Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 11:37

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
eigenaar 944 84 (1e type) en 928 79 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht eigenaar 944 84 (1e type) en 928 79
Hallo,

Ik ben Bart, heb een 944 uit 84 en een 928 uit 79.

Afbeelding
http://mindrwd.blogspot.nl/2012/07/pors ... _2250.html Meer fotos
Toen ik hem kocht voor 1300 euro was deze 7 kleuren. Het is niet een NL, maar wel een europeaan (bleek na vin controle), ondanks de USA bumper.
Deze heeft ook het bekende koppelingsprobleem. De riem is natuurlijk wel meteen vervangen. Olie en water lust ie ook wel een beetje.
Eind 2014 wordt ie pas 30 jaar oud, dus ik hoop dat ik er dan af en toe iets aan kan doen.

Afbeelding
Dit is de 928.
Of van deze de motor nog te redden valt is nog maar de vraag.

Elektronische muziek (luisteren/maken) is m'n grootste hobby, maar af en toe programmeer ik ook wel eens het e.e.a.
Zo ook de Porsche 928 fuse / relay chart android app.
Verder sleutel ik vaak met m'n vader aan oldtimer auto's of aan z'n huis in aanbouw. Toen hij nog geen aower was en niet grote delen van zn bedrijf verhuurde, deed ik niets anders dan fotos van autos maken en online adverteren. Hij had er gemiddeld 150 op voorraad. Verder heeft hij vanaf 1962 tot 1996 een autosloperij gehad, en heb ik in m'n jeugd niet veel anders gedaan dan aan m'n verzameling brommertjes sleutelen. Zo heb ik eens een drijfstang vervangen en daarna profossorisch met een bankschroef, met daarin 2 deurscharnieren, een bronzen moker en daarbij een meetklok op magneetvoetje een krukas uitgelijnd. Ging trouwens prima.

Als je graag wilt weten wat ik nog meer zoal heb geprogrammeerd / gerealiseerd, of iets kwijt wilt over genoemde app, zie hier...

23 mei 2013 5:38
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]