Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 aug 2025 8:06

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
VERKOCHT Porsche 996 GT3 Clubsport. Kl. Geel. BJ 2000. 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Bericht Re: Te Koop Porsche 996 GT3 Clubsport. Kl. Geel. BJ 2000.
Joost993 schreef:
Volgens mij stond deze ook bij PS live op de stand van Wolbert, mooi ding maar wel aan de prijs. Ook veel (bijgewerkte) steenslag voor een auto met deze km stand.

Citaat:
Bij Wolberts gaan ze als zoete broodjes

Kan de markt niet helemaal volgen wat dit betreft sommige GT3's staan erg lang te koop en bij Wolbert zijn ze vaak rap weg.

Plus afgedraaide remschijven bij een kilometerstand van 30.000? Beetje vreemd. :mrgreen:

Daarentegen, de aangeboden auto van TS heb ik bij PCL bekeken en dat is echt een prachtige, nette wagen!

17 mei 2013 20:43
Profiel
PorscheForum Rakker
991 GT3 Clubsport Riviera Blau, , 993 Turbo, 996 GT3 MKI Clubsport 2001 Speedgelb, 996 GT3 MKI 2001Speedgelb, Porsche 109 Junior 1959,
Van wie zou die gele bij Wolbert toch geweest zijn :?: :wink:

17 mei 2013 23:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Civiel Technisch
Groningen
Joost993 schreef:
Volgens mij stond deze ook bij PS live op de stand van Wolbert, mooi ding maar wel aan de prijs. Ook veel (bijgewerkte) steenslag voor een auto met deze km stand.

Citaat:
Bij Wolberts gaan ze als zoete broodjes

Kan de markt niet helemaal volgen wat dit betreft sommige GT3's staan erg lang te koop en bij Wolbert zijn ze vaak rap weg.

Ik probeer de markt wel te volgen ( in excel overzichten), de meeste gt3's die nu nog te koop staan heb ik een half jaar geleden bekeken of onderzocht tijdens mijn zoek tocht. Ze vielen af om verschillende redenen waarom ze nu ook blijven staan m.i.. De verkopers passen de prijs maar moeilijk aan omdat ze vinden dat ze goud in handen hebben.

Het gaat om verborgen gebreken, te hoge km stand of gewrapte auto. Wolberts zorgt ervoor dat al dit soort zaakjes opgelost zijn voor de verkoop waarbij zijn zaak en expertise heel veel vertrouwen geeft bij de koper.

18 mei 2013 10:10
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Ik volg de markt ook omdat ik over een aantal maanden toch weer iets wil gaan kopen, maar wat is er mis met die gewrapte GT3? mag de wrap er voor verkoop niet vanaf? op zich is de prijs niet verkeerd. De GT3 bij de Bock heeft idd een redelijk hoge km stand daardoor is de prijs idd nog steeds te hoog. Maar wat is beter 100.000km op de openbare weg of 30.000 km op het circuit? Wat betreft prijs hoef je in ieder geval niet in duitsland te kijken daar zijn ze duurder.

18 mei 2013 10:49
Profiel
PorscheForum Rakker
991 GT3 Clubsport Riviera Blau, , 993 Turbo, 996 GT3 MKI Clubsport 2001 Speedgelb, 996 GT3 MKI 2001Speedgelb, Porsche 109 Junior 1959,
Je slaat de spijker op de kop Jacob. :thumleft: Ik volg al jaren de ontwikkeling van de speciale uitvoeringen
zoals o.a. de 996 GT3 Clubsport, 964 3.6. Turbo en de 993S. Perfect sluitende historie, aantal eigenaren, originaliteit,
schadeverleden, zeldzaamheid zijn bepalend. Voorbeeld: Speedyellow 964 3.6 Turbo bij Porschecentrum A'dam ging
recent toch mooi voor € 105.000 weg.........Perfecte auto, lage KM stand. Waarbij alles klopte.

18 mei 2013 10:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Civiel Technisch
Groningen
Joost993 schreef:
Ik volg de markt ook omdat ik over een aantal maanden toch weer iets wil gaan kopen, maar wat is er mis met die gewrapte GT3? mag de wrap er voor verkoop niet vanaf? op zich is de prijs niet verkeerd. De GT3 bij de Bock heeft idd een redelijk hoge km stand daardoor is de prijs idd nog steeds te hoog. Maar wat is beter 100.000km op de openbare weg of 30.000 km op het circuit? Wat betreft prijs hoef je in ieder geval niet in duitsland te kijken daar zijn ze duurder.

Met die gewrapte heb ik gereden en alles uitgezocht. Ik kreeg verkeerde info van de eigenaar, er zouden keramische remblokken op zitten, het was staal met veel te harde remblokken. De auto gaat niet vooraf uit de wrap als er geen principe overeenkomst is. De auto is door vader uitgeleend aan een hele jonge zoon, die heeft er in gereden.

Al met al sprak het hele verhaal me niet aan, historie , de verkoper, en nog wat zaakjes.

Excuses voor vervuilen draadje

18 mei 2013 20:42
Profiel
PorscheForum Rakker
nu 996 MK2 C2, ex 2.7 Boxster & 2.5 Boxster
Leeuwarden
.

H: Om het forum overzichtelijk te houden, overbodige quote van volledig, direct bovenstaand bericht verwijderd.

Met die gewrapte heb ik gereden en alles uitgezocht. Ik kreeg verkeerde info van de eigenaar, er zouden keramische remblokken op zitten, het was staal met veel te harde remblokken. De auto gaat niet vooraf uit de wrap als er geen principe overeenkomst is. De auto is door vader uitgeleend aan een hele jonge zoon, die heeft er in gereden.

Al met al sprak het hele verhaal me niet aan, historie , de verkoper, en nog wat zaakjes.

Excuses voor vervuilen draadje[/quote]

Over welke gt3 hebben we het hier?

19 mei 2013 10:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
LEEUWARDEN
Wss die in L'warden.
http://www.autowijma.nl/occasion/porsch ... -garantie/

19 mei 2013 11:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Leeuwarden
.

H: Om het forum overzichtelijk te houden, overbodige quote van volledig, direct bovenstaand bericht verwijderd.

Dat is de auto van Frits ken hem goed, zijn vader rijd een 911 turbo.
Wat is er aan de hand met die auto?

19 mei 2013 12:18
Profiel Facebook 
LEEUWARDEN
Geen idee.
Ik ken de auto niet, hij is alleen wel een aantal keer voorbij gekomen. Vandaar dat ik het wist van die wrap.

19 mei 2013 12:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Leeuwarden
Zijn vader had dat wegenbouw bedrijf Thomssen in Akkrum, goed geld verdient met de verkoop van het bedrijf en rijden nu in mooie auto's, er is echt nooit bezuinigd op de auto's.
Altijd goed onderhouden en goed warm en koud gereden. Die wrap is op zich netjes gedaan. Daaronder is de auto zilvergrijs en de lak is in super goede staat. Als ik het geld had had ik deze gt3 gekocht (dan wel weer terug gebracht in originele staat.

19 mei 2013 12:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Civiel Technisch
Groningen
.

Ik had het geld en kocht hem niet na kennismaking en proefrit, maar de vraagprijs was toen ook nog 5000 euro hoger.
Als de verkoopprijs ook 5 k is gezakt gaat de auto voor 45000 weg,
Auto in originele staat krijgen betekent andere wielen, remklauwen rondom, interieur delen, en wrap eraf.

De gele clubsport die in dit draadje wordt aangeboden is vele malen exclusiever m.i..

19 mei 2013 13:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Als ie maar geel is..................... :thumleft:

19 mei 2013 17:08
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Citaat:
De auto gaat niet vooraf uit de wrap als er geen principe overeenkomst is.

Dit vind ik ook een vreemde manier van verkoop, je ziet vooraf dus niet wat je koopt. Zou voor mij ook een no go zijn.

20 mei 2013 13:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Het voelt wel raar. Heb een niet zo fijn gevoel in mijn boek nu, maar de auto is GT3 is vandaag opgehaald.

Nu even een pauze inlassen met de P's en wellicht over een tijdje weer een nieuwe passie :lol:

22 mei 2013 14:20
Profiel
ex 993 ex 996
gefeliciteerd , met de verkoop,
als ik het goed zag aan iemand hier op het forum

22 mei 2013 14:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Civiel Technisch
Groningen
Gefeliciteerd, op zoek naar wat nieuws....

22 mei 2013 22:30
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
porschenot schreef:
gefeliciteerd , met de verkoop,
als ik het goed zag aan iemand hier op het forum

Tijd voor een GT3 meeting :mrgreen:

23 mei 2013 14:14
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2