Aangeboden Porsche 996 Carrera 2 Coupé Tiptronic, 65 dkm
- Porsche 911(996) Carrera 2 Coupé Tiptronic
- Bouwjaar: 1998
- Kleur: Oceaan Blauw metallic
- Interieur: Zwart leder
- Kilometerstand: 65.000 km
- Historie: Onderhoudsboekje + facturen compleet
- Klasse 3 alarm met certificaat
- Sleutels compleet
- Porsche radio met cd speler
- Achterruitenwisser
- Stoelverwarming
- Groene baan in voorruit
- Climate control
- Koplampsproeiers
- Zwaardere accu
Auto is van binnen en van buiten in perfecte staat. Ik weet het, vele eigenaren zullen het zeggen van hun eigen auto maar zien is geloven.
Ik doe de auto weg in verband met de geboorte van ons derde kindje 11 mei jongstleden.
De auto is in 2003 ingevoerd door Porsche Centrum Gelderland. Voor mij is er 1 Duitse en 1 Nederlandse eigenaar geweest. Ik heb de auto zelf drie jaar geleden gekocht bij Porsche Centrum Gelderland bij een kilometerstand van 47.000 km. De auto is in 2006 voorzien van nieuwe type verlichting. Vorig jaar is de voorbumper gespoten waarmee er nu bijna geen zichtbare steenslag is. Het leren interieur is zo goed als nieuw en ruikt zelfs nieuw. Auto is vanzelfsprekend garage gestald en wordt alleen bij mooi weer van stal gehaald. Documentatie en facturen zijn allemaal beschikbaar. Profiel achterbanden zo goed als nieuw. Voorbanden ca. 4 mm.
Deze mooie 996 wordt altijd met de hand met een zachte spons gewassen en zes keer per jaar in de wax gezet. Ik ben op zoek naar een goed nieuw baasje en zet hem vooralsnog alleen even op het forum te koop. Inruilen op een grote MPV of Cayenne kan altijd nog. Eventueel zou ik die ook wel particulier willen (in)ruilen. Dit zou dan een Audi A6 Avant, een Cayenne of een mooie MPV moeten zijn.
Mijn vraagprijs voor deze mooie 996 is € 32.500,-. Ik weet dat ze inmiddels voor veel minder te koop zijn maar in deze staat en met deze kilometerstand zijn de auto’s niet te vinden. Dus als je voor het koopje van de maand gaat dan hoef je mij niet te benaderen. Testpiloten mogen ook graag thuisblijven. Een uitgebreide foto reportage is terug te vinden in mijn album.
H: foto's zichtbaar gemaakt