Ik heb me recent ingeschreven op het forum en daarom stel ik me snel even voor. Door mijn vader ben ik helemaal verzot op auto's dus bleef het niet lang uit en ik kocht mezelf een porsche. Een rode porsche cabrio van 1988 (komt uit amerika). Ik hoop er deze zomer veel mee te kunnen rijden.
Groeten PJ
_________________________________________ Daily cars BMW X5 2011 Citroen jumper 3.0 180pk;-) 2011 Last but not least Porsche 3,2 1988 ONE LIFE, LIVE IT...
20 mei 2013 21:03
bully
Re: Mezelf even kort voorstellen
Klinkt goed
bully schreef:
Foto plaatsen op de oranje-letters klikken, succes....
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
21 mei 2013 19:29
de911gek
Is niet de eerste plafondporsche die ik hier voorbij zie komen
Welkom hier PJ en veel plezier met je auto en hier op het forum
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
21 mei 2013 21:09
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
is nieuwe versie van de normale brug; op deze wijze kun je gemakkelijker de vloerkleden schoonmaken. Zit ook schudfunctie op zodat alle broodkruimels en andere ongein automatisch eruit vallen. scheelt weer schoonmaark werk.
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum