Auteur |
Bericht |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ben je ook morgen om 9u in den Bosch
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
09 jul 2005 21:10 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Vraagje aan degenen die er gisteren en vandaag al geweest zijn :
Valt daar 's middags iets DEFTIGS te eten aan DEMOCRATISCHE prijzen ? Niet alleen vettig gedoe aan woekerprijzen want dan brengen we onze bokes (boterhammekes en ne frigo-box) wel mee.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
09 jul 2005 21:36 |
|
|
Guus
993 4SOegstgeest
|
Alleen vettige Happen!!!
Was er zaterdag. Wat stil!!! Heel weinig publiek vergeleken bij vorig jaar. Toen was the vechten om een plaatsje in een van de autos, nu stonden ze te roepn of er nog iemend wilde mee rijden. Ook weinig stands en vertoon van garages en dealers. Kortom stil!!! Een welgevormde juffrouw stond met een band te zingen in een geheel lege tent zonder publiek, bizarre vertoning.
Wel zeer fraaie autos gezien, P.GT etc. zowel op het circuit als in de paddock. Was zeer de moeite waard.
Guus
|
09 jul 2005 22:00 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Ik zal er staan om 9.00 uur met neef Steef!
We zouden morgen even naar Schiphol rijden; Zandvoort is een mooie tussenstop.
CU tomorrow!
|
09 jul 2005 22:52 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
tot morgen allemaal
slaap ze
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
09 jul 2005 22:59 |
|
|
carrera32
911 3.2 Cabriolet '87
|
http://www.richezandvoort.nl/
Zit aan de boulevard tegenover het circuit.. Op het circuit zelf alleen vette happen.
_________________________________________ Sander
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself." (Dr. Ferdinand Porsche)
|
09 jul 2005 23:03 |
|
|
FMSGT3
996 GT3Soest
|
Forummakkers,
Heel veel plezier morgen. Ik heb familie verplichtingen, dus kan niet naar Zandvoort. Ben heel benieuwd naar jullie indrukken en de foto's..
_________________________________________ Leidenschaft Motorsport
http://twitter.com/Fredget64
|
09 jul 2005 23:08 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
kevin GT kon niet meerijden dan kan hij mooi jouw gt3 lenen
ideetje
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
09 jul 2005 23:11 |
|
|
FMSGT3
996 GT3Soest
|
Ja Robbie, wordt het beestje toch nog een keer uitgelaten............
_________________________________________ Leidenschaft Motorsport
http://twitter.com/Fredget64
|
09 jul 2005 23:14 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
ben ook vandaag geweest met mijn zoon van 13 die heeft zijn ogen uitgekeken en was niet weg te slaan bij de Carrera GT en de stand van 9FF, was inderdaad rustig en 2 Euro voor een sauzijsen broodje
|
09 jul 2005 23:36 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Alles in ingeladen en staat klaar.
Dadelijk nestje opzoeken.
Tot morgen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
10 jul 2005 1:48 |
|
|
SpeedyL
Ik ben aan het sparen voor een 911/964 of 928 GTZeist
|
Zal "zometeen " (zie tijd ) ook aanwezig zijn.
iedereen slaap lekker en tot morgen
P.S. Zal ook een A4tje met nickname zichtbaar in de auto leggen .
_________________________________________ Porsche is geen automerk maar een mythe
|
10 jul 2005 2:15 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Mijn tuutke herkennen jullie aan de PORSCHEFORUMSTICKER (kleeft op t linker achterzijruitje) ... ja kben een diehard .... en uiteraard aan het Belgische kenteken.
Hoop morgen (of moet ik zeggen zo dadelijk) wat mensen tegen t lijf te lopen.
Was weer veeeeeeeeeeeeeel te gezellig in Antwerpen City ... op het terrasje ... met een ijsje ..; en een biertje ... en nog ééntje ... en nog ééntje ...
Tot zo ...
Dirk
|
10 jul 2005 2:29 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
weer is mij te goed, geen zin in ellenlange files badgasten
ik weet dat ik heel wat ga missen, maar sla toch over
_________________________________________ Got coffee?
|
10 jul 2005 10:54 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
10 jul 2005 10:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Same here - pappa heeft 2 dagen geknutseld in de tuin voor de kiddo's.
Blijven maar een dagje thuis.
