Hoe krijg ik zo'n frame als bijlage in mijn post?? [img]<iframe%20width="640"%20height="360"%20src="http://www.youtube.com/embed/0dsax7e7Gfo"%20frameborder="0"%20allowfullscreen></iframe>[/img]
Er zat een jubi voor mij,Marino?? Carglass voor de 3e keer voorbijgereden
Tja, en nog steeds geen post.................
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
09 jun 2013 20:56
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Re: CJIB Challenge Amsterdam - 10 Mei - La Targa Passaggio™
Lekker hoor
Inderdaad, was ik natuurlijk, wilde die blauwe wel even voorbij zien gaan
09 jun 2013 21:01
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
André schreef:
Hoe krijg ik zo'n frame als bijlage in mijn post??
Meteen een oudje van 2009 op Youtube gezet, Samen met Maarten door de Piet-Hein.
Olaf, Bedankt
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
09 jun 2013 21:14
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Lekker geluidje Andre! Is dat met "mijn" Leistritz?
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
09 jun 2013 23:55
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Nee Jeroen,
Die zit nog in de doos, moet volgend jaar gebeuren.
Wat je hoort is een opengeboorde einddemper in combinatie met SSI
10 jun 2013 12:49
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Te lui om alles door te lezen maar heb jij nog fanmail van het CJIB mogen ontvangen Rob? Hoe zit het met de bijrijdersbijdrage ???
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
15 jun 2013 3:07
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
Hoe zit het met de bijrijdersbijdrage Nou ? volgens mij was dat 50 %
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
15 jun 2013 12:13
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
THE MUD schreef:
Rob, hoe zit het met de bijrijdersbijdrage ?
Als Rob iets ontvangen heeft ... of eigenlijk ontnomen is .. ben jij (als bijdrage) zijn Chauffeur voor het komende jaar
15 jun 2013 12:16
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Niks ontvangen van het CJIB. Laat het geld maar lekker op de bankrekening staan
Overigens, we reden toch niet te hard
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
15 jun 2013 12:18
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
HuuuuHH
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
15 jun 2013 12:21
porschenot
ex 993 ex 996
Citaat:
overigens, we reden toch niet te hard
dat klopt wel want ik reed 70 en je kwam me niet voorbij
15 jun 2013 15:55
porschenot
ex 993 ex 996
weinig reacties meer, zal gelukkig meegevallen zijn met de bekeuringen
heb er zelf geen ontvangen
10 jul 2013 18:40
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
TonD schreef:
Toch durf ik pas opgelucht adem te halen als er centjes op de rekening staan. En dan kan een deel weer terug naar Leeuwaarden gok ik
Plaatjes, verhalen, nasty details, volgen eventueel als ik de opvolger in de (parkeer)garage heb staan en dit hoofdstuk met opgeheven hoofd kan afsluiten.
Ben nog steeds nieuwsgierig naar jouw oude beauty na de onaangename aanraking met een andere auto (aangezien de opvolger nu in de garage staat )
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
10 jul 2013 21:55
TonD
Ok, aangezien het geld inmiddels binnen (en deels weer uitgegeven aan de opvolger) is, de auto gister voor een schandalig laag bedrag naar de nieuwe eigenaar is gegaan en ik het verhaal inmiddels wel afgesloten heb, kijk en huiver:
P.s. geen bekeuringen ontvangen dus die CJIB challenge valt in dát opzicht wel mee
_________________________________________ 997 S X51. Ex: Boxster S, 968, 944, 924
Laatst bijgewerkt door TonD op 11 jul 2013 17:16, in totaal 1 keer bewerkt.
11 jul 2013 16:42
bully
Je gaat zelf naar rechts. Achterligger denkt gas erop en er langs en dan kom je scherp naar links. Twijfel twijfel....
11 jul 2013 17:02
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Waarom ging je naar de baan voor rechtsaf? Uitgaande van wat ik op het filmpje kan zien, beetje vreemde manoeuvre die nergens voor nodig is.
Los van de schuldvraag hoop ik uiteraard dat je lichamelijk, mentaal, en met je nieuwe aanwinst het achter je kan laten. Lijkt me toch best heftig zo'n klap.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
11 jul 2013 17:19
felix bahama 912
Porscheloos...
Almkerk
Filmpie is weg?
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
11 jul 2013 20:16
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
pffff, pittig hoor. Gelukkig heb je zelf niets en een waardige opvolger gevonden.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
11 jul 2013 22:22
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
ja de film is weg, jammer niet vanwege de sensatie maar als voorbeeld voor anderen. ik hoop dat iemand hem er toch weer opzet, het is onnodig om hem weg te halen. ondertussen heb ik veel voorkomende voorbeelden verzameld om dagelijks deelnemen aan het verkeer en zijn misstappen aan diversen mensen te tonen, deze had ik nog niet, daarom jammer dat hij weg is je kunt een ander op een betere manier leren/helpen rijden.
_________________________________________ Picasa album
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum