Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:37

Antwoord op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
All Dutch Porsche Zandvoort days 2005 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
928 S4 '91
Bericht Betrapt!
Ben net terug en kijk eens wat wij tegenkwamen ....

Afbeelding

uiteraard is dit 911-lover

Afbeelding

En aangezien de wereld altijd klein is, kwam ik hem op de terugweg dus nog even tegen. Ik woon immers vlak bij hem in de buurt. Iets boven Eindhoven kwam hij de A2 opgereden. Samen nog even wat 'gespeeld', maar helaas moest ik bij de McDrek er af want ik had honger :D

Moet overigens zeggen dat zo'n 968CS echt behoorlijk trekt op het rechte stuk ... :cyclops:

10 jul 2005 21:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Jurgen schreef:
Mooie dag gehad ; liep direct Erwin (ER) tegen het lijf, waar het gelukkig weer goed mee gaat en liep vervolgens Erwin :wink: (2000GTV) tegen het lijf , samen met Renato. Puur toevallig had Erwin een 3e kaartje over voor een hapje en een drankje EN meerijden met een van de racers :cheesy: :cheesy: . Heb er dankbaar gebruik van gemaakt en een hele gezellige dag gehad! Erwin bedankt nog he :thumright: .

Ook een ervaring rijker ; het enige ongeluk wat er volgens mij vandaag gebeurt is...de aanrijding in de Tarzan...daar zat ik dus bij in 8) ,schade aan "onze" auto viel gelukkig mee, andere auto niet meer gezien.

Eindelijk de skirts gezien die Erwin bedoelde, en moet zeggen ; Erwin, ze vallen me mee...ik zal er niets meer van zeggen.. :twisted: :mrgreen:
ja het was leuk he.Alleen vond je ook niet dat die pitspoezen teveel textiel aan hadden voor dit type weer?? 8) En ja die skirts....ik ging ook heen hopende een 993RS te zien.Ben blij dat ik eindelijk min of meer je goedkeuring heb. :mrgreen: :mrgreen: Ik zal je morgen wel wat fotos mailen

10 jul 2005 21:21
Profiel
Westervoort
Bericht 
:cheesy: :thumright:

10 jul 2005 21:24
Profiel
PorscheForum Rakker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
Vandaag ook geweest. Super weer en wat een prachtwagens gezien.
Hier een klein overzicht;

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

10 jul 2005 21:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Wij waren er ook nog vandaag, met de kids. Lekker open gereden en het was helemaal niet druk onderweg??. Ik heb die blauwe van 911-lover nog zien staan, die valt wel op tussen al die 911en. We hebben ook ErikE nog ontmoet en aansluitend zijn we nog even naar het strand geweest.
Prima dagje heerlijk zonnetje, we zijn nu allemaal lekker :oops: :oops: :oops: :oops:

Ik heb nog gevraagd of ik met iemand mee mocht rijden, helaas alleen voor genodigden. Gisteren las ik nog dat je zo mee kon. Volgende keer beter...

10 jul 2005 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
911 - 3.2
Apeldoorn
Bericht POrschedagen !!!
Ik was er dus Zaterdag samen met een goede kennis. Het was idd zeer rustig maar meerijden hoo maar. Hebben div. mensen aangesproken ook een mede organisator welke ook weer een kennis van me was. Maarrr ook die zat al vol of je moest idd een (zaken) relatie zijn of iets in die trant.

Van autovisie stonden ze er ook maar ook met hun was niets te regelen.

Heb wel een leuke foto overgehouden van de Promo-dames van TOPGEAR magazine. Die hebben ons hartelijk verwelkomd. Al met al wel veel mooi's gezien naast uiteraard de dames.

10 jul 2005 22:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Sonia en ik waren er ook bij vandaag. Was inderdaad nogal wat geweld te zien op de baan met als uitschieter die GT1. Niet alleen een indrukwekkende snelheid maar ook dat geluid :shock: , waw !

Ook weer wat forummers tegengekomen die we nog nooit gezien hadden. Maar blijkbaar zijn we niet iedereen tegengekomen. Tja, we zijn niet in de duinen gaan zitten.

Terugreis was ook fijn met z'n 4 achter en naast elkaar tot Utrecht. En maar foto's schieten. Ben benieuwd met wat voor een gek gezicht ik er op zal staan. :jump:

10 jul 2005 22:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ik vond het ook echt een :o dag

alles was goed geregeld , je kon mooi overal bijkomen en alles bekijken

lekker weer

we waren met een stel gezellige forummers

ook een hele mooie terugweg gehad met z'n 4en
chre[mooi diep dp geluid,niet normaal],koen[ wat gaat tie hard :shock: , chris met z'n 350 pk en bovendien zeer fotogeniek :lol: and me]

en natuurlijk vele mooie auto's

tot de volgende keer 8)

10 jul 2005 22:50
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Het was idd een zeer schitterend dagje.
Niet alleen het weer zorgde ervoor , maar ook het evenement op zich en niet te vergeten de geweldige company.
Ik ben verschillende forummers nog tegengekomen zoals oa Olaf , Clubsport , Chris en vrouwtje, DoTupperware , ...
Ook op de terugweg naar huis ben ik onze 928-er :wink: tegengekomen.
(PS :die vervelende 500SL heeft effe moeten zien wie de meerdere was :lol: )
De eerste 40 fotootjes en een kort verslagje heb ik in mijn Space alklaargemaakt.
Ander foto's en "Forum Smoelen" :shock: :wink: volgen.
Bedankt iedereen die mee was en even tijd maakte om effe gedag te zeggen.
Dit is hier echt een gezellige bende :cheers: :cheers: :cheers:

PS: Dat geluid van Chre is echt fantastisch :thumleft: Dat is wat anders dan mijn stil viercilindertje :cry: en Robbie zijn wagen ziet top uit :shock:

Laatste update 22/10/2013

10 jul 2005 23:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Bericht 
Ook ik ben "even" wezen kijken, het was tenslotte mooi weer. Veel mooie en snelle porsches gezien. Was een erg mooie middag, alleen vond ik het vrij rustig en ook op de baan was het redelijk rustig.

foto's: http://www.pijlgroms.nl/porsche/toertochten/ADPDZ/

10 jul 2005 23:49
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Chris_lbr schreef:
En maar foto's schieten. Ben benieuwd met wat voor een gek gezicht ik er op zal staan. :jump:

Hier zijn ze :lol:
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Chre schreef:
Ik had nog nooit iemand een Porsche GT schoon zien maken met een schuursponsje maar vandaag is het dan toch eindelijk gebeurd !!!!!!!!

Afbeelding
Jurgen schreef:
het enige ongeluk wat er volgens mij vandaag gebeurt is...de aanrijding in de Tarzan...daar zat ik dus bij in ,schade aan "onze" auto viel gelukkig mee, andere auto niet meer gezien.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
En dan is er nog een leuke slip geweest waarvan Live foto's :wink:
AfbeeldingAfbeelding

10 jul 2005 23:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Carrera 3.2 cabriolet
Heiloo
Bericht 
ik was er op zaterdag en mocht 2 ronden meerijden [op uitnodiging van Autovisie]met een 997 cabrio[de zilverkleurige] met een zekere Dolf ...... wat ging die er ongenadig hard over de curbs en wat een voertuigbeheersing. Ik was de eerste na de pauze, dus hij had er zin in. Ook een 997 kan powersliden weet ik nu. Ik zou trouwens niet graag de nieuwe eigenaar van deze 997 willen zijn, hij heeft al heel wat meegemaakt. Voor mij een first encounter met dit evenement en erg leuk.
Frank

11 jul 2005 1:40
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
ben zaterdag heel even wezen kijken

voor de genen die opgelet hebben...
dit
Afbeelding

Afbeelding
is eigenlijk een 964 :!:

11 jul 2005 2:50
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Do993tupperware schreef:
Oeps , dat was geen slim plekkie om mijn bolide te parkeren , als daar maar geen GEZEIK :lol: :lol: van komt

Tschja, je stond wel ERRUG dicht bij de dixie's en plaszuilen..... maar je had blijkbaar hoge nood. Tis je vergeven... Fantastische auto touwens!

