Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: State of Fart
Daar zat ik eerder deze week al aan te denken Joep, kom er maar in !!
|
23 mei 2013 16:04 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Aan slimmeriken die het dan in de winkel komen ruilen, zeker...
|
23 mei 2013 16:16 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Zonder bon niet ruilen hé
Dumpen ze in een winkel in bataviastad denk ik
_________________________________________ remmen is angst
|
23 mei 2013 16:26 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
good man J914 afzichtelijk die gestickerde midlifecrisisshirts.
_________________________________________ oud is beter
|
23 mei 2013 16:51 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
mooi gevonden gestickerde midlifecrisisshirts100% mee eens gruss rene
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
23 mei 2013 17:13 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Nog altijd beter dan kale overhemden enzo....ik vindt dat ze soms mooie spullen in de collectie hebben. Maar je mag voor dat geld wel op een topproduct rekenen......ze hadden het anders moeten aanpakken, dat zou wat positiever zijn dan hoe dat nu gegaan is. En professioneler. Maar om dat merk hier nu af te gaan kraken....ze promoten toch 'ons' merk.....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
23 mei 2013 17:57 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Bijna zoiets als gebleekte shirts.
|
23 mei 2013 17:59 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ben nog van de generatie nylon shirts Kon je zo lekker in zweten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
23 mei 2013 18:25 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Deze kop ik niet in Hans.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
23 mei 2013 18:39 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Die is vals
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 mei 2013 18:49 |
|
|
drknauf
|
kben vandaag nog ff langs geweest bij de soa store stond gewoon nog in de schappen hoor dat hemd en ja mudje geel heb ik al, had ik aan op de psh avond van 2011 .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
23 mei 2013 19:00 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Ik was er alleen in 2010 Mikey (en natuurlijk laatste tijd).
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
23 mei 2013 19:28 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Inderdaad. Uit het hart gegrepen.
|
23 mei 2013 20:22 |
|
|
arjan
|
Is het niet eerder andersom
|
23 mei 2013 20:26 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Zo'n Porsche past er dan wel weer goed bij. Zijn toch ook de eigenaren die in deze fase zitten? Ik vind persoonlijk de minder schreeuwerige varianten van State of Art wel mooi. Maar volledig van links naar rechts bovenstaande teksten, al dan niet met typefaut, is ook niet mijn ding. Ieder zijn meuk
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
23 mei 2013 20:29 |
|
|
912
|
Doorzichtige commerciële aanpak is het. Ik ga rode dames damestasje fabriceren en overal een Ferrari naast zetten...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
23 mei 2013 21:17 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Moet zeggen dat ik aardig wat State kleding heb, maar dan zonder al die wilde opdrukken. En ik heb met een prijsvraag een leuke Limited Edition Race Cap gewonnen bij ze, zonder spelfouten. Mijn dochter is er erg blij mee.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 mei 2013 21:37 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ik heb best wel wat spullen van State of Art, vooral omdat ze prettig dragen. De overhemden zijn neutraal, de polo's deels voorzien van "schreeuwerige teksten". Ze hebben niet goed, maar vooral niet snel genoeg gereageerd op de klacht van de TS, maar ik blijf de spullen gewoon kopen en dragen. Ziet er beter uit dan wat de tieners tegenwoordig dragen
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
23 mei 2013 21:39 |
|
|
Delnoy
|
Ben erg tevreden over de kwaliteit. Heb hier hemden van vijf jaar oud die nu pas slijtage sporen beginnen te vertonen. En ik gooi alles in de droger Kwaliteit is gewoon goed. En ja, die schreeuwerige dingen zijn ook niet mijn ding. Ben meer van het wat meer conventionele en geijkte. Maar goed, voor allerhande teksten enzo zal ook wel een markt voor zijn want uiteindelijk kopen mensen het getuige dit topic. En nee, de afhandeling is verre van handig. -1 voor State. +1 voor al jaren een zeer tevreden klant.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
23 mei 2013 21:55 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Ik koop wat ik leuk vind en lekker zit. Interesseert me geen ruk wat een ander ervan vind en of het een stijl is of zo. en ja ook State of Art met opdruk!! Dacht dat alleen vrouwen zich druk maakten om kleding en zo.......
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
23 mei 2013 22:17 |
|
|
Delnoy
|
Ivo Maar je hebt wel gelijk. Beetje gay dit. Ben dan zelf meer van het neutrale maar iedereen moet natuurlijk dat doe wat hij / zij lekker, leuk, mooi etc vindt. Dan nog is de manier van "omgaan met een issue" bij state, niet zoals je mag verwachten bij een "premium" merk. Durf best de stelling te deponeren dat "State" een beetje de Porsche onder de kleding is........ Komt u maar
|
23 mei 2013 22:30 |
|
|
bully
|
Vanwege de ontwerp fouten?.................
|
23 mei 2013 23:28 |
|
|
frankv
964 C2 - zwart - MY1992
|
Geniaal topic dit! Alleen denk ik dit zo lezende dat de fout niet ergens in een lage lonen land gemaakt is, maar dat een State of Fart marketeer in Nederland het gewoon verkeerd op de mail heeft gezet. Het staat immers op meerdere producten verkeerd, en ik neem aan dat ze echt niet bellen met China om de teksten door te geven zodat een Chinees ze verkeerd kan noteren. Daarom bestel je bij het chin-ind-spec-rest ook altijd met nummertjes, zodat er niets mis kan gaan... En inderdaad, teksten op je kleding zijn style-wise hoogst dubieus. Dubbel jippie als ze er dan ook nog eens verkeerd op staan.
|
23 mei 2013 23:38 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Voor dat geld kun je veel betere dingen kopen maar goed: ieder zijn ding.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 mei 2013 23:40 |
|
|
Tilt!
|
Niets zegt meer "klasse" dan een mooi kostuum, zonder al die schreeuwerige reclame op We rijden hier allen rond in HET symbool van een midlifecrisis en nu gaat een beetje reclame op een shirt ineens teveel zijn? 'k Denk dat ik begin Juli -als 't solden zijn- gouden zaken ga doen bij State of Art als jullie het merk allen de rug toekeren Dank u, dank u!
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
Laatst bijgewerkt door Tilt! op 24 mei 2013 9:41, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 mei 2013 1:19 |
|
|