Auteur |
Bericht |
Springfield1911
987 Boxster S 3.4
Ex 986 Boxster S - 944 Type 2
GemballaLandgraaf
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
| | | | Delnoy schreef: Ja, liep allemaal een beetje raar. Had het erover dat ik met de komst van ons derde kind niet meer veel zal rijden in de 911, past immers niet met z'n vijven. Handelaar is daar handig op ingesprongen en heeft me een goed bod gedaan. Tja, dan is de keuze vrij makkelijk. Zeker gezien de redelijk krampachtige markt, de waarde keldering van de afgelopen maanden etc, dan maar wat eerder weg dan gepland. Met de komst van de 991 en met de huidige kilometerstand was het volgens mij toch al niet te makkelijk om de wagen verkocht te krijgen en laten we eerlijk zijn, meer waard worden doet 'ie niet.
Dus gisterenavond heeft meneer me gebeld, vandaag met de autoambulance voor komen rijden, testrit gemaakt en meegenomen.
Heb wel een traantje moeten laten hoor maar ben uiterst tevreden over de snelheid van de verkoop, daarnaast ook met het bod, scheelde niet veel met wat ik zelf in gedachten had.
Nu eerst een maand vakantie en dan rustig kijken voor wat anders leuks. | | | | |
Nou Rob, dat is dan weel heel snel gegaan. Werd zelfs ik even stil van na het lezen van jouw bericht. Ik wens je in elk geval een super vakantie toe en heel veel succes bij het zoeken naar een nieuwe Porsche(althans ik ga ervan uit dat het weer een P wordt.) Hopelijk komen we elkaar nog een keer tegen(met of zonder P, maakt niet uit) en treffen we elkaar weer tijdens één van de evenementen/meetings met je nieuwe aanwinst. Misschien dit jaar en anders volgend jaar. Hopelijk heb je voor volgend jaar Juni een keus gemaakt want dan gaat het weer richting het Porsche Camp 2014. Zonder jou zal het niet zo goed verlopen als dit jaar Gr, Rico
_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself
|
16 jun 2013 18:10 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Klinkt misschien raar, maar mijn Porsche wegdoen, zonder een andere te hebben lukt me moeilijk. Ik had het al zwaar mijn Boxster in te ruilen, toen ik de 996 coupe haalde. Liefst had ik ze allebei gehouden. Kijk het moet financieel allemaal haalbaar zijn, maar ik zou liever er een oude Audi A4 uit 1996-1997 bijkopen voor € 5k en daarmee dagelijks naar België rijden en de (in mijn geval niet aanwezige) kids, dan de Porsche wegdoen. Maar goed, een goed bod in deze tijd, doet misschien sneller beslissen
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
16 jun 2013 18:26 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kijk dat komt héél bekend voor Heb hem ook een x verkocht, kreeg een enorm goed bod Maar dat geld op de bank deed me niet veel miste de 911
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 jun 2013 19:01 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Lange dag voor de boeg vandaag. Maak er wat moois van!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
17 jun 2013 6:11 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Volgende camp is volgens mij al dit jaar in september als ik de berichten een beetje mag geloven Ze hebben de smaak te pakken Heb een bod gedaan op een wagen. Even afwachten dus. Overigens, de marges in de handel zijn ook niet echt de moeite meer. Zou bijna mijn eigen auto terug willen kopen http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=233900201&cd=635067381970000000&asrc=st&a=1
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 jun 2013 7:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad een handelaars tekst - maar aangeboden als "particulier" Als je 'm nu terug zou kopen, Rob, dan heb je er pas echt op verloren Lekker zoeken naar (en bieden op) iets dat je als 3de auto in het gezin kunt verantwoorden
|
17 jun 2013 9:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat een fraai weertje, heerlijk net met Sjors door de weilanden gelopen Zeg Rob dat is ook geen geld voor zo'n mooie auto Krijgen we een tipje van de sluier, een klassieker Zou voor een 964 of 993 gaan als ik jou was, maar ik ben jou niet Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
17 jun 2013 9:21 |
|
|
Delnoy
|
Heb een bod gedaan op een 993 Hans Maar wel een erg laag bod dus als ik de aanbieder was zou ik er niet op in gaan. Maarja, als je de poen nodig hebt ....... We zien het wel
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
17 jun 2013 9:49 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Wees verstandig, koop n luftie
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
17 jun 2013 9:54 |
|
|
Lionhunter
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
|
Vanmorgen de kinderen uitgezwaaid, ze zijn op schoolreis naar de Efteling gegaan. Wel een beetje emotioneel moment. Niet omdat ze een dag weg zijn (HEERLIJK, eindelijk een hele dag rust ), maar wel dat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat ik ze uit mag zwaaien.... Over 2 maanden hebben ze een kennismaking schoolkamp op de middelbare school en dan willen ze waarschijnlijk niet meer dat ik ze kom uitzwaaien, is dan niet stoer meer Jee, ze worden nu echt snel groot....
