Molen.....ik geef je groot gelijk: .beter rijk leven dan rijk sterven.....
En Jan-1... herkenbaar..de Mrs hier heeft ook helemaal niets met auto/motoren....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
19 mei 2013 14:11
bully
Re: Wie kent ze nog ?
jan-1 schreef:
Mijn vrouw vindt die Porsche helemaal niets en kan het niet opbrengen (probeert het echter wel, maar tevergeefs) ervan te genieten, omdat ik er zo van geniet
Dial_888 schreef:
En Jan-1... herkenbaar..de Mrs hier heeft ook helemaal niets met auto/motoren....
Ach die van mij vindt porsches ook helemaal niets
19 mei 2013 14:43
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Hier is het probleem net omgekeerd
19 mei 2013 19:22
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
. H: Om het forum overzichtelijk te houden, overbodige quote van volledig, direct bovenstaand bericht verwijderd.
We weten het Willem, je heb het niet makkelijk, sterkte er mee
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
19 mei 2013 22:21
Sigrid
964 C2
. .
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
19 mei 2013 22:29
Subdriver
Curaçao
Mijn vrouw vindt een Porsche ook helemaal niets, zonde van het geld. Ze is eigenlijk van mening dat alles meer dan 1000 euro voor een auto weggegooid geld is. Maar omdat ik zo lief voor haar ben laat ze me maar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum