Re: Alpe d' HuZes 2013!!!! Ik ga er weer voor!!!
Hallo allemaal,
Hier ben ik dan!!!
ik heb weer een fantastische week gehad in Frankrijk tijdens de week van Alpe d HuZes! Ook dit jaar was het weer een hele ervaring en heb weer veel gezien en meegemaakt tijdens de beklimmingen. Wat mij ook dit jaar weer opgevallen is, is de vechtlust die alle mensen hebben tijdens het beklimmen van die berg. Jong, oud of getraind of niet. Iedereen was bezig hun grenzen te verleggen en gingen al knokkend die berg op.
Ikzelf heb dit jaar de zes keer niet gehaald. Door het gebruik van andere Gel voeding als normaal, waar mijn maag niet tegen kon moest ik na de finish van de vijfde klim opgeven en ben ziek naar bed gegaan! Dus dit jaar 5x omhoog gereden en ook daar ben ik achteraf blij mee. Het doel was en is om de KWF te helpen zoveel mogelijk geld bij elkaar te krijgen en dat is ook dit jaar weer goed gelukt.
Ik wil iedereen die een bijdrage heeft geleverd nogmaals heel erg bedanken voor de donaties. Volgend jaar ben ik er weer bij dus hoop ik dat u de KWF ook dan weer wilt steunen, dat zou echt super zijn.
Bedankt allemaal
Berrie Bovenschen