Komt ook F1 en Scottish Open op tv...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jul 2005 11:24 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Idem. Ben er vandaag "helaas" niet bij de "" vanwege deze reden . Overigens is het verplaatst naar het Gelredome . En eerst vanmiddag de F1 uiteraard
Volgend jaar misschien maar een lang weekendje met Inge & kids plannen in het bungalowpark dat aan het circuit grenst (goed hè Jeroen ). Toevallig tijdens de Porschedagen . Heb ik ook geen last van de files.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 jul 2005 11:45 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
toch maar even heen en weer gegaan samen met een vriend, totaal geen files
best een leuk evenement, witte carrera gt ging behoorlijk los op het circuit, veel rs-en en ander leuk spul gezien
ook dirkie nog tegengekomen
daarna nog even biertje op het strand gedaan en in een heel knullige miss reef contest terechtgekomen; daarna weer huiswaards naar mijn eigen miss reef
|
10 jul 2005 17:00 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ook net terug...was super, en inderdaad, 0 files!! Echt helemaal niks! Snap zelf niet hoe het kan, was binnen half uur precies heen en half uur precies terug in Amsterdam.
Maar goed, het was heerlijk, lekker ongedwongen, mooi weer, voor het eerst de CGT rijdend gezien. Nog een aantal PF-ers ontmoet, oftewel, een zeer geslaagde dag!
|
10 jul 2005 17:21 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Mooie dag gehad ; liep direct Erwin (ER) tegen het lijf, waar het gelukkig weer goed mee gaat en liep vervolgens Erwin (2000GTV) tegen het lijf , samen met Renato. Puur toevallig had Erwin een 3e kaartje over voor een hapje en een drankje EN meerijden met een van de racers . Heb er dankbaar gebruik van gemaakt en een hele gezellige dag gehad! Erwin bedankt nog he .
Ook een ervaring rijker ; het enige ongeluk wat er volgens mij vandaag gebeurt is...de aanrijding in de Tarzan...daar zat ik dus bij in ,schade aan "onze" auto viel gelukkig mee, andere auto niet meer gezien.
Eindelijk de skirts gezien die Erwin bedoelde, en moet zeggen ; Erwin, ze vallen me mee...ik zal er niets meer van zeggen..
|
10 jul 2005 18:11 |
|
|
Sjonnie
|
Vandaag niet kunnen gaan kijken, want Bo naar de zeilschool gaan brengen in Friesland, hier een foto die de staff vandaag al op internet gezet heeft:
en gisteren zelf aan de slag, samen met Bo, die overigens 6 seconden per rondje minder nodig had
Nu we horen dat we gemakkelijk mee hadden kunnen rijden, is het dubbel zuur...
|
10 jul 2005 18:21 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
|
10 jul 2005 18:29 |
|
|
erwin996
M140i
|
Was erg leuk, maar niet erg druk, totaal geen files ook. Veel RS'en gezien, en natuurlijk de Carrera GT rijdend op het circuit
|
10 jul 2005 19:28 |
|
|
Chre
911 carrera 3.2Drunen
|
Fotos van vandaag........ Wat een geweldige dag.
Ik had nog nooit iemand een Porsche GT schoon zien maken met een schuursponsje maar vandaag is het dan toch eindelijk gebeurd !!!!!!!!
Hier wat foto's van de Porschedag
http://www.mijnalbum.nl/Album=KXV6YWZS
groetjes
Chre
_________________________________________ Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.
|
10 jul 2005 20:16 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
vandaag niet gehaald, familie 's morgens niet zo rap uit bed, zonnetje stond zo lekker aan de hemel, lekker in de tuin gezeten met een paar koude witte's (je weet wel met van die lekkere bevroren glazen), kon de moed niet opbrengen....een van de redenen was ok wel dat ik "vreesde" voor een hoog Dinslaken gehalte....dus gewoon geniksnut de gehele dag, zwembadje gelezen en met de kids gespeeld, net nog even lekker gebistrood en een ijsje gegeten. Kwam Valentij nog tegen, was blijkbaar toch wel aardig daar, en gelukkig geen files want daar had ik ook een zwaar hoofd in....
toch voor eenieder blijkbaar een fijne dag, zowel Porschedag gangers als thuisblijvers....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
10 jul 2005 20:56 |
|
|