Auteur |
Bericht |
robvanvliet911
930 Turbo 85, 964 c2 cabrio 91
ex Carrera 4 cabrio 2001
ex Cayenne Turbo 2006
ex 944 1987 ex 944 1982
ex Porsche 911 T 1973Noord-Holland
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Ik had ook even willen stoppen! Maar mijn dochter stond voor een dichten deur. lekker ritje gemaakt via vijfhuizen,lisse, Haarlem, Zandvoort ,Bloemendaal ,Sparendam en weer poetsen
_________________________________________ Als je het niet zelf kan , vraag het een ander.
|
04 jun 2013 19:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Deze keer van de woensdag maar eens echt een halve dag, maken als het om werken gaat. Doe ze!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
05 jun 2013 7:01 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Sigrid, Gisteren de rector nog gezien bij K v/d B Hij kon het goed vertellen/verwoorden Opzouten met die oproerkraaiers
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
05 jun 2013 8:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Niemand in ons café, wat een dooie boel ben je ff weg en kijk is Ook Sigrid geen ontbijtje meer Nou je hebt wel wat gemist hoor, wat een mooie omgeving en dito weer Moet nog wel eens aan vroeger denken dat de juf of meester zei "jullie zijn nu zo groot en kan de klas wel even alleen laten", nou dus niet en de jongens nu waren 20, 30, 40, 50 en zelfs 60 en ze hingen de beest uit This toch wat onder deze voorwaarden mogen we niet meer terugkomen, er moet meer gezag bij, duuussss Sigrid pak die stok op
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 jun 2013 9:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zie je mij al tussen al dat ladderzatte volk Hans? Ik moet er niet aan denken. Het enige dat ik op foto's zie is alcohol met af en toe een cola(met of zonder tic???). Het zou van beide kanten een grote ergernis worden. Dus ik geef het stokje door aan............... Zolang jullie maar lol hebben gehad, toch! Geef mij maar een stel ongeregelde kids, die zet ik wel op het juiste spoor. Is ook nog wat eer aan te behalen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
10 jun 2013 20:19 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Was inderdaad een zwaar weekend. Begin te merken dat mijn vege lijf er ook steeds meer moeite mee krijgt. Bij thuiskomst was er ook nog een dorpsfeest. Weer de hele dag en om alles nog een graadje erger te maken ook nog helpen met het leegmaken van het vat Had dan ook niet de meest fitte dag uit mijn leven vandaag Voor de beeldvorming, 90 liter bier op camp, 10 liter whisky wat mee gegaan is en gewoon op was in twee dagen tijd. Dan reken ik nog niet mee wat de mensen onderweg en bij het restaurantje gedronken hebben en wat men zelf zo nog bij zich had. Resumerend, eigenlijk belachelijk. Maar goed, ik heb dan ook de tour niet gereden en ik rook dan gelukkig ook niet meer Dan heb je toch echt niet goed gekeken. De meeste foto's hebben helemaal niets met alcohol te maken. En ik moet zeggen, deze verdient toch wel een ere vermelding.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
10 jun 2013 22:43 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
figuur in de stoel links, lijkt me nou niet het prototype - GT3RS rijder- wat Porsche voor ogen heeft
|
10 jun 2013 22:54 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Thomas jij gaat volgend jaar gewoon mee Kan je eens zien hoe de mannen en vrouwen doorgaan Die man links is meer het type van een ster op de motorkap
|
10 jun 2013 23:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou Hans, ik hoop dat je lekker geslapen hebt. Moghu!
|
11 jun 2013 6:35 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
11 jun 2013 9:53 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Sta er weer mooi op Maar droog weer aardig op hoor Zo nu maar ff een bakkie, weer ziet er goed uit Mauk ze
|
11 jun 2013 9:59 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Weer een dag. Ik moet nog even op gang komen. Gelukkig is de woensdag meestal filevrij op de A27. Geniet van de dag, hopelijk breekt de zon nog door.
|
12 jun 2013 7:01 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
This wel saai he dat café, komt geen hond meer geloof ik Heb al een nieuw thema voor volgend jaar op de camping, in overleg met Ellen Sigrid wordt de Akela met een totam paal en wij gaan als welpen, je kent ze wel met de groene petjes en de pofbroeken
|
12 jun 2013 13:30 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Lees net in een ander topic Rob - watskebeurt
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
Laatst bijgewerkt door Harley op 12 jun 2013 16:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
12 jun 2013 16:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zoiets Hans? Met zo'n ferme tik op je vingers met een latje. Die totempaal is niet zo moeilijk.
|
12 jun 2013 16:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Oh, dat is wel onverwacht nieuws........vertel Rob.......
|
12 jun 2013 16:40 |
|
|
Delnoy
|
Ja, liep allemaal een beetje raar. Had het erover dat ik met de komst van ons derde kind niet meer veel zal rijden in de 911, past immers niet met z'n vijven. Handelaar is daar handig op ingesprongen en heeft me een goed bod gedaan. Tja, dan is de keuze vrij makkelijk. Zeker gezien de redelijk krampachtige markt, de waarde keldering van de afgelopen maanden etc, dan maar wat eerder weg dan gepland. Met de komst van de 991 en met de huidige kilometerstand was het volgens mij toch al niet te makkelijk om de wagen verkocht te krijgen en laten we eerlijk zijn, meer waard worden doet 'ie niet.
Dus gisterenavond heeft meneer me gebeld, vandaag met de autoambulance voor komen rijden, testrit gemaakt en meegenomen.
Heb wel een traantje moeten laten hoor maar ben uiterst tevreden over de snelheid van de verkoop, daarnaast ook met het bod, scheelde niet veel met wat ik zelf in gedachten had.
Nu eerst een maand vakantie en dan rustig kijken voor wat anders leuks.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
12 jun 2013 18:16 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Plausibel verhaal Rob, en nu een Panamera ......
|
12 jun 2013 18:25 |
|
|
Delnoy
|
Nee, die heeft ook maar twee zittingen achterin. Heb een ander wagentje voor Jessica gekocht. Ze vindt de Audi echt helemaal niks. Vrijdag ophalen. Kijk wel voor mezelf voor iets van een fun autootje erbij. Boxster of Cayman ofzo maar dan echt als wagen voor erbij, niet meer als daily. Misschien wel weer een oudje. We zien wel. Geen haast.
|
12 jun 2013 18:31 |
|
|
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Rob, jammer maar wel verwacht. Hopelijk komt er nog iets leuks voor terug. Maar nu dat je toch even niet meer met de tourritten mee gaat rijden... Michiel vraagt of hij je Go-Pro voor een leuk prijsje van je mag overnemen
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
12 jun 2013 18:46 |
|
|
Delnoy
|
Nee Nee, serieus, ben al aan het kijken voor wat leuks Maar zo duur zijn die dingen tweedehands niet op MP. Kijk daar eens.
|
12 jun 2013 19:08 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Hé Rob een vette luchthuiler is ook nieverkeerd En ozo waardevast
|
12 jun 2013 19:12 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Ik wist het! ondanks dat je het niet vaak laat zien op dit forum, zit er onderhuids toch wel een slimme vent
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
12 jun 2013 19:24 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Gecondoleerd Rob, je ga hem missen. Ik ben benieuwd naar de vervanging
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
12 jun 2013 21:24 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Goed gedaan Rob!
|
12 jun 2013 21:37 |
|