuren zijn, maar qua gebruiksgemak vind ik het eerder een feit dat apple daar beter in is.

Dit is natuurlijk geheel verschillend welk toestel je gewend bent.
Mijn vrouw heeft privé een noteII en zakelijk een iPhone 5.
De noteII heeft ze langer en hiervoor een galaxy S.
Indien je aan haar vraagt welk toestel is het makkelijkst te bedienen krijg je als antwoord de Samsung.
En met de volgende rede, de dingen welke zij vaak gebruikt, kan ze met 1 veeg te voorschijn toveren op de samsung terwijl je bij de iPhone hier meerdere acties voor moet ondernemen of een app moet downloaden.

Verder mist ze haar pen toch wel heel erg op de iPhone, zeker zakelijk gezien maakt ze hier vaak gebruik van.
Conclusie de iPhone wordt alleen gebruikt om te bellen en de rest gaat op de NoteII.

Verder ben ik echt van mening dat Apple nu echt achter raakt mbt techniek.

Van de week had één collega een iPhone 5 gekocht en de andere een Samsung S4. Toen de S4 collega uitlegde wat deze allemaal kon, waarschijnlijk gebruikt hij de meeste dingen nooit meer als de "kijk wat de S4 allemaal kan" periode voorbij is, had ik het idee dat de iPhone 5 collega zoiets had van, ik had niet verwacht dat dit allemaal bij de S4 kan wat ik niet kan op mijn iPhone 5.

Op de andere discussie mbt vergelijk van auto's en hifi installatie ga ik maar niet in.

Een heel klein beetje dan toch maar, welke auto fabrikant geeft 7 jaar volledige garantie op hun auto's?

René

20 mei 2013 20:38
Profiel
Noord-Brabant
Grapjurk. Eerst Apple beschuldigen dat ze niet meer innoverend genoeg zouden zijn om het vervolgens te gaan hebben over zo'n o zo handig pennetje wat er bij de Note zit. Lang leve SIRI.

En een gratis kadotip voor je vrouw :wink:

Afbeelding

21 mei 2013 1:19
Profiel
Cayman S
Franz, denk je nu echt dat ze het pennetje gebruikt waar jij SIRI voorgebruikt.
Verder hebben de samsungs wel andere mogelijkheden dan praten tegen het apparaat.

Verdiep je eens in de mogelijkheden van een NoteII of S4 voordat je hier vanalles gaat roepen.

Verder schreef ik dat ze momenteel vind dat er op de iPhone dingen moeilijker zijn te vinden dan op een Samsung toestel (of welk ander android systeem) als antwoord op het feit dat iemand schreef dat deze android maar moeilijk vond.

Verder begrijp ik niet waarom dat je een intelligente acadeem, welke goed overweg kan met een android telefoon, het advies geeft om een iPhone 5 voor dummies boek te kopen.
Bij iPhones werkt toch alles intuïtief?

PS. Apple heeft erg mooie en zeker goede producten. Maar zoals reeds eerder geschreven worden ze momenteel voorbij gestreeft op smartphone gebied door Samsung. Ik begrijp dan ook niet waarom iPhone gebruikers hier zo fel op reageren. Maar dat zal wel aan mij liggen.

René

21 mei 2013 12:01
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 100  Volgende