Afbeelding

Zoals al gezegd; het was een heerlijk dagje Zandvoort waar we weer veel forummer bekenden hebben ontmoet. Vanaf de bekende startplaats in Den Bosch was het weer gezellig tuffen (zonder file) met de Forumkaravaan.

Afbeelding

Slechts één "file" gehad voor het brugje in Zandvoort.....

Afbeelding

Hier nog een paar prenten in mijn album:

http://www.porscheforum.nl/album/album_personal.php?user_id=45

11 jul 2005 7:56
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Ook ik enorm genoten ben alle dagen even langsgeweest.

Wat een geweld hé en wat een mooie auto's super!

Was er zondag al vroeg, dacht voor de file's te zijn maar het viel inderdaad mee.

Had zondag mijn 911 netjes in de rij gezet (993 2S Vesuvius) en ze stonden er schitterend bij.

De 968 van 911 lover viel wel op, wat een fraaie kleur en je ziet gewoon dat het een snelle auto is.

Ook nog even met Eric Wolbert gesproken, leuke vent met mooie auto's.

De oprichter van het evenement en oud voorzitter van de Nederlandse Posche Club Arjan Norbart gesproken, heerlijk wat een positieve kerel is dat en natuurlijke een "Porsche Freak" in optima forma.

11 jul 2005 8:06
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Ben dus zaterdag geweest.

Meer dan 500 km doorgebracht in de 968 en het was weer puur genieten. Wel heb ik vastgesteld dat bij jullie in Nederland het leven echt zuur wordt gemaakt. Ongelofelijk hoe ver die snelheidscontrole gaat. Verkeersdrempels vlak voor de verkeerslichten. Dit is voor mij er echt wel over.... :evil: Een Belg haalde mij in aan 140 km/u en een paar kilometer verder werd hij al aan de kant gezet. Je kan niet geloven hoe blij ik was als ik 's avonds terug in België kon rijden.

Nu even over de meeting :
Voor de eerste maal in mijn leven kon ik met mijn eigen Porsche de paddock binnenrijden ipv als voetganger in het verleden.
Onmiddellijk na aankomst heb ik John ontmoet. Voor het eerst zijn C4S in het echt gezien en gehoord :shock: , man man wat een symphonie dat er uit die edele uitlaten komt...Daarna was het tijd om de 968 te showen en blijkbaar is hij goedgekeurd 8).
Bedankt voor de vriendelijkheid en de interesse John.

Ik was eigenlijk wel verrast door de interesse voor mijn 968. Ik heb mensen zien foto's nemen, handje op het raam om het interieur te bekijken. Niet dat ik daarvoor een Porsche koop, maar het geeft wel een leuk gevoel en bevestigt dat ik een juiste keuze gemaakt heb.

Op het circuit waren leuke karren te zien : die 9ff, de Carrera GT's, mooie 934, GT3 RS'sen en ook enkele 968's :) . Zoals gewoonte heb ik foto's genomen, maar ik heb nog geen tijd gevonden om die online te zetten.

Eentje kan ik alvast tonen. Is er één van een GT3 die al driftend de bocht doorgaat. Volle actie in beeld.

Afbeelding

Er was ook een optreden in een tent met een zeer goede zangeres en zanger, maar blijkbaar was het uur niet zo goed uitgekozen. Ik heb zo de indruk dat de doorsnee Porschist geen interesse heeft in randanimatie tijdens de uren dat op circuit gereden wordt.

Ik was ook op zoek naar een broodje kroket, maar het het niet gevonden...

Jammer dat ik niet meer mensen van het forum ontmoet heb, maar er komen nog wel gelegenheden.

Greets,
Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

11 jul 2005 11:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
928 S4 '91
Bericht 
rufie schreef:
Ben dus zaterdag geweest.

