Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Hogeschool Rotterdam Student, oldtimer enquête
Dan zorg je er voor dat iemand, die wel correct kan schrijven in het Nederlands, je enquête controleert Het is een bekend gegeven dat een kind, na zijn/haar zevende levensjaar, nooit meer geheel correct de woorden /de/ en /het/ zal leren koppelen aan een zelfstandig naamwoord. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Daar is niets aan te doen, maar met wat hulp kom je een heel eind.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
24 mei 2013 23:19 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Of bedoel je 'overgenomen'? Kijk op deze site voor meer spatienazi's en -neukers... (geen aandelen of andere inbreng) http://www.spatiegebruik.nl/
|
24 mei 2013 23:28 |
|
|
Rafael-student
|
Bedankt voor uw verbetering van de vragen. Ik heb een aantal aangepast. Excuses voor de taalfouten.
|
26 mei 2013 19:53 |
|
|
Rafael-student
|
Jammer dat u bij de eerste vraag bent gestopt. Bij vraag 1 wilden wij weten waarom u een oldtimer heeft. Waarom u toch nog voor een oldtimer kiest terwijl er meerdere nieuwere auto's bestaan. Het emotionele gevoel wilden wij begrijpen.
|
26 mei 2013 19:59 |
|
|
Rafael-student
|
U heeft helemaal gelijk. Mijn excuses voor de taalfouten. Bij de meeste HBO opleiding worden geen Nederlandse les meer gegeven. Zelfs gebeurt dit op het MBO. Dat zegt niet dat ik taalfouten mag maken. Daarvoor mijn excuses. Het kritiek is welkom, hierdoor leer ik elke keer weer. Bedankt.
|
26 mei 2013 20:03 |
|
|
Rafael-student
|
Bedankt voor het aanwijzen van mijn taalfouten. Mijn excuses hiervoor. Heb het aangepast.
|
26 mei 2013 20:04 |
|
|
Rafael-student
|
Bedankt Paulus, ben het met u eens. Iedereen maakt fouten. Ik alleen meer dan andere op het forum. Nee dit is een onderzoek die wij online doen. Wij gaan nog langs bij oldtimer clubs om daar verder onderzoek te doen. Deze antwoorden die ik heb gekregen helpt ons om een beeld te schetsen over de community van de oldtimers. Er komt geen verslag, wij gaan met deze antwoorden ons concept van ons product aanscherpen. Daarna kunnen wij het bij de doelgroep testen. Maar voor nu gaat het vooral om informatie verzamelen en een beeld te krijgen.
|
26 mei 2013 20:13 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Mijn complimenten voor je veerkracht
|
26 mei 2013 20:45 |
|
|
Rafael-student
|
Bedankt.
|
26 mei 2013 20:48 |
|
|
912
|
Ja klopt, mijn probleem. Na 20 jaar vakliteratuur in het Engels en zeven jaar buitenland, ben ik er aan gewend geraakt alle woorden los te schrijven...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
26 mei 2013 21:28 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Kunnen we geen filtertje voor enquêtes van newbies installeren op dit forum?
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
26 mei 2013 21:59 |
|
|
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
|
Ik vraag mij af....is dit een studieopdracht, waarmee je punten verzamelt of krijg je voor dit project betaald? Ja, wat het Nederlands betreft zou ik je aanraden om de studiebegeleider zulke vragen voor te leggen alvorens die (de vragen dus, niet de studiebegeleider ) het land in te sturen. De vraag is dan wel of de studiebegeleider de taal enigszins beheerst En wat betreft de beheersing van de Nederlandse taal in het algemeen......uitermate bedroevend. En dat proces is begonnen, heel lang geleden, bij de invoering van de Mammoetwet (officieel de wet op het voortgezet onderwijs) in 1968.
|
26 mei 2013 22:03 |
|
|
Rafael-student
|
Nee wij, de studenten, krijgen hier niet voor betaald. Kan niet met zekerheid zeggen of de school hiervoor betaald krijgt. Dit is een studie opdracht met een echte opdrachtgever. Normaal krijg je fictieve opdrachten op school. Doordat dit een echte opdrachtgever heeft doen wij onderzoek in de bewoonde wereld. En dat zijn dit keer jullie.
|
26 mei 2013 22:15 |
|
|
RJS
OndernemerSchoonhoven
|
_________________________________________ Niemand heeft hem nodig maar iedereen wil hem hebben........911 Nu: 997SC2 cabrio Toen: Audi TT
|
26 mei 2013 22:39 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
+1. Of eerst een IQ test
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
26 mei 2013 23:49 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Zou wel consequent zijn, ja. Voor het plaatsen van plaatjes hebben we die tenslotte ook al.
|
27 mei 2013 0:18 |
|
|
horn
PF #57
|
oeps, dat ligt gevoelig Paulus... :twistend:
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 mei 2013 5:17 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Ik laat in ieder geval geen afgestudeerden van de Hogeschool Rotterdam aan mijn auto sleutelen....
Team 911 kan zich beter opheffen en een Team Lada starten.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
27 mei 2013 7:22 |
|
|
Roebas
Eindhoven
|
Hier sluit ik me volledig bij aan. Beste Rafael, ik ben blij dat je alle kritiek positief oppakt.
|
31 mei 2013 0:08 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Daar ben ik het helemaal mee eens.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
01 jun 2013 10:19 |
|
|