Auteur |
Bericht |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: Het lekker elkaar afzeiken draadje
vooruit dan maar, succes met het herstel
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
28 jun 2013 16:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Ga naar Ikea, daar gebeuren de wonderen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 jun 2013 18:42 |
|
|
PDF
Cayenne TurboAmsterdam, The Netherlands
|
Een half jaar niet sporten lijkt me niet iets om over te zeiken, dus nee
_________________________________________ Form follows function (and fast)
|
28 jun 2013 19:28 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Eindelijk een draadje waarin de lufties wat stoom kunnen afblazen!!! Wij houden onze kop koel (maar gevoelige IMS Lager soms wel als het echt niet meer gaat...)
|
28 jun 2013 21:34 |
|
|
erwin996
M140i
|
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
28 jun 2013 22:21 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Die Jurgen is een echte viezerik. Dan kan niet anders want waar in Gods Heer naam haalt hij die shit vandaan?
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
29 jun 2013 0:40 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Is een foto van jou op de nieuwjaarsborrel afgelopen jaar.,en dit was pas het begin van de avond
_________________________________________ Nie janken.
|
29 jun 2013 1:50 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Ha ha
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
29 jun 2013 9:22 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
TS moet eerst maar eens een Porsche kopen voordat hij mee mag doen hier.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
29 jun 2013 10:27 |
|
|
horn
PF #57
|
o ja, hij heeft er ook weer eens keer een hoor...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 jun 2013 10:29 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
En je bent niet alleen een zaag maar feitelijk is het ook nog onjuist. Ik heb in een ander topic al geschreven dat de eerste jaren je enorm veel afschrijft (hetzelfde bij een 911 by the way) maar dat daarna de prijzen heel stabiel blijven
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
29 jun 2013 10:57 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Is er iemand hier die bij PostNL werkt ... wat een ruk-tent is dat Na DRIE weken was m'n (vanuit NL verzonden) pakketje nog steeds niet afgeleverd op een continue bezet adres in Duitsland ... Na herhaaldelijk op tracktrace gekeken te hebben, gisteren te weten gekomen dat het pakketje retour afzender is (gegaan). Maar als retour adres "natuurlijk" niet mijn adres en aan de hand van dat een E-mail naar PostNL verzonden, waar ze binnen 2 dagen op terug gaan komen (afwachten!). Ik ben erg benieuwd wat hun reactie zal zijn ... aangezien het pakket vanmiddag om 17:15 bij de koper afgeleverd is
|
03 jul 2013 20:51 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Das altijd! Als je een mail stuurt waar het pakket is, dan wordt het opeens geleverd! Volgens mij gaan ze dan snel zoeken
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
03 jul 2013 20:54 |
|
|
horn
PF #57
|
ik hoorde deze week op de radio dat de zzp'ers die voor een scheet en drie knikkers pakketjes voor post nl bezorgen aan het staken zijn. en dat de directie aan alle (!) medewerkers had gevraagd of ze met hun eigen auto pakketjes wilden gaan bezorgen... ja houdoe!
|
03 jul 2013 22:00 |
|
|
Evert Jan v H
ex 964 C2.
|
post NL lekker bezig die gasten Lees net stuk over het inzetten van daklozen en werklozen in de zorg ..... Las laatst iets over inzetten van beveiliging bij allerlei zaken wat politiewerk zou moeten zijn.. Als er hier een porscherijder is die meewerkt aan dit soort halvegare plannen dan zou ik daar wel even tegenaan willen zeiken... sorry, een gesprek mee willen hebben. Niet dat zal helpen maar dan kan ik het even kwijt..
_________________________________________ Soms komen dromen uit. Moet je er wel wat voor doen.
|
03 jul 2013 22:40 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Volgens mij krijgen ze nu 2 scheten en 5 knikkers - en is de staking (sinds zaterdag) voorbij
|
03 jul 2013 22:53 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Als je nog meer halfgare plannen wil lezen, prima; maar de realiteit is altijd nog gekker. Lees over deze weg-gerationaliseerde stratenveger die om zijn bijstandsuitkering te behouden 'werkervaring' moet opdoen. Als stratenveger, dus. http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/06/werkloze_stratenveger_moet_str.html"Kafka was een optimist" - PaulusdB
|
03 jul 2013 22:54 |
|
|
PDF
|
Sjaakie? Gaan we porschelijk worden?
Wat mij betreft mogen de mods mijn post deleten maar gezien we hier met porsche liefhebbers zijn gaat dat soms ook over andere zaken dan de 911 en ander rollend speelgoed.
Kortom, doe hier lekker je huilie huilie of maak zinnige opmerkingen elders.
|
07 jul 2013 22:06 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Ken je niet vandaar sjaakie en verder boeit het me niet. Mij maakt het niet uit wat je post maar om verder gezeik te voorkomen in je draadje kan je beter melden dat als het in overleg is geweest dat je dat dan meld, zoals ik eerder schreef, het voorkomt gezeik.
|
07 jul 2013 22:13 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Er is een Belgische krant, die op internet alleen nog maar commentaar accepteert van mensen die hun echte naam opgeven ( ze geven niet aan hoe ze het controleren). Dat doen ze om het volledig uit de hand lopen van reacties tegen te gaan. Misschien een ideetje
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
07 jul 2013 22:17 |
|
|
drknauf
|
who the verrek is sjaakie .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 jul 2013 22:34 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Ik ken Alice wel.
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
07 jul 2013 22:46 |
|
|
drknauf
|
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 jul 2013 22:57 |
|
|
PDF
|
Ik ken jouw ook niet. Het probleem is dat er hier meneertjes met het kleine piemeltjes syndroom zijn die meteen beginnen te blaten en mauwen omdat ze niet de moeite nemen om verder te kijken dan hun ...tje lang is.
Als je die moeite wel had genomen had je meteen kunnen zien dat het nog commerciële, nog concurrerende (van PF) links zijn (en mijn naam geweten). Als het plaatsen van dit soort links in overleg moet kan elke mod mij daarvan op een normale manier op de hoogte brengen, geen probleem. Maar de ongefundeerde opmerkingen van de Koos Spee's in spé hier voegen echt helemaal niets toe dus elke potentiële opmerking waar jij aan refereert boeit mij ook helemaal niet.
|
08 jul 2013 6:06 |
|
|
horn
PF #57
|
kijk pdf, amper 2 weken hier en je hebt de juiste manier gevonden om vrienden te maken...
|
08 jul 2013 6:40 |
|
|