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
17 jun 2013 10:28 |
|
|
Delnoy
|
Maak een nieuwe, heb ik ook gedaan. Gezellig weer in de luiers
|
17 jun 2013 18:10 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Tis maar effekes werk
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
17 jun 2013 19:01 |
|
|
Lionhunter
|
Dacht het niet! Deze mama woont waarschijnlijk over een paar jaar in een zalig tropisch oord. Geen ge-emmer over het zoeken naar een goede school of torenhoge kosten om ze op een internationale school te plaatsen. Ze komen dan maar lekker van hun eigen verdiende centjes tijdens hun vakantie onze kant op En voordat er opmerkingen komen, een Porsche past prima in een zeecontainer die benedendeks vervoerd wordt.
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
|
17 jun 2013 19:20 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Krijgt Subdriver er dan concurrentie bij?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
17 jun 2013 20:25 |
|
|
Lionhunter
|
Wie weet, hebben ze daar ook eens een Porsche treintje. Enige nadeel van een eiland is alleen dat je niet meer dan alsmaar rondjes kan rijden
|
17 jun 2013 20:34 |
|
|
Olaf
|
.. daar kan je geen rondje rijden .. vermits je een KJN hebt ... maar er is wel een mooi stukje asfalt waar Subdriver regelmatig even de 200 aan tikt
|
17 jun 2013 20:35 |
|
|
Lionhunter
|
En dan zeker opletten of je niet toevallig onder een Boeing zit???? Ken de wegen op curaçao wel een klein beetje, zo ook het Porsche centrum daar. Wat een aanfluiting zeg. Stond welgeteld 1 Porsche en die stond buiten omdat hij van een klant was......
|
17 jun 2013 20:45 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Als je daar 200 rijdt heb je minstens 10 hagedissen aan je banden plakken en een stuk of 5 loslopende geiten op je kofferbakdeksel....
|
17 jun 2013 21:03 |
|
|
Olaf
|
Om nog maar te zwijgen van de drempels die daar in het straatje liggen ... daar kom je met geen enkele Porsche fatsoenlijk overheen
|
17 jun 2013 21:08 |
|
|
Lionhunter
|
Ja klopt, en de locatie van het centrum is ook helemaal logisch. Drie keer getwijfeld of die stille weg lang het klooster wel de juiste was. Lag zo afgelegen....
|
17 jun 2013 21:18 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Zo Sylvia, de toekomst al uitgestippeld. Daar hoort voor mij toch echt een flink stuk snelweg bij, zonder limiet. Maar vanmorgen geef ik wat minder gas. 4 uurtjes slaap is toch wat weinig merk ik nu. Probeer koel te blijven vandaag
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
18 jun 2013 6:18 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
en pas op het eiland vooral uit voor je mede weggebruikers....... altijd een mobiel aan het oor en ze hebben hun rijbewijs volgens mij gratis afgehaald bij de plaatselijke "snek" my 2 cents, René
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
18 jun 2013 7:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Snotver, je kunt hier in NL altijd wel ergens over klagen. Wat een hitte: plat dak, hele dag de zon in het lokaal en dan de onderwijsinspecteur die m'n lesgeven komt beoordelen. Maar geslaagd met vlag en wimpel, pfffff.
Nu maar even thuis genieten van de airco.
|
18 jun 2013 17:58 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Hier in de trein hebben ze de vriesco aangezet. Ijsbloemen staan op de ruiten. Is weer iets teveel van t goede. Volgens display in de trein is het binnen 27 graden...moet wel Fahrenheit zijn. Afijn, beter dan 27 celsius
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
18 jun 2013 18:06 |
|
|
Olaf
|
Zo .. lekkere "klap in je bek" gehad bij het uitstappen dan zeker Airco van de Avant eerder deze week laten bijvullen ... maar rij toch met de raampjes open zolang het kan Vandaag lekker in 'n briesje op 5 meter hoogte gestaan ... wat hier overigens nog ruim 1 meter onder NAP is ..
|
18 jun 2013 19:12 |
|
|