Auteur |
Bericht |
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015Drechtsteden
|
Re: Steve Wong - Praktijk
Dat is wel verwarrend: een BobC4 en een Bob C4 op het forum ...
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
|
12 jun 2013 20:49 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik heb wat probleempjes gehad om beide chips goed in 1 chip te krijgen. Inmiddels heb ik het werkend. Ik moet alleen nog even de laatste stap afmaken: op afstand kunnen schakelen tussen beide chips Dan kan ik echt tijdens het rijden gaan vergelijken.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
13 jun 2013 13:47 |
|
|
Iron Bob
zoekende...ex 928S '86 ex 964 C4 '91
|
Ja, inderdaad, als ik dat geweten had... Gewoon de verwarring zo groot mogelijk maken, da's het beste. Laten we namens elkaar maar berichten gaan posten
_________________________________________ You never really own a Porsche. You merely look after it for the next generation.
|
13 jun 2013 14:53 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
@lindemans: is er verschil tussen beide te merken en zo ja wat dan ?
|
13 jun 2013 22:01 |
|
|
lindemans
|
Ik vind de motor lekkerder stationair draaien. Daarnaast heeft hij meer trekkracht in het gebied 2.000 - 4.000 waardoor hij soepeler rijdt, althans dat gevoel heb ik nadrukkelijk. Als ik binnenkort makkelijk kan omschakelen kan ik het eens echt vergelijken, mogelijk op de nieuwe rollenbank van VAG Techniek in Nuenen
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
14 jun 2013 13:44 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
meten jongen. the brain is a bitch.
_________________________________________ oud is beter
|
14 jun 2013 18:16 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Lucas en Martin zijn goed bezig. Mooie Superflow hebben ze daar staan
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 jun 2013 19:20 |
|
|
lindemans
|
@ Wolf: helemaal waar !
@ Franz: ah je kent de mannen ! Leuke gasten inderdaad, onlangs mn Touran laten repareren, top.
|
14 jun 2013 20:38 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ja, binnenkort hebben we een rollenbank-meeting bij ze. Goed bedrijfje inderdaad. Zit er ook serieus aan te denken om mijn Polo GTI en Seat Leon daar in onderhoud te brengen. Ze komen zelfs vanuit Rotterdam naar Nuenen voor onderhoud.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 jun 2013 21:39 |
|
|
lindemans
|
Ik had een quote van mn lokale VW dealer om een regelklep in mn uitlaatsysteem van de Touran laten vervangen (motormanagement lampje bleef branden). - Offerte dealer: EUR 500 klep + EUR 500 manuren - VAG Techniek: EUR 250 klep + EUR 150 manuren (originele nieuwe klep) Zijn een goeie klant van me voor S.....o-tjes
|
14 jun 2013 22:10 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik heb een auto-forumpje met een paar jongens en VAG-Techniek sponsort ons, net zoals JD-Engineering en Carclean. Een boel leden van ons hebben hun auto in onderhoud bij ze en zijn er heel tevreden over. Ze werken inderdaad met originele onderdelen en het scheelt ook nog eens serieus in uurloon.
|
14 jun 2013 22:32 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
... is het al gelukt met het schakelaartje?
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
|
12 maart 2014 21:19 |
|
|