Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 12:58

Antwoord op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Jubileum 911 - 50 Jahre - 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht Re: Jubileum 911 - 50 Jahre -
Tilt! schreef:
YMMV ;)

Laten we het daar inderdaad maar op houden 8)
Ik zou er niet blij van worden, maar dat wil niet zeggen dat ik niet hoop dat jij dat wel wordt :wink:

19 jun 2013 16:05
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Tilt! schreef:
't Is eens iets anders dan een oud hok ombouwen tot een nog ouder hok, hij kost de helft van de prijs van een Singer en is niet zo fake als een Singer en consoorten.

I'll take the Singer any day. Foeilelijke velgen. Beetje van die oversized velgen die ze onder een Renault Megane schroeven en dan met de pet op naar het winkelcentrum om te hangen...
Idd klokken erg mooi.

19 jun 2013 18:51
Profiel
Ach, zoveel mensen zoveel smaken.
Ik hou het bijna niet droog als ik die Fuchs' in beweging zie :)

19 jun 2013 23:24
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Deze 911 heeft alles wat ik wil. GrOot gelijk, Tilt !

Wees maar zeker dat deze over 20 jaar gegeerd zal zijn.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

20 jun 2013 0:19
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Maar waarom 20 jaar wachten? :mrgreen:

Gefeliciteerd Tilt!

Mooi patroontje :wink:
Afbeelding

20 jun 2013 1:50
Profiel WWW
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Tilt! schreef:
Ik heb me eentje besteld 8)

gefeliciteerd!

20 jun 2013 5:50
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
987.2 Cayman S
Roosendaal
Congrats Tilt! , zwart, donker grijs of licht grijs?

20 jun 2013 11:03
Profiel WWW
Geyser Grey, dat lichtgrijs dus...
Althans, dat staat nu op de bestelbon. Eén dezer eens naar Stuttgart vlammen om de holy grail in 't echt te zien.

Weet je, elk beslist voor zichzelf en toen ik mijn 996 4S verkocht ging ik ook weer op zoek naar iets anders, 't moest iets zijn wat ik nog niet gehad had en dat is een 964, 993 of 997.
De 997 wordt *serieus* belast in België, zeker qua inschrijving.
De 993 heeft voor mij niet de "magische" laatste luchtgekoelde status
De 964 is imo de mooiste.
Beginnen rondkijken, naar een paar gaan kijken en overal 't zelfde liedje: mooi op foto, tristesse eens ter plaatse. Lekken, niet mooi aansluitende panelen, roestvorming, +200.000 km, etc, etc, ... En toen dacht ik "waarom toch altijd in diezelfde poel gaan vissen waar iedereen zit in te vissen?". Porsche maakt nu eenmaal de mooiste auto's, zonder problemen, zonder roest, zonder al de shizzle die nu eenmaal normaal is bij 20 a 25-jarige auto's.
Watergekoeld is geen probleem voor mij, ze konden nu eenmaal niet anders en het model op zichzelf wordt (sinds de smalle 996) er alleen mooier en mooier op. Dat Porsche de ene speciale serie na de andere uitbrengt vind ik ook *totaal* niet erg, je kan evengoed een gewone kopen, niemand verplicht je om een beperkte serie te kopen, maar otoh, waarom zou je 't niet doen? Als je geinteresseerd bent in de geschiedenis van Porsche waarom zou je dan niet een model kopen die refereert naar die geschiedenis? Vooral als je ogen groot als schoteltjes werden de eerste keer je die foto's zag. Gewoon aftikken en rijden en geen gedoe.
En ja, ik weet het: hij heeft niet de status van een 964, maar dat kan ook niet hé? Hij moet nog uitkomen. Gaat hij ooit de status krijgen? Dat interesseert me geen h*l. Tegen dat we dat weten heb ik er hopelijk al veel kilometers mee gedaan en ja, ik vind 'm yummy. Ik kan er met de beste wil van de wereld ook niets fake aan vinden. Het is Porsche die hem uitbrengt (je weet wel, de jongens die de 901 gemaakt hebben), als er iemand recht heeft om een model met verwijzingen naar het verleden te maken zijn zij het wel, 't is tenslotte hun design.
Vandaar :salut:

20 jun 2013 11:38
Profiel
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
gefeliciteerd Tilt :cheers:

heb je deze: Factory collection Leipzig incl. dynamic driving instruction ook aangekruist? :mrgreen:

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

Laatst bijgewerkt door outletvalve op 20 jun 2013 11:51, in totaal 1 keer bewerkt.

20 jun 2013 11:41
Profiel
PF #911
België
Erg leuk dat iemand van het forum deze in bestelling heeft! Keep us posted, en vergeet niet véél foto's te maken!
Ex: Elise S1 111S

20 jun 2013 11:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Cayenne Turbo
Amsterdam, The Netherlands
Inderdaad Tilt!! De jaloezie doet hier in veel gevallen niet onder voor het aantal PK's dat men voortstuwt.

Geweldige wagen. En ja, jaloers!

20 jun 2013 11:53
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Mjammie mushroom, doe je goed 8)

20 jun 2013 17:10
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Cayman GTS-4.0 993 Carrera (ex) WRX-STi TD05-18G
Gefeliciteerd Tilt! :thumleft:
Wacht in spanning af.

20 jun 2013 19:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Haarlem
Briljante zet man, heerlijk lijkt me dat om een nieuwe 911 te bestellen. Geen AKK, geen "vorige eigenaren" etc etc, gewoon jouw 911... Keep us posted!

20 jun 2013 20:03
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Mooi dat je je dit kunt permitteren :thumleft:
Gefeliciteerd! :drive:

21 jun 2013 10:18
Profiel
PorscheForum Junkie
P-Track schreef:
Briljante zet man, heerlijk lijkt me dat om een nieuwe 911 te bestellen. Geen AKK, geen "vorige eigenaren" etc etc, gewoon jouw 911... Keep us posted!

Dat moet idd wel een gaaf gevoel geven dat niet velen kunnen ervaren.. Gaaf man.. en dan nog wel voor zo'n bijzonder en prachtig model! Enjoy.. hopelijk moet je niet al te lang erop wachten.. :thumleft:

21 jun 2013 10:55
Profiel
Thx all! :thumleft:
Bij mij dringt het nog niet door hoor, 't is ook nog veraf hé?
Maar ik neem aan dat er hier geen leden zijn de er eentje op de kop getikt hebben?

22 jun 2013 0:18
Profiel
964 C2
Nee Bart, ik wilde je die eer niet ontnemen, dus heb 'm maar niet besteld. :wink:

22 jun 2013 8:07
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Tilt! schreef:
Gewoon aftikken en rijden en geen gedoe. :salut:

Er zijn dagen dat ik t niet heb liggen :mrgreen:
Maar ook hier: gezonde jalouzie! Mooi dat er tenminste 1 op het forum terechtkomt :cheers:
Hoe lang moet je nog wachten?

22 jun 2013 9:44
Profiel
Moderator
PF #57
Tilt! schreef:
Ach, zoveel mensen zoveel smaken.

Hi Tilt, ik had in je post gemist dat je schreef dat je er zelf eentje besteld had. Sorry, dan had ik niet zo 'lomp' over die velgen geschreven. Het is niet mijn smaak, maar was niet netjes om ze zo te omschrijven. Dacht dat we het model in het algemeen aan het 'bekritiseren' waren, niet dat het jouw nieuwe aanwinst was. Veel plezier ervan!

22 jun 2013 11:37
Profiel
Ik snap de grap wel hoor Sigrid :thumleft: , maar eer... Hoe meer er geleverd worden op de PFN en PFB, hoe liever. Ik heb zelf nog naar een dealer in België gebeld om een ander lid op PFB aan eentje te helpen, is spijtig genoeg niet gelukt, maar één dezer krijgt die te horen of PON nog iets kunnen forceren heeft :thumleft:
Als PON kan leveren is hem levering in november beloofd, ikzelf moet wachten tot februari, daarom ook denk ik dat't nog niet is doorgedrongen, da's gewoon nog te ver af om rekening mee te houden. Zelfs de bestelling van de mijne was al kantje boordje want de OPC had er maar 2 besteld en ik heb ook moeten afwachten of er nog eentje kon versierd worden. Zij hebben er 4 verkocht en toen ik ook naar die dealer belde om nog een 5e voor mijn makker te vragen was het "Sorry" :(

Ik heb ze (spijtig genoeg) ook niet op een hoop liggen maar soms moet een mens eens buiten zijn limieten treden :res: , ik heb geen kinderen dus moet ook niet persé iets nalaten en als je dan berichten hoort zoals eerder deze week James Gandolfini van The Soprano's die op 51-jarige leeftijd komen te gaan is dan denk je weeral eens na. Een Porsche is (buiten roken) mijn enige zonde, dus ja... Nu maar zien dat ik het zelf nog volhoud tot februari, met al dat roken en zo ;)

En Horn, als je die velgen zum kotsen vindt is dat je goede recht hoor :thumleft: Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie! ;)

Ook als iemand dit model "goedkoop scoren" vindt op de kap van de hele Porsche geschiedenis versta ik dat, maar ik denk er anders over. Er zat al lange tijd een 991 aan te komen voor mij en na 2 mislukte bestellingen verleden jaar via het parallelcircuit :oops: en een net niet geplaatste bestelling een maand geleden bij het OPC (wegens niet meer leverbaar tijdens de zomer) was dit mijn kans om deel uit te maken van diezelfde Porsche geschiedenis.
't Is pure marketing van Porsche, ik weet dat wel, maar weet je, soms laat ik me graag eens verleiden ook :mrgreen: en ja, op zo'n model wil ik dan best wel wat langer wachten.
Ikzelf vond op 25-jarige leeftijd Porsche lelijk, daarna "ca va", maar het moest dan zo eentje zijn met die gladde bumpers (een 964 bleek achteraf), toen de 993 dan uitkwam, wel, dat begon er op te lijken. Porsche (ook al kon ik het toen niet betalen) begon me te interesseren, zolang het maar zo geen Porsche was met die rare accordeonbumpers (impactbumpers bleken die dan te heten), en al zeker zo geen oud krel met dat chroom rond de vensters (prè-impact) want daar wou ik nog niet dood in terug gevonden worden.
Paar jaar later reed ik met zo eentje met impactbumpers 8)
Paar jaar later (nuja, neem toch maar 10 jaar) begon ik zelfs die oude brol met die chroom erop te appreciëren, zolang ze maar niet die afgrijselijke Fuchs wielen hadden en al zeker niet die rare spoiler (ducktail), nu, nog een paar jaar later vind ik die mét Fuchs en mét ducktail net de knapste. Mensen en smaken veranderen soms ;)
Dus ja, ik kan verstaan dat sommige mensen sommige dingen niet graag zien/appreciëren maar ik heb geleerd om nooit "nooit" te zeggen :mrgreen:

23 jun 2013 2:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Curaçao
:res:
Lekker genieten straks! :ba:

23 jun 2013 4:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Volvo S80 2.4 170pk aut. (2000) / Volvo C70 2.0 T aut. (2001) / Fiat barchetta (1996) / Fiat Coupé 2.0 Turbo 20V Plus (2000) Ex: Porsche 924S (1986)
Dordrecht
Tilt!, goed verhaal van je en (dan dus ook) de juiste auto voor je!! Bovendien geen gezoek, geen akk, etc., alleen maar dalijk rijden en genieten in je nieuwe Porsche!!!. Jaloers...

Wel een apart idee, er de wieldoppen van de nieuwe Beetle onder te schroeven. Fotoshop, iemand :?:

23 jun 2013 7:17
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
mooi verhaal Tilt :!: :cheers:
zijn vaak de 'bekeerlingen' die het meest fanatiek worden :mrgreen:
zo'n liefhebber verdient zo'n mooie Jubi.

23 jun 2013 9:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Hey tilt,

Van harte gefeliciteerd met je super mooie nieuwe aanwinst :thumleft:

23 jun 2013 20:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 118 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende