Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:51

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche Camp 2013 v2. 

Welke datum komt jou het beste uit voor het 2e Porsche Camp van 2013?
30-31 Augustus en 01 September 22%  22%  [ 4 ]
06-07-08 September 6%  6%  [ 1 ]
13-14-15 September 17%  17%  [ 3 ]
27-28-29 September 39%  39%  [ 7 ]
Geen van bovenstaande data 17%  17%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 18

Porsche Camp 2013 v2. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Porsche Camp 2013 v2.
Kom wel mee, altijd gezellig zo'n Camp. Beetje een nieuwe traditie in ere houden. Als ik nog wat moet regelen verneem ik dat graag.

20 jun 2013 22:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
Geloof dat alle data na mijn 3e herkansingsmoment (al hoop ik dat het niet nodig is) zijn dus hoop er deze keer wel bij te kunnen zijn want baal nog steeds dat ik afgelopen camp verstek heb moeten laten gaan.
Hoop dat we weer een leuke groep hebben en dat ik wellicht tegen die tijd zelf misschien wel weer in zo'n frikandel rond rij :thumleft: .
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

20 jun 2013 23:39
Profiel Facebook 
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Indien laatste weekend in september en in Zuid-Frankrijk kom ik wel eventjes langs rijden :D

21 jun 2013 0:07
Profiel
PorscheForum Junkie
.. het ballonnetje van dit draadje loopt een beetje leeg mannen...

@Springfield911: neem jij de organisatie in handen J/N? Of wordt het toch weer Rob?

Welk weekend wordt het nu? Ik denk dat er 3 opties overblijven gezien de poll en de reacties tot dusver: 30aug - 1sept (hoop niet dat het deze wordt want dan kan ik zelf niet, maar dat terzijde :mrgreen: ) , 13sept - 15sept, 20 sept -22 sept (het laatste weekend van sept zou ook nog kunnen maar tegen die tijd is de kans op mooi weer wellicht alweer een stuk minder?!)

Nog te beslissen: zelfde camping J/N en de toerrit op die zaterdag (vind zelf het idee om de - in het water (lees sneeuw) gevallen toerrit van Manuel Pelzer van eerder dit jaar- nog eens over te doen wel een goed plan.

21 jun 2013 10:45
Profiel
PorscheForum Rakker
987 Boxster S 3.4 Ex 986 Boxster S - 944 Type 2 Gemballa
Landgraaf
Ik wil best wel de camping e.d. regelen hoor! Alleen komt er niet echt één unanieme keuze uit de poll :roll: . Ik zou niet per direct weten wat nu het beste is :? : Gewoon zwart wit kijken en simpelweg de optie met de meeste stemmen pakken of ook een beetje rekening houden met anderen en kijken of er nog andere opties zijn(al zie ik die zelf nog niet echt.)

23 jun 2013 15:14
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Zou gewoon een datum prikken en dan zie je zelf wel wie mee kan en wil :idea:

23 jun 2013 16:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Landgraaf
de911gek schreef:
.. het ballonnetje van dit draadje loopt een beetje leeg mannen...

@Springfield911: neem jij de organisatie in handen J/N? Of wordt het toch weer Rob?

Welk weekend wordt het nu? Ik denk dat er 3 opties overblijven gezien de poll en de reacties tot dusver: 30aug - 1sept (hoop niet dat het deze wordt want dan kan ik zelf niet, maar dat terzijde :mrgreen: ) , 13sept - 15sept, 20 sept -22 sept (het laatste weekend van sept zou ook nog kunnen maar tegen die tijd is de kans op mooi weer wellicht alweer een stuk minder?!)

Nog te beslissen: zelfde camping J/N en de toerrit op die zaterdag (vind zelf het idee om de - in het water (lees sneeuw) gevallen toerrit van Manuel Pelzer van eerder dit jaar- nog eens over te doen wel een goed plan.

Met betrekking tot de datumkeuze, ben ik zelf eigenlijk nog niet helemaal uit omdat de keuze nogal redelijk verdeeld is.

Met betrekking tot de organisatie, ja deze taak wil ik best tot mij nemen. Tevens denk ik dat Rob mij altijd wel een beetje kan ondersteunen. toch Rob? :P :D

De tourrit van Manuel lijkt me wel een leuk idee. De route van Autovisie heb ik en een aantal anderen reeds gereden tijdens het vorige Camp.

Ik denk dat het wel verstandig is om dezelfde camping te nemen. Dit omdat we daar eigenlijk alle kanten op kunnen en redelijk bekend zijn. Al ben ik wel van mening dat we het ontbijt en BBQ beter zelf kunnen verzorgen omdat dit toch wel ver onder de maat was(althans dit vond ik dan.) Broodjes voor het ontbijt zouden we natuurlijk wel bij hen kunnen bestellen.

@Rob. Mogen we jou wederom als startlocatie nemen?

23 jun 2013 16:32
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ja, onder voorbehoud, hangt een beetje van de definitieve datum af maar in principe zijn jullie allemaal weer meer dan welkom. :cheers:

23 jun 2013 19:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Forumcrashtestdummy
En jij gaat gewoon mee Rob, al moet ik je in m'n bijrijders schalensitze proppen en je 5-punts Schroth harnasje stevig aansnoeren zodat je geen kant meer uit kan :mrgreen: .
- 986 3.2S
- 986
- 968 Coupe
- 964 Carrera 4
- 968 Club Sport

23 jun 2013 21:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Landgraaf
Als ik het zo bekijk dan denk ik dat we nu wel een kleine meerderheid hebben bereikt.
Ik stel voor dat we het Porsche Camp 2013 v2. gaan houden in het weekend van 27-28 en 29 September. Weliswaar heb ik gestemd op keuze 1 maar dit weekend behoort ook wel tot de mogelijkheden denk ik.

24 jun 2013 17:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Landgraaf
Als ik het zo bekijk dan denk ik dat we nu wel een kleine meerderheid hebben bereikt.
Ik stel voor dat we het Porsche Camp 2013 v2. gaan houden in het weekend van 27-28 en 29 September. Weliswaar heb ik gestemd op keuze 1 maar dit weekend behoort ook wel tot de mogelijkheden denk ik.

@Olaf: Dan kunnen we het hete hangijzer beiden aanpakken :)

24 jun 2013 17:21
Profiel
PorscheForum Rakker
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
Dan val ik af maar wens ieder een heerlijk weekend toe en veel gezelligheid. :drive: :drive:

24 jun 2013 17:25
Profiel WWW Facebook 
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
+ 1 jammer, vast veel plezier :oops:

24 jun 2013 22:14
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
...gaat hier verder :wink:

24 jun 2013 22:17
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2