Re: Voorstellen én meteen een vraag; Lotus --> Porsche?
Heren, bedankt voor de informatie en tips tot zover.
Dat boekje zal ik inderdaad opzoeken en aanschaffen.
Ik wil graag een 993 en mijn budget is totaal afhankelijk van de auto! Natuurlijk minder is altijd goed maar alle waar naar zijn geld, dat snap ik ook wel. Al ben ik van mening dat met een beetje zoekwerk het echt wel mogelijk moet zijn een 993 tussen de EUR 25.000 en EUR 30.000 te kunnen vinden die naar mijn wensen is. Dat zal een kwestie van tijd zijn, maar er komt altijd wel iets voorbij.
Overigens ben ik niet gebonden aan een 993. Een mooie 964 vind ik zeker ook leuk en zou ik zeker overwegen te kopen.
Mijn droom Porsche is een zilveren of zwarte 993 targa of coupe. Een cabrio weet ik niet goed wat ik daarvan moet vinden, het is heerlijk rijden maar staat er een coupe naast blijft die toch mooier.
Morgen trouwens kijken naar een 1991 964 in het linnen grijs met zwart interieur. Wellicht een interessante auto!
Zijn er nog zaken waar ik zo even op moet letten bij een 964?
Nogmaals dank!
21 jun 2013 17:15
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
DLotus schreef:
Heren, Mijn droom Porsche is een zilveren of zwarte 993 targa of coupe.
Dat snap ik best
21 jun 2013 20:26
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Weet er wel een , alleen wat steenslag op de kap en ietwat verlaagd. Verder voldoet hij aan je spec's,
_________________________________________ Nie janken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum