Auteur |
Bericht |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Re: Porsche(s) gezocht - ritje met gehandicapte jongen - 30
Super dit allemaal. Maak er een mooie dag van voor de kids. Have fun iedereen!!
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
30 jun 2013 7:16 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Hoi Eric, je had dan ook misschien gezegd en zo'n banaan zonder banden rijdt niet echt geweldig! Bedankt dat je je eventjes hebt afgemeld. Ook voor jij geldt: voor straf geen cupcakes! Spreken elkaar later wel weer!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
30 jun 2013 8:37 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Stefanie, kan /wil jij straks bepalen wie van de begeleiders in elk geval mee moet in een Porsche ivm epilepsie en dergelijke! Natuurlijk mogen er zo veel mogelijk mensen mee, maar wordt vast passen en meten
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
30 jun 2013 8:42 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Prima Marijn. Ik zet het adres er bij in mijn TT.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 jun 2013 8:50 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Re: Porsche gezocht voor ritje met gehandicapte jongen
Het kan ooit snel veranderen in een paar weken en ben al eventjes niet meer Porsche-loos! En er kan geen GT3 in het lijstje ontbreken (als vervanger van Eric) Komen er meerdere uit het zuiden, treintje?
|
30 jun 2013 8:54 |
|
|
stefanie.mila
Porsche Boxster 986Nieuwerkerk aan den IJssel
|
Ja ik zal dat goed in de gaten houden en regelen dat dat goed komt. Alle ouders/ begeleiders kunnen sowieso met eigen auto achter de groep aan en sommigen wellicht strak achter de auto waar hun kind in zit. Mocht er dan iets zijn, kan er snel gestopt worden.
|
30 jun 2013 8:56 |
|
|
stefanie.mila
|
Re: Porsche gezocht voor ritje met gehandicapte jongen
Wat superleuk dat je ook komt!!! En lucky you dat je niet meer Porscheloos bent
|
30 jun 2013 8:58 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Is dat bij dat wegrestaurant Dan zorg ik dat ik er om die tijd ook ben .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
30 jun 2013 9:11 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Stefanie. Ik denk dat we gewoon telefoonnummers uit moeten wisselen met de ouders. Anders krijg je niet de sliert met Porsches die je zo graag wilt. En een ouder met een kind met epilepsie stapt in een Porsche en rijdt direct achter zijn kind. De kinderen met andere beperkingen hebben in principe niet meteen medische hulp nodig. Bij het clubje bestuurders zitten vast wel een paar ervaringsdeskundigen met deze doelgroep, dus dat komt allemaal goed.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
30 jun 2013 9:14 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Klopt Jeroen. Een jubi en een 964, kan niet missen. Vertrek daar om 11.45 uur.
|
30 jun 2013 9:15 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
@stephanie: op pagina 9 staat in 1 van mijn posts een link die doorverwijst naar de route. Nog niet echt een zonnetje hier in het Berkelse maar we hebben nog een paar uur. Ik begin honger te krijgen (dank voor het verkorten van de link Harald!)
|
30 jun 2013 9:27 |
|
|
stefanie.mila
|
Ja dat van die telefoonnummers had ik ook bedacht en is inderdaad een goeie Verder zijn er volgens mij weinig kinderen die direct medische hulp nodig hebben. Als ze het prettig en sowieso leuk vinden kunnen begeleiders/ouders, als alle Porsches vol zijn, met hun eigen auto (beetje carpoolen wellicht) helemaal achteraan rijden. Ik weet alleen van Manfred Yannick dat zijn moeder wel in de buurt wil zijn i.v.m. zijn epilepsie. Komt goed, heb er zin in!
|
30 jun 2013 9:45 |
|
|
stefanie.mila
|
Bedankt; ik ga ff kijken..
|
30 jun 2013 9:46 |
|
|
William k
|
helaas val ik niet onder de ervaringsdeskundigen ! zou me gaan raad weten in zo,n geval. zeker belangrijk wie bij wie instapt.
|
30 jun 2013 10:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Epilepsie is wel iets waar je direct moet handelen. De rest van de bijrijders heeft eventueel wel een beperking, maar die vang je op door lekker te OH-en onderweg of juist niet. Mijn inschattingsvermogen is behoorlijk(na 25 jaar werk met kinderen met een beperking), dus ik kan dat wel een beetje aansturen samen met Stefanie en de ouders.
|
30 jun 2013 10:07 |
|
|
stefanie.mila
|
Sigrid, ik werk al 18 jaar in het basisonderwijs, dus volgens mij zijn wij een goed team
|
30 jun 2013 10:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zie, het komt allemaal goed! Ik kan niet met gewone kinderen omgaan, maar wel met speciale Ik maak mij er dan inderdaad ook niet druk om.
|
30 jun 2013 10:17 |
|
|
Richard Boxster
Zuid Holland
|
Wij zijn er klaar voor! boxster glimt, tank is vol en het zonnetje is onderweg:)
En wat een opkomst!
Tot straks.
|
30 jun 2013 10:21 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Aangepaste starttijd???
Waar staat dat?
Sh*t, dan moet ik nu weg...
See ya!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
30 jun 2013 10:39 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Welnee, half 1 v.d. Valk.
|
30 jun 2013 10:53 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Niet schrikken. 11:45 is de vertrektijd vanuit de Meern (wegrestaurant). Harold
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
30 jun 2013 10:58 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Zo inpakken en zo rijden!! D zo'n schijnt in Zoetermeer hoor!!
|
30 jun 2013 11:34 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
WAT ,moet ik eerst naar De Meern voor vertrek?????? Rijdt wel direct naar vdValk
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
30 jun 2013 11:38 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Oeps ...
Ik ben nu dus al bij het Van der Valk in Nieuwerkerk...
Ik sta op de parkeerplaats; ik ben dus in ieder geval op tijd (en de eerste)!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
30 jun 2013 11:39 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Alle tijd voor een kop koffie Antoine, de rest is er pas over 'n half uur
|
30 jun 2013 11:54 |