Auteur |
Bericht |
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
 Re: Porsche 356 Intermeccanica Speedster
Hoeft helemaal niet en zit in de basis ook helemaal niet in mijn systeem MUD! Mijn volgorde is altijd geweest; thuis centjes tellen, bellen, langsgaan en wel of niet kopen. Maar daar zal ik dan wel een ouwe jippie in zijn ......
|
28 mei 2013 13:54 |
|
 |
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
|
10 jun 2013 11:51 |
|
 |
912
|
Waarom moet er 'veel rek' in een prijs zitten? Als de prijs scherp is, is het toch ook duidelijk.
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
10 jun 2013 12:56 |
|
 |
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
O.v.v. ophalen verkocht naar Duitsland.
|
14 jun 2013 15:05 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
 en wat voor rallye/circuit auto gaat er nu komen?
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
14 jun 2013 15:28 |
|
 |
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
|
Stond hij op mobile.de? Gefeliciteerd in ieder geval, wel ook een beetje jammer dat hij weg is lijkt mij..
|
14 jun 2013 15:31 |
|
 |
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Ja zal deze auto heel erg missen maar het is fijn hem dan te kunnen verkopen aan iemand die er ook in 1 oogopslag gek van is en die de prijs ook gewoon wel realistisch vindt ......
@ carrera: Autoscout met beschrijving in 4 talen .... mobile wel gedaan maar daar kreeg ik allemaal idioten op. reacties: voornamelijk Duitsers, Oostenrijkers, Fransen, Italianen, geen Engelsen, geen Belgen. @ Jeroen: Ik denk aan een 356 T1 Speedster replica met aluminium subframe, dunnere body met wat aanpassingkjes (als dat allemaal kan) op een onderstel uit 1957 v.v. originele 356 bodemplaten. Verder een hardtop en rolkooi. Rest van mijn lijstje moet ik nog invullen. In ieder geval far, far, more bitch as the IM ..... Vond het zonde om de rode daarvoor te offeren ..........
|
14 jun 2013 21:16 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Eigenlijk dus Black Betty's evil brother... Ik ben benieuwd! 
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 jun 2013 21:43 |
|
 |
Vincent Vega
P 944 MK II,
P 993 C2,
Audi TT,
VW T2
|
Als het een bodemloze geldput is zou ik dat graag willen weten ja... En bij een klassieke auto is het verhaal minstens zo belangrijk!
_________________________________________ *vrop*vrop*
|
21 jun 2013 15:35 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Lijkt me dat je op die vraag nooit een eerlijk antwoord krijgt (als het een bodemloze put is).
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
21 jun 2013 16:14 |
|
 |
roondejong
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Wat een zielige zanik verhalen hier toch: of de prijs is niet goed of het verhaal achter de auto is niet goed .... Niks en niemand van hier gezien of gesproken maar wel een oordeel hebben .... vindt ik gewoon heel knap! Heb de auto 5 jaar in bezit, technisch helemaal nieuw gemaakt, en heeft aantoonbaar omgerekend origineel 34.500 km gereden. En jij denkt dat ik zelf met mijn zoontje er naast 5 jaar met slechte (bodemloze put) auto ga rijden .... denk eens na man, dat geloof je toch zeker zelf niet he? Alles, maar dan ook echt alles wat ik aan auto's zelf bezit moet technisch 100 % in orde zijn anders ga ik er met mijn kind gewoon niet mee op pad. Ik weet 100% zeker dat er genoeg forumleden hier zijn die onderhoud uitstellen "on the egde" of in ieder geval dit graag willen laten betalen door de volgende eigenaar: IK NIET! Auto is verkocht aan een Duitse liefhebber die de kwaliteit wel wist in te schatten (500 foto's en alle bonnen). Dus topic mag van mij op slot. pfffff
|
21 jun 2013 16:51 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Jeroen had het eerder al kernachtig samengevat Ronald... Dat je je daar nog druk in maakt. Veel succes met je nieuwe project!!
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
|
21 jun 2013 18:08 |
|
|