Meer dan 500 km doorgebracht in de 968 en het was weer puur genieten. Wel heb ik vastgesteld dat bij jullie in Nederland het leven echt zuur wordt gemaakt. Ongelofelijk hoe ver die snelheidscontrole gaat. Verkeersdrempels vlak voor de verkeerslichten. Dit is voor mij er echt wel over.... :evil: Een Belg haalde mij in aan 140 km/u en een paar kilometer verder werd hij al aan de kant gezet. Je kan niet geloven hoe blij ik was als ik 's avonds terug in België kon rijden.

Aan de andere kant zijn de boetes hier in Nederland gewoon fooien vergeleken met Belgie. Een geluk bij een ongeluk. :?

11 jul 2005 11:55
Profiel
PorscheForum Rakker
996 c2 bj 1999 gehad. Porsche Cayenne 3.2 gehad. Porsche 996 Targa gehad. Huidig 996 bj 2002.
Utrecht
Bericht 
Hey classic 912,

Je hebt mooie foto's gemaakt en toevallig staat de mijne tussen die klassieke auto's in dus voor mij extra leuk om te zien !! Het was zondag echt super, heerlijk weer en fantastische auto's. Ook nog over het circuit meegeweest met mn dealer " Waalgarage" nog een compliment hoe ze alles georganiseerd hadden voor ons. Al met al een heerlijk weekend gehad.

Gr Richard

11 jul 2005 12:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Citaat:
Je hebt mooie foto's gemaakt en toevallig staat de mijne tussen die klassieke auto's in dus voor mij extra leuk om te zien

Welke Richard?

haha..inmiddels even in je persoonlijke album gekeken. Wat een toeval!
Dan stonden we naast mekaar. Links van je stond ik met mijn silver 912!
Mooi rijtje zo op de foto.

Afbeelding

2e auto (van links) is 911 van Richard. Links daarvan mijn oudje!

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

Laatst bijgewerkt door Classic912 op 11 jul 2005 12:18, in totaal 1 keer bewerkt.

11 jul 2005 12:09
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Classic912 schreef:
Citaat:
Je hebt mooie foto's gemaakt en toevallig staat de mijne tussen die klassieke auto's in dus voor mij extra leuk om te zien

Welke Richard?

Dat wilik ook weten :D
Ik heb zo'n 150 fotootjes gemaakt dus ook die van jou zal ik zeer zeker erop hebben staan :wink:
Dan zal ik ze je even toesturen alsik je emailadres krijg :wink:
Dat heb ik gisteren en vandaag al voor een paar man moeten doen :^:

11 jul 2005 12:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
En ik stond achter je 911 Lover! Sta ik er ook op!?

11 jul 2005 12:14
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Ik heb je wagen wel gezien maar blijkbaar (verwonderd net als van andere die ik dacht gemaakt te hebben) niet gefotograffeerd. :?

11 jul 2005 12:54
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Jurgen schreef:
Puur toevallig had Erwin een 3e kaartje over voor een hapje en een drankje EN meerijden met een van de racers :cheesy: :cheesy: . Heb er dankbaar gebruik van gemaakt en een hele gezellige dag gehad! Erwin bedankt nog he :thumright: .

..... de skirts gezien die Erwin bedoelde, en moet zeggen ; Erwin, ze vallen me mee...ik zal er niets meer van zeggen.. :twisted: :mrgreen:

:roll: :wink: :lol:

11 jul 2005 14:33
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
911-lover schreef:
Ik ben verschillende forummers nog tegengekomen zoals oa Olaf , Clubsport , Chris en vrouwtje, DoTupperware , ...

U word bedankt :evil:

... ik kan wel inpakken thuis :arrow: 't meissie gelooft nu echt niet meer dat ik pas om 21:00 van m'n werk thuis kwam :roll: :?

Olaf -nietopZandvoortenooknietinLelystadgeweestdiedag-

11 jul 2005 15:31
Profiel WWW Facebook 
Hasselt/België
Bericht 
Ik heb ook jou niet bedoeld of gelooft je meissie echt dat jij de enigste Olaf in Nederland bent :?: :wink: :lol:

11 jul 2005 15:33
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 